Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin sipseille korvikkeen. Linkosuon ruislastut. Voi hemmetti että nämä on hyviä!

Vierailija
14.10.2016 |

Monesti miettiny että pitäs joskus ostaa ja maistaa, mutta nyt vasta.. Harmittaa kun en oo aikasemmin ostanu :D

Kaippa nämä vähän terveellisempiä ovat kuin sipsit. Katselin ravintosisältöä ja vertasin sipseihin. Kaloreissa ei kauheena eroa, hiilareissakaan ei, mutta rasvassa oli suurin ero ja sekä se, että näissä on kuitua ja sipseissä ei.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoo että ompa hyviä nämä linkosuon ruislastut. 

Ja mitä sen jälkeen tapahtuu?

No vauva palstan tapaan, alkaa armoton kivitys ja vittuileminen :D

En kyllä näe mitään vittuilemisen aihetta aloituksessa. Joku löysi hyvän makuisen tuotteen, josta pitää ja vaikka eivät terveellisiä olekaan, niin aina edes hitusen parempia kuin sipsit, siis mitä terveellisyyteen tulee.

Mutta eihän niistä ruislastuista toki saa pitää, mitä sitä itteään huijaamaan. Ap on kamala, hirveä ihminen ja vielä tyhmäkin, kun löysi ruislastut. 

Ja mitä sinä teit? Vastaajat haukkui aloittajan ja sinä haukuit kaikki vastaajat. :D

Vierailija
22/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoo että ompa hyviä nämä linkosuon ruislastut. 

Ja mitä sen jälkeen tapahtuu?

No vauva palstan tapaan, alkaa armoton kivitys ja vittuileminen :D

En kyllä näe mitään vittuilemisen aihetta aloituksessa. Joku löysi hyvän makuisen tuotteen, josta pitää ja vaikka eivät terveellisiä olekaan, niin aina edes hitusen parempia kuin sipsit, siis mitä terveellisyyteen tulee.

Mutta eihän niistä ruislastuista toki saa pitää, mitä sitä itteään huijaamaan. Ap on kamala, hirveä ihminen ja vielä tyhmäkin, kun löysi ruislastut. 

Ja tästä syntyi "keskustelu", johon sinä pääsit korostamaan kuinka olet suhteessa muita parempi ihminen.

Mielipiteesi aiheeseen jäi tosin epäselväksi...No?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä te nyt vittuilette oikein?

Mitä tähän sitten pitäisi sanoa? Antaa aplodeja?

Onko omassa elämässäsi jotain ongelmia? Oletko risteyksessä, josta et tiedä, kumpaan suuntaan lähteä? Vai oletko muuten vain vittumainen ihminen? Hanki apua tuohon kyynisyyteesi.

Olenko mä kaivannut jotain vitun Nobelin palkintoa? Totesin, että on hyviä nämä Linkosuon ruislastut ja niin jänskältä kuin se kuulostaakin, tykkään näistä miljoona kertaa enempi mitä sipseistä.

Ihan helvetin yks ja sama sille, vaikka kuinka epäterveellisiä ovatkin, se ei ollut se pointti aloituksessani, vaan se, että TYKKÄÄN NÄISTÄ.

Mähän myös sanoin, että hiilareiden ja kaloreiden osalta ei merkittävää eroa sipseihin verrattuna, ainoastaan rasvassa suurin ero. Jotku vitun pässit vetää heti johtopäätökset tästä, että mä syön näitä siksi, koska kuvittelen näiden olevan jotain saatanan terveysruokaa.

Jos sulla ei muuta asiaa ole, kuin tulla päätäs aukomaan, niin ole ystävällinen ja lyö itteäs vaikka paistinpannulla päähän niin ehkäpä nukkuisit jonkun aikaa ja herätessäsi saattaisi olla sullakin reppanalla parempi päivä.

AP

Vierailija
24/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sipseissä niinkään rasva häiritse, kunpa olisi vähä suolaisia sipsejä.

Ite toisinaan popsin niitä pieniä hapankorppuja ja dippaan hummukseen. Herkkua, eikä terveellisyydestä tietoakaan.

Vierailija
25/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu toi noita Suomesta. Kuin olisin ohutta pahvia yrittänyt syödä. Järkyn pahoja.

Isänmaanpetturi!!!!!!!!

Vierailija
26/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkosuon setsuuri on HÖTÖÄ!

Vierailija
27/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap oli motiivisi aloitukselle? 

Vierailija
28/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan uunipaahdetut ruissipsit ei ole rasvassa uitettuja niin kuin perunalastut. Pisteet Linkosuolle. Kermaviilidippiä tai sitten sipsien päälle  kylmäsavulohella jatkettu tuorejuustotäyte, meni kuin kuumille kiville juhlissa.

Vierailija
29/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä te nyt vittuilette oikein?

Mitä tähän sitten pitäisi sanoa? Antaa aplodeja?

Onko omassa elämässäsi jotain ongelmia? Oletko risteyksessä, josta et tiedä, kumpaan suuntaan lähteä? Vai oletko muuten vain vittumainen ihminen? Hanki apua tuohon kyynisyyteesi.

Olenko mä kaivannut jotain vitun Nobelin palkintoa? Totesin, että on hyviä nämä Linkosuon ruislastut ja niin jänskältä kuin se kuulostaakin, tykkään näistä miljoona kertaa enempi mitä sipseistä.

