Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko sanoneet miehelle, että seksi on huonoa? Mitä tapahtui?

Vierailija
14.10.2016 |

Alussa mies huomioi ja oli pitkiä ihania sessioita. Nyt vuosien jälkeen se on enää nopea tyydytys miehelle ja mä en saa siitä yhtään mitään. Olen ikäänkuin alusta hänen itsetyydytykselleen.

Puoliksi humalassa avasin suuni ja sanoin (ystävällisesti, en lainkaan haukkuen), että tilanne on nykyään tämä ja että suhde parantuisi, jos meillä välillä olisi sellaista seksiä, josta mäkin saisin nautintoa.

Ihan ymmärrettävästi mies loukkaantui sydänjuuria myöten. Hän on ollut siinä käsityksessä, että seksi on ollut minusta erityisen hyvää, vaikka onkin tiennyt, etten saa. Outoa koska kuulemma hän ei itse pitäisi seksiä hyvänä, jos jatkuvasti ei saisi, mutta on kuitenkin ajatellut, että se olisi minulle hyvää.

Varmaan tosi yleinen tilanne monien parisuhteissa, siis pitkissä sellaisissa. Miten olette asian ratkaisseet positiivisesti niin, että se johtaa suhteen paranemiseen eikä tapa sitä? Kiitos vastauksista!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut rehellisesti, että todella pieni varustus. Mies tiesi sen itsekin. Kehuin kompensaatiota muilla keinoilla. Sanomattakin selvää, ettei suhteesta tullut kuitenkaan mitään. Sellaisen kompromissiratkaisun kanssa ei olisi ollut elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä