Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko sanoneet miehelle, että seksi on huonoa? Mitä tapahtui?

Vierailija
14.10.2016 |

Alussa mies huomioi ja oli pitkiä ihania sessioita. Nyt vuosien jälkeen se on enää nopea tyydytys miehelle ja mä en saa siitä yhtään mitään. Olen ikäänkuin alusta hänen itsetyydytykselleen.

Puoliksi humalassa avasin suuni ja sanoin (ystävällisesti, en lainkaan haukkuen), että tilanne on nykyään tämä ja että suhde parantuisi, jos meillä välillä olisi sellaista seksiä, josta mäkin saisin nautintoa.

Ihan ymmärrettävästi mies loukkaantui sydänjuuria myöten. Hän on ollut siinä käsityksessä, että seksi on ollut minusta erityisen hyvää, vaikka onkin tiennyt, etten saa. Outoa koska kuulemma hän ei itse pitäisi seksiä hyvänä, jos jatkuvasti ei saisi, mutta on kuitenkin ajatellut, että se olisi minulle hyvää.

Varmaan tosi yleinen tilanne monien parisuhteissa, siis pitkissä sellaisissa. Miten olette asian ratkaisseet positiivisesti niin, että se johtaa suhteen paranemiseen eikä tapa sitä? Kiitos vastauksista!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle, että meidän seksi on huonoa seksiä. Nyt se harrastaa hyvää seksiä, mutta ei minun kanssani. Mridän seksi on samanlaista kuin ennenkin. Pitäisiköhän katsoa peilin? Erota en aio.

Vierailija
22/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies hankki toisen naisen kun sanoin.

Oikeasti? Siis sanoiko sika perusteluksi, että jos nainen ei nauti=hän on huono sängyssä vai mitä tarkemmin? Tuliko ero (toivottavasti tuli)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mukava seksi loppui kun ensimmäinen lapsi ilmoitti tulostaan. Miehestä tuli sillä hetkellä isi ja miehuus jotenkin unohtui. Siihen saakka olimme neljän vuoden ajan harrastaneet seksiä milloin missäkin, käyneet kotimme kaikki huoneet ja paikat läpi, puuhanneet ulkona ja vaikka mitä, mutta siihenpä loppui. Kyllä meillä seksiä on ollut, mutta raskaana ollessani se oli miehen puolelta sellaista hipsuttelua ja anteeksi anteeksi -tyyppistä touhua, että hermot meinasi mennä ja kun lapsi syntyi, tuli seksistä vieläkin hankalampaa ja sellaista "hys hys ettei lapsi herää" -seksiä.

Miehellä tuntuu olevan myös hyvin vaikeaa nykyään koskea ja katsoa minua, eikä hän missään tapauksessa halua nähdä minua seksikkäissä vaatteissa, ei edes kahdestaan ollessa. Huumori ja iloisuus siis katosivat, seksistä tuli miehelle vain paineiden purkua ja kassien tyhjennystä. Siinä missä ennen haluni ja intoni seksiä kohtaan oli ollut hänelle upea asia, niin nyt haluni saa hänen innokkuutensa löystymään. Niinpä riitaa vältelläkseni harrastamme seksiä pimeässä peiton alla hiljaa ja kun mies on saanut ja nukahtanut, niin jatkan yksin. Näin mennään toistaiseksi. Olen yrittänyt puhua, mutta mies on tilanteeseen tyytyväinen ja suuttuu jos enää aihetta sivuankaan.

Vierailija
24/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs harrastatte seksiä moisten torveloitten kanssa?

Jalat ristiin , sanon ma!

Siksi, että he ovat alfamiehiä ja he menevät toisen naisen luokse, jos ei seksiä tipu.

Vierailija
25/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mukava seksi loppui kun ensimmäinen lapsi ilmoitti tulostaan. Miehestä tuli sillä hetkellä isi ja miehuus jotenkin unohtui. Siihen saakka olimme neljän vuoden ajan harrastaneet seksiä milloin missäkin, käyneet kotimme kaikki huoneet ja paikat läpi, puuhanneet ulkona ja vaikka mitä, mutta siihenpä loppui. Kyllä meillä seksiä on ollut, mutta raskaana ollessani se oli miehen puolelta sellaista hipsuttelua ja anteeksi anteeksi -tyyppistä touhua, että hermot meinasi mennä ja kun lapsi syntyi, tuli seksistä vieläkin hankalampaa ja sellaista "hys hys ettei lapsi herää" -seksiä.

Miehellä tuntuu olevan myös hyvin vaikeaa nykyään koskea ja katsoa minua, eikä hän missään tapauksessa halua nähdä minua seksikkäissä vaatteissa, ei edes kahdestaan ollessa. Huumori ja iloisuus siis katosivat, seksistä tuli miehelle vain paineiden purkua ja kassien tyhjennystä. Siinä missä ennen haluni ja intoni seksiä kohtaan oli ollut hänelle upea asia, niin nyt haluni saa hänen innokkuutensa löystymään. Niinpä riitaa vältelläkseni harrastamme seksiä pimeässä peiton alla hiljaa ja kun mies on saanut ja nukahtanut, niin jatkan yksin. Näin mennään toistaiseksi. Olen yrittänyt puhua, mutta mies on tilanteeseen tyytyväinen ja suuttuu jos enää aihetta sivuankaan.

Miksi naiset pelkäävät riitelyä näin paljon? En ole miehenä koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
26/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olekaan niin, että naiset aina haastaa riitaa ja nalkuttaa ja kiukuttelee? En nyt ymmärrä että kuinka päin se menikään.

Vierailija
27/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui. Minä olen liian vaativa kun ei kelpaa se, mitä on tarjolla. Ja pitäisi sitä itsekin jotain sen hyväksi tehdä ... mutta kun se ei sattuneesta syystä oikein onnistu. Tai siis sillä tavalla kuin mikä minusta tuntuisi hyvältä. Tälle miehelle ei todellakaan sovi esittää kiihkeää vaan pikemminkin kuollutta.

Suuseksi ällöttää, joten sitä en ole vailla vaan ihan vähän hellyyttä, pikkuisen romantiikkaa eikä erotiikka jossakin muodossa olisi pahitteeksi. Mutta siitä tuli miehelle aivan liikaa vaatimuksia. No vähennetään sitten ja toivotaan että jättäisi tekemättä jotain: jättäisi juomatta ne jokailtaiset oluet ja jättäisi kiroilematta ja rähjäämättä. Se riitti silloin aikoinaan.

Jos minun mieheni lukee tätä ketjua, hän epäilisi minun kirjoittaneen aloituksen, ja ehkä muutaman muunkin.

Vierailija
28/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ottaa niin kauan multa suihin kuin se vain vaatii. Vaikka sitten puol tuntia. Tosin siinä ei koskaan kestä kauaa, koska ei oo mitään paineita ja voi vain rentoutua. Mun mies huomioi mua muutenkin ja usein kysyy haluanko jotain erityistä ym. Ja toisinpäin.

Mun mielestä on taas uskomatonta, että joku voi elää parisuhteessa, eikä silti pysty puhumaan seksistä..

Vierailija
29/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten mies voi kuvitella seksin olevan hyvää, jos sä et saa?!? Uskomatonta.

No jos on vaikka ollut vuosia sellaisen naisen kanssa, joka kehuu että seksi on hyvää vaikkei saisikaan? 

Vierailija
30/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies ottaa niin kauan multa suihin kuin se vain vaatii. Vaikka sitten puol tuntia. Tosin siinä ei koskaan kestä kauaa, koska ei oo mitään paineita ja voi vain rentoutua. Mun mies huomioi mua muutenkin ja usein kysyy haluanko jotain erityistä ym. Ja toisinpäin.

Mun mielestä on taas uskomatonta, että joku voi elää parisuhteessa, eikä silti pysty puhumaan seksistä..

Kuulostaa mahtavalle miehelle!

Vierailija
31/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten mies voi kuvitella seksin olevan hyvää, jos sä et saa?!? Uskomatonta.

No jos on vaikka ollut vuosia sellaisen naisen kanssa, joka kehuu että seksi on hyvää vaikkei saisikaan? 

Pitäisi silti tajuta, että seksin paras osio on orgasmi ja jos sitä ei tule, ei se ole pidemmän päälle hyvää. Mä luulen, että mies ajattelee vain itseään. Kuvittelee olevansa joku matsomään, joka saa naiset vapisemaan vain näyttämällä kaluaan. Häntä ei oikeasti kiinnosta naisensa tuntemukset, vain omat saamiset ja kuvitelmat itsestään.

Vierailija
32/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies suuttuu verisesti, jos uskallan sanallakaan arvostella hänen seksitaitojaan. Ihan sama, kuinka kauniisti ja varovaisesti sanon.

