Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muukin jämähtänyt tähän AV:n ääreen, vaikka pitäs tehdä kaikkea muuta?

Vierailija
14.10.2016 |

Jumitan vaan tässä ja pitäs käydä kaupassa, apteekissa (ja Alkossa), pari koneellista pitäs käydä pesemässä petivaatteita taloyhtiön koneella, mutta ei. Painava on persus.😕

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kohta lähden keskustaan. Sain sentään hiukset pestyä ja laitettua, siksi aikaa keskeytin palstan lukemisen. Mulla oli lämpörullat päässä ja toivoin, ettei postinkantaja tänään toisi mitään pakettia ovelle. Ei onneksi tuonut, vaikka odottelin kyllä yhtä kirjaa... Hitsit noin rullat on hyvät mutta naurettavan näköiset. Täältä kyselin neuvoja niiden ostoon noin kk sitten ja hyvät neuvot sain, kiitos silloisille vastaajille!

Vierailija
2/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Minun pitäisi lukea tenttiin. Taitaa olla "enää" noin 400 sivua luettavaa. Aihe on kyllä hyvin kiinnostava, mutta jostain syystä tämä palsta on tällä hetkellä sitäkin kiinnostavampi. :D Ehkä kohta saan itseäni niskasta kiinni ja jatkan lukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs käydä kääntämäs ja siivoomassa toi yks vanhus kun se makailee taas paskassaan... tai ois jo pitäny :D  No jos kohta, pitää päivittää insta ja face ensin.

4/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis käydä suihkussa ja kaupassa. Ehkä koneellisen pyykkiäkin voisi pestä. Sitten pitää valmistautua vieraiden tuloon.

Vierailija
5/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Minun pitäisi lukea tenttiin. Taitaa olla "enää" noin 400 sivua luettavaa. Aihe on kyllä hyvin kiinnostava, mutta jostain syystä tämä palsta on tällä hetkellä sitäkin kiinnostavampi. :D Ehkä kohta saan itseäni niskasta kiinni ja jatkan lukemista.

Päätä että luet nyt 15 min ja pidät sitten 10 min taukoa, jolloin voit tehdä mitä haluat, vaikka palstailla. Sitten luet taas 15 min. Pistä kello soimaan taukojen alkamisen ja loppumisen merkiksi. Toimii mulla tosi hyvin, silloin kun pitää opiskella eikä aloittaminen tunnu kivalta. Ikään kuin huijaan itseni tekemään vähän jotain.

Vierailija
6/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätä että luet nyt 15 min ja pidät sitten 10 min taukoa, jolloin voit tehdä mitä haluat, vaikka palstailla. Sitten luet taas 15 min. Pistä kello soimaan taukojen alkamisen ja loppumisