Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen mies on rapu horoskooppimerkin alla syntynyt mies?

Fanny
14.10.2016 |

Sopiiko yhteen rauhallisen kotona viihtyvän oinas naisen kanssa? :) Onko kokemusta? Onko paikalla rapimiehiä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä horoskooppikyselyt. Positiivisia kokemuksia yläpeukutetaan, mutta armias jos joku sanoo vähänkin jotain negatiivista.:D Kai käytte myös yksisarvishoidossa?:D

Vierailija
22/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuonna 2016 oikeesti olemassa niin idiootteja ihmisiä että uskoovat horoskooppi houruihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vuonna 2016 oikeesti olemassa niin idiootteja ihmisiä että uskoovat horoskooppi houruihin?

Osittain uskon ja osittain en.. Kaikki ihmiset on erilaisia ja jotkut yhteensopivuudet oman horoskooppimerkin kanssa voi olla vain sattumaakin. Mutta onhan näitä vuosien saatossa tutkittu ja oon ite vaan huomannu että aika hyvin osuvat moneen tyyppiin. Ja hei horoskoopit on hauskoja, ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti 😉

Vierailija
24/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailixja kirjoitti:

Enoni on rapu. Hän on runoileva taiteellinen mutta viinaan menevä. Nössykkä. Poikani on myös rapu. Hän on aina ollut herkkä, sosiaalinen ja avulias. Ei raju mutta extremehenkinen. Kuitenkin poikani, 11v, on jostain syystä aina pelännyt kärpäsiä! Mukava luonne joka tapauksessa molemmilla elämäni rapumiehillä

Mun poika 3v on myös rapu ja ihan samaa voin sanoa että on herkkä, sosiaalinen ja avulias (haluaa jopa imuroida ja tiskata:D). Ja joo extreme on hänkin, uhkarohkea ja seikkailija. Silti pelkää ampiaisia ja kovaäänisiä kulkuvälineitä.

Vierailija
25/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on romanttinen, asettaa aina mun tarpeet edelle (joskus vähän liikaakin), huolehtivainen, tekee kotitöitä, on tosi hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan. Koti -ja perheihminen joo mutta tykkää käydä myös ulkona :) Joskus ehkä loukkaantuu turhan helposti (inhoaa kuitenkin riitelyä), ja vaatii myös kumppaniltaan omistautuvaisuutta. Usein löydän itseni miettimästä voiko näin ihanaa miestä ollakaan :> saamme helmikuussa vauvan ja tiedän miehestäni tulevan todella hyvä isä. Oinaasta en tiedä mutta itse olen tunteikas kalat ja meillä natsaa täydellisesti. Toki miehellä menee välillä vähän hermo siihen kun mulla on tapana kulkea vähän liikaa pää pilvissä :D

Miksi olet ottanut itsellesi tuollaisen kiltin miehen???

Miehessäni on monia eri puolia, toki hän on ehkäpä kiltein tapaamani mies mutta riittää hänessä kyllä sitä särmääkin. Ääliömäinen kysymys.

Vierailija
26/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta erikoinen koristelu synnytyshuoneen katossa on ollut.

Vierailija
27/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako herkkä, tunteikas ja romanttinen mies kovaäänistä, yksioikoista ja itsekästä naista?

Vierailija
28/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako herkkä, tunteikas ja romanttinen mies kovaäänistä, yksioikoista ja itsekästä naista?

Täydennys: siis mahtaisiko jaksaa

Vierailija
29/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikealuonteinen, itsekeskeinen, mustasukkainen ja helposti loukkaantuva hirviö, joka pyrkii loukkaamaan jokaisen pienenkin luulemansa häntä kohtaan tehdyn vääryyden mahdollisimman julmasti.

Vierailija
30/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on romanttinen, asettaa aina mun tarpeet edelle (joskus vähän liikaakin), huolehtivainen, tekee kotitöitä, on tosi hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan. Koti -ja perheihminen joo mutta tykkää käydä myös ulkona :) Joskus ehkä loukkaantuu turhan helposti (inhoaa kuitenkin riitelyä), ja vaatii myös kumppaniltaan omistautuvaisuutta. Usein löydän itseni miettimästä voiko näin ihanaa miestä ollakaan :> saamme helmikuussa vauvan ja tiedän miehestäni tulevan todella hyvä isä. Oinaasta en tiedä mutta itse olen tunteikas kalat ja meillä natsaa täydellisesti. Toki miehellä menee välillä vähän hermo siihen kun mulla on tapana kulkea vähän liikaa pää pilvissä :D

Miksi olet ottanut itsellesi tuollaisen kiltin miehen???

Miehessäni on monia eri puolia, toki hän on ehkäpä kiltein tapaamani mies mutta riittää hänessä kyllä sitä särmääkin. Ääliömäinen kysymys.

Puhut nyt palturia. Jännis se miehesi on kuitenkin.

Vierailija
31/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski on horoskoopiltaan rapu, siinä sulle todellinen rapumies.

Väärin meni! Tauski on skorppari, ei rapu.

Vierailija
32/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä, kiltti, perhekeskeinen, erittäin hyvä isä ja huomaavainen aviomies. On tosin myös helposti loukkaantuva ja marttyyrikin osaa olla.

Vierailija
33/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumies kyllä menee, mutta oinasnainen, OMG! Yksi omapäisimpiä ja sorry vaan, hankalimpia tapauksia. Jyrää kaikki. Rapu-parka joutuu lymyilemään turvassa kuorensa alla.

Vierailija
34/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tillin ja paahtoleivän kanssa.

Vierailija
35/35 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapumies kyllä menee, mutta oinasnainen, OMG! Yksi omapäisimpiä ja sorry vaan, hankalimpia tapauksia. Jyrää kaikki. Rapu-parka joutuu lymyilemään turvassa kuorensa alla.

Oletko rapu(mies)?