Ihan helvetin yks ja sama sille, vaikka kuinka epäterveellisiä ovatkin, se ei ollut se pointti aloituksessani, vaan se, että TYKKÄÄN NÄISTÄ.

Mähän myös sanoin, että hiilareiden ja kaloreiden osalta ei merkittävää eroa sipseihin verrattuna, ainoastaan rasvassa suurin ero. Jotku vitun pässit vetää heti johtopäätökset tästä, että mä syön näitä siksi, koska kuvittelen näiden olevan jotain saatanan terveysruokaa.

Jos sulla ei muuta asiaa ole, kuin tulla päätäs aukomaan, niin ole ystävällinen ja lyö itteäs vaikka paistinpannulla päähän niin ehkäpä nukkuisit jonkun aikaa ja herätessäsi saattaisi olla sullakin reppanalla parempi päivä.

AP

Ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin, kun aihe vapaalle kirjoittamaasi facebook päivitykseesi ei tullut pelkkiä sydämiä?

Vierailija
30/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sipseissä niinkään rasva häiritse, kunpa olisi vähä suolaisia sipsejä.

Ite toisinaan popsin niitä pieniä hapankorppuja ja dippaan hummukseen. Herkkua, eikä terveellisyydestä tietoakaan.

niih, "Vaasan Hapankorppu Suolaa 1,6 g/100g"

http://www.vaasan.fi/tuotteet/vaasan-hapankorppu/

https://www.foodie.fi/entry/rainbow-chips-suolatut-perunalastut-100-g/7…

1,4 g

Vierailija
31/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä juuressipseistä. Mutta en tosiaankaan kuvittele niidenkään olevan mitään terveysruokaa, kun ne kaupasta valmiina ostaa. Mutta itse tekeminen on niin työlästä ja joskus noilla on kiva herkutella.

Vierailija
32/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloituksesta puuttuu se punainen lanka se synnyttää väistämättä näitä sivujuonipäivityksiä. Aloittajan olisi pitänyt pystyä myymään asiansa paremmin. Sen sijaan, että olisi koittanut korjata aloituksen vajavaisuuden hän syyllistää muita kirjoittajia, kun kirjoitusta ei auttamatta ymmärretty oikein.

Voisiko jokum nyt kertoa mikä on oikea vastaus tälläiseen aloitukseen, jossa ei oikein ole selkeää poinittia.

Vierailija
33/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään juoda kahvia.

Vierailija
34/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo sinä kahvia, minä syön silakkaa jos rahat joskus riittää.

Vierailija
35/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että sellainen itsepetos siellä meneillään. Vaikka kuinka joisi kahvia, siltikin tekee mieli viinaa. Turhaan valehtelet itsellesi. Kahvi ei ole sen terveellisempää kuin viina, lue vaikka ravintosisällöt! Voit ehkä huijata itseäsi, mutta et meitä! Mitä tähän oikein pitäs muuta sanoa, aplodit antaa?? Joskus maistoin kahvia ja se oli pahaa, niin kuin olisi juonut viinaa ilman prosentteja! Mikä sinun motiivisi oli tälle kirjoitukselle??

AP

Vierailija
36/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti miettiny että pitäs joskus ostaa ja maistaa, mutta nyt vasta.. Harmittaa kun en oo aikasemmin ostanu :D

Kaippa nämä vähän terveellisempiä ovat kuin sipsit. Katselin ravintosisältöä ja vertasin sipseihin. Kaloreissa ei kauheena eroa, hiilareissakaan ei, mutta rasvassa oli suurin ero ja sekä se, että näissä on kuitua ja sipseissä ei.

Eipä suoraan sanottuna paljon kiinnosta sipsien terveellisyys. Syön pääosin terveellisesti ja silloin kun herkuttelen, niin en minä mitään pakkauksia ala lukemaan. Ei Suomessa niin haitallisia elintarvikkeita myydä, että niitä ei syödä uskaltaisi.

Vierailija
37/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla meni vähän tunteisiin :D

Mutta kyllähän tuosta sun aloituksesta saa sellaisen kuvan, että ruissipsit olisi parempia ravitsemuksellisesti kuin normisipsit. Miksi muuten sipseille joku korvike on pitänyt löytää?

Vierailija
38/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Linkosuon sipsit ovat Pentti Linkolan kehittelytyön tulos?

Vierailija
39/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lla meni vähän tunteisiin :D

Mutta kyllähän tuosta sun aloituksesta saa sellaisen kuvan, että ruissipsit olisi parempia ravitsemuksellisesti kuin normisipsit. Miksi muuten sipseille joku korvike on pitänyt löytää?

Kyllä mä tiedän, että ihan tahalleen täällä ihmiset vittuilee, kun sitä on niin helppo anonyyminä tehdä. Joka sanaan ja lauseeseen takerrutaan. Sitä ei tehdä vahingossa, vaan tietoisesti.

Korvikkeella tarkoitin, että löysin paljon paremman makuisia tuotteita herkutteluun. Koska ruislastut on mun mieleen nykyään enemmän kuin sipsit. En ole etsimällä etsinyt tarkoituksella terveellisempiä syömisiä, vaan satuin näitä ostamaan kun halusin maistaa ja totesin että ovat enemmän mieleeni kuin sipsit. 

Jos ei vielä mennyt asia jakeluun, laita toki jatko kysymyksiä :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme