Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen paraikaa lanttulaatikkoa. Kysyttävää?

Vierailija
14.10.2016 |

ev

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastatko raakana?  Sen voi sitten joulun alla sulattaa  ja paistaa. Helppoa ja vaivatonta.

En, vaan panen metalliseen säilykepurkkiin, ja on hyvää, nami nami, pusi pusi!

Vierailija
22/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi??

Koska nälkä, jääkaapissa pyöri pari lanttua joille piti tehdä jotain ja pidän lanttulaatikosta. Monien asioiden summa siis.

Otin myös muutaman siivun viime vuodenvaihteessa paistamaani tarjouskinkkua sulamaan joten tämä on tämmöinen pienimuotoinen preJoulu.

-ap

Homehtuneista lantuista ja elähtäneistä kinkunpaloista tuskin mitään prejoulua saa aikaiseksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tarjousten jälkeen paljon lanttuja jääkaapissa ja pakastimessa. Nyt olen tehnyt niistä lähinnä erilaisia keittoja, mutta lanttulaatikonkin voisi tehdä. Ei vaan ole näkynyt kermaa tarjouksessa, vähän liian kallista se kerma minun makuuni. Vai kävisikö tavallinen maito-voi seos?

T. Lidl-mies.

Vierailija
24/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi??

Koska nälkä, jääkaapissa pyöri pari lanttua joille piti tehdä jotain ja pidän lanttulaatikosta. Monien asioiden summa siis.

Otin myös muutaman siivun viime vuodenvaihteessa paistamaani tarjouskinkkua sulamaan joten tämä on tämmöinen pienimuotoinen preJoulu.

-ap

Siis mitä? Olet vuodenvaihteessa pakastanut kinkkua ja vasta nyt otit sulamaan? Huh huh.

Vierailija
25/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista siirappi!

Muistin.

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/2267/Lanttulaatikko/

Tein tämä ohjeen mukaan, lisäsin myös parmesan-raastetta seokseen.

-ap

Ei se sitten mitään oikeaa lanttulaatikkoa ole, jos parmesanilla olet sen pilannut. Mutta nyt aloin miettiä, että jos esimerkiksi myskikurpitsasta tekisi laatikkoruokaa lanttulaatikon tyyliin, niin siihen parmesan voisi sopiakin? Täytyypä kokeilla.

Vierailija
26/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tarjousten jälkeen paljon lanttuja jääkaapissa ja pakastimessa. Nyt olen tehnyt niistä lähinnä erilaisia keittoja, mutta lanttulaatikonkin voisi tehdä. Ei vaan ole näkynyt kermaa tarjouksessa, vähän liian kallista se kerma minun makuuni. Vai kävisikö tavallinen maito-voi seos?

T. Lidl-mies.

Jos olet Lidlistä mitään ostanut, niin kiikuta ne samaan syssyyn lähimpään jätekatokseen ennen kuin saat vakavan ruokamyrkytyksen!

Vierailija
27/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi??

-ap

Siis mitä? Olet vuodenvaihteessa pakastanut kinkkua ja vasta nyt otit sulamaan? Huh huh.

En ole AV-päivämäärähysteerikkoja. Liha ei mene pakastimessa yhdeksässä kuukaudessa yhtään sen kummemmaksi kuin vaikkapa kolmessa kuukaudessa. Jos menee niin teidän pakastimenne on välillä sulana.

-ap

Vierailija
28/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lidl-mies.

Jos olet Lidlistä mitään ostanut, niin kiikuta ne samaan syssyyn lähimpään jätekatokseen ennen kuin saat vakavan ruokamyrkytyksen!

Ei - nämä lantut ovat kotoisin K-citymarketista, Lidlissä lantut ovat olleet tosi kalliita vuodenaikaan nähden.

T. Lidl-mies.

Vierailija
29/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kolmesta laatikosta, ja nyt olen tajunnut synteesin edut: syön lanttuporkkanaperunalaatikkoa. On muuten hyvvää!

Vierailija
30/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista siirappi!

Muistin.

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/2267/Lanttulaatikko/

Tein tämä ohjeen mukaan, lisäsin myös parmesan-raastetta seokseen.

-ap

Ei se sitten mitään oikeaa lanttulaatikkoa ole, jos parmesanilla olet sen pilannut. Mutta nyt aloin miettiä, että jos esimerkiksi myskikurpitsasta tekisi laatikkoruokaa lanttulaatikon tyyliin, niin siihen parmesan voisi sopiakin? Täytyypä kokeilla.

Parmesan ei pilaa mitään vaan parantaa melkein mitä tahansa ruokaa. En ole esimerkiksi koskaan pitänyt porkkanalaatikosta mutta söin kerran jonkun tekemää porkkanalaatikkoa parmesanin kera ja se oli erinomaista.

-ap

Vierailija
31/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Lidl-mies.

Jos sait lantut halvalla niin kyllä minä panostaisin säästyneen rahan kunnon kermaan.

Onko Lidlissä vielä halpaa lanttua?

-ap

Vierailija
32/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään sitä voisi maistaa, laitetaan kinalainen kuorimaan perunoita sen jälkeen; kun kinariisikin kärähti.

Vierailija
33/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lidl-mies.

Jos sait lantut halvalla niin kyllä minä panostaisin säästyneen rahan kunnon kermaan.

Onko Lidlissä vielä halpaa lanttua?

-ap

No ei ole kun juuri sanoin että K-citymarketista ostin kaikki lanttuni.. ja sekin tarjous on mennyt. Lidlissä ei halpoja lanttuja ole näkynyt, viime vuonna myivät vielä joulun aikoihin sopuhintaan, mutta sen varaan ei voi laskea tänä vuonna.

T. Lidl-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan