Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyni miksi luen palstaa on se, että mulla ei ole muuta sosiaalista elämää. Ei netissä eikä oikeassa elämässä. Eli en koe facebookkia kovin mielenkiintoisena myöskin muut ks. Palstat ovat kuolleita. Siksi luen tätä...

Vierailija
14.10.2016 |

Tämä on helppokäyttöinen ja selkeä. Eikä ole päivisin rekisteröitymispakkoa. Samalla olen tullut palsta riippuvaiseksi.
Saatan oikeasti välillä aivan huomaamatta ottaa puhelimen taskusta ja alkaa sellailla tätä yhtään sen enempää ajattelematta.
Mikä sinun syysi palstailuun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei oo oikeestaan kavereita. Täällä voi olla oma itsensä ja jakaa ajatuksia.

Vierailija
2/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä, kuin ap:lla :D yhtäkkiä vain havahdun, että taasko mä luen tätä ja koskas mä tänne taas eksyinkään ja mitä olinkaan tekemässä äsken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koska minullakaan ei ole muuta sosiaalista elämää. Olen facessa, minulla on alle 10 kaveria joista suurin osa sukulaisia. Hyvin harvoin kukaan reagoi mihinkään päivitykseen, joten täällä tuntee tulevansa enemmän kuulluksi, vaikka sitten negatiivisessa mielessä.

Vierailija
4/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla mennään täälläkin. Ei paljon muuta sosiaalista elämää kuin työ ja sen tuomat ihmiset. En kyllä muuta kaipaakaan, rentouttavaa ja helppoa.

Täytyy tunnustaa, että joskus erehdyn myös suomi24 -sivuille - mitä en suosittele.

Ikä 58.

Vierailija
5/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monipuolisia keskusteluja, sekä päivän uutisista että yleisesti askarruttavista asioista. Ja paljon ihmisiä paikalla, kommentteja tulee nopeasti ja palsta on elossa. Peukutus-systeemistä tykkään myös. Ja tärkein syy miksi tänne aikanaan päädyin suomi24-palstalta: täällä on vähemmän törkyturpia ja asiattomat kommentit poistetaan todella nopeasti.

Kun vain muuttaisivat palstan nimen, niin ei tarvitsisi hävetä täällä oloa. Kun tuosta nimestä tulee mieleen että täällä on vain kotiäitejä, joita ei kiinnosta mikään muu kuin vaipan sisällön väri ja koostumus. Nolottaisi jäädä kiinni tämän palstan selailusta.

Vierailija
6/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka palstailee sosiaalisen elämän korvikkeeksi. Eihän tämä oikeita ihmisiä korvaa mutta toisaalta voi valita, milloin haluaa "seuraa" ja voi myös ohittaa aiheet, jotka ei itseä kiinnosta. Varsin rentouttavaa usein.

Vierailija
7/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta toimii jonkinlaisena korvikkeena sosiaalisen elämän puutteelle. Täällä on välillä tosi kiinnostaviakin keskusteluja! 

Liian usein myös roikun täällä vältelläkseni opiskelua :D

Vierailija
8/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei muuta sosiaalista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi