2 vuoden parisuhde päättyi kuin seinään
Kävi äsken hakemassa tavaransa ja lähti.Haluaa kuulemma elämältään jotain muuta ja vanhemmat oli ostaneet tyttärelleen asunnon. Miten tästä eteenpäin? Kuinka nopeasti saa jotain tukia? Ei mulla ole varaa tätä vuokraa maksaa yksin. Voiko oikeasti noin vaan lähteä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kävi äsken hakemassa tavaransa ja lähti.Haluaa kuulemma elämältään jotain muuta ja vanhemmat oli ostaneet tyttärelleen asunnon. Miten tästä eteenpäin? Kuinka nopeasti saa jotain tukia? Ei mulla ole varaa tätä vuokraa maksaa yksin. Voiko oikeasti noin vaan lähteä?
Millaiset teidän asumiskuviot on olleet? Asuitteko vuokralla yhdessä? Onko exä irtisanonut jo vuokrasopimuksensa? Niin kauan toki pitää maksaa kulunsa kunnes on irtisanonut. Ja kumman nimissä esim. on sähkösopimus ollut?
Eli sua huolettaa ensisijaisesti raha-asiat nyt? Siitäpä voisi äkkiä päätellä jotakin....
Tänään on av:lla ollut erityisen huonojen ja tarpeettomien provojen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset teidän asumiskuviot on olleet? Asuitteko vuokralla yhdessä? Onko exä irtisanonut jo vuokrasopimuksensa? Niin kauan toki pitää maksaa kulunsa kunnes on irtisanonut. Ja kumman nimissä esim. on sähkösopimus ollut?
Asuttiin vuokralla yhdessä, mutta vuokrasopimus on vain mun nimissä. Ja sähkösopimus. Puoliksi kummiskin maksettu molemmat. Kotivakuutus oli avokin nimissä, mutta sen se maksoi just viime kuussa vuodeksi eteenpäin. Pesukone, telkkari ja osa huonekaluista on avokin, mutta ei kuulemma tartte niitä. Otti mukaansa vain vaatteensa ja jotain muuta henkilökohtaisia tavaroitaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli sua huolettaa ensisijaisesti raha-asiat nyt? Siitäpä voisi äkkiä päätellä jotakin....
Pikkasen kuule vituttaa, kun parin viikon päästä olen kusessa vuokran kanssa.
Pyydä palkkaennakkoa vuokranmaksuun.
Kelaan vaan heti kun arki koittaa tai sit rustailet netissä asumistuki hakemuksen. Se tietty riippuu tuloista, saako sitä tukea vai ei..että ehkä kävisin virkailijalla selvittämässä asiaa. Ja voipi olla että joudut jokatapauksessa muuttamaan pienempään asuntoon :/ Mutta tsemppiä! Kyllä se päivä vielä paistaa, vaikka nyt tuntuu että heittää lunta tupaan.
T:N26
Kuuntele Anna Abreutä, se auttaa!