Seksi on meillä hyvin vaihtelevaa, joskus intohimoista ja hyvin nautinnollista, joskus todella keskinkertaista tai omasta mielestäni jopa huonoa. Mies saa aina, joten hänen mielestään seksi on yleensä hyvää, ehkä joskus hieman tavanomaista, kuten kaikissa pitkissä suhteissa. Mä en saa orgasmia joka kerta, mutta se ei haittaa, kunhan välillä saan.

Mutta jos mies koskee mua tavalla, josta en pidä, en yksinkertaisesti uskalla sanoa asiasta, koska siitä seuraa mulkoilu ja mykkäkoulu, joka saattaa kestää useita viikkoja. Yhtä kauan kestää hänen kieltäytyminensä seksistä. En kestä sitä piinaa.

Vierailija
33/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on hyvin surkealla mallilla jos huono seksi aiheuttaa eron. Seksi itsessään on yliarvostettua toimittamista, läheisyyden tunne on tärkein asia parisuhteessa.

Vierailija
34/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin menen huoriin ja nussin sitä vaimo kiinnosta ku sen rahan takia

Vierailija
35/61 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs harrastatte seksiä moisten torveloitten kanssa?

Jalat ristiin , sanon ma!

Siksi, että he ovat alfamiehiä ja he menevät toisen naisen luokse, jos ei seksiä tipu.

Entä sitten? Mitä me siinä menettäisimme, sen huonon seksin lisäksi? Ja kyllä minä ihmettelen, mistä se löytäisi vielä toiseksi naiseksi jonkun niin huonoon seksiin tyytyvän.

Vierailija
36/61 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kotiin tullessa mies ei puhunut mitään vaan meni suoraan nukkumaan, aamulla kun heräsin, oli lähtenyt ulos harrastukseensa. Ei ole kovin helppoa ilmaista itseään tässä suhteessa. Tuntuu että koko suhde taitaa todellakina sille, että a) mies saa seksiä b) ihailen miten mahtava huippurakastaja hän on. Nyt tulin ottaneeksi nuo kantavat pilarit pois. Saa nähdä haluaako mies erota.

Ap

Vierailija
37/61 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, sen seurauksena meidän seksielämä parani huomattavasti. :)

Vierailija
38/61 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo puhua seksistä ja omista toiveista ihmiselle joka kuuntelee ja huomioi toisen tunteita, ajatuksia ja toiveita, ihan sama onko mies vai nainen.

On vaikeaa ja lähes mahdotonta puhua seksistä ihmiselle, joka ei halua kuulla mitään oman suorituksen ylistyksestä poikkeavaa, jota ei itseasiassa kiinnosta toisen tunteet, toiveet ja halut, kun ainoa mikä todellisesti kiinnostaa on omat halut ja toiveet ja oma tyydytys.

Monet ovat huonoja seksissä, ei kehittyä hyväksi seksikumppaniks, kun ei ymmärretä että hyvä seksi tekee molemmat osapuolet tyytyväiseksi, kyse ei ole vain oman itsen tyydytyksestä.

Moni ei halua antaa suuseksiä koska se on heistä ällöttävää jopa oksettavaa. Ei myöskään haluta miettiä keinoja millä estäisi laukeamasta minuutissa tai että laukeaminen kestää puolesta tunnista tuntiin.! Tai että kumppani toivoo rajumpaa otetta tai toinen kaipaa vain pussailua, halittelua ja läheisyyttä esileikkinä.

Vierailija
39/61 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppui siihen paikkaan, silverit jaossa nyt.

Vierailija
40/61 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten mies voi kuvitella seksin olevan hyvää, jos sä et saa?!? Uskomatonta. Kokeilkaapa pari viikkoa niin, että harrastatte seksiä, mutta lopetatte ennen kuin mies laukeaa. Luulis tajuavan kuinka tyhmästi ajattelee.

Mä sanon mun miehelle heti, jos seksi oli huonoa, sain huonon o:n tai jos se oli erittäin hyvää. Mulla nuo riippuvat paljon kierrostakin. En meinaa millään saada ja sitten saan huonon pari viikkoa ennen menkkoja. Juuri ennen menkkoja saan hyviä ja yleensä monta ennen kuin mies saa.

Keskustelu on siis avainsa hyvässä seksissä.

Millainen on huono orgasmi ja hyvä orgasmi?

Et oo tosissas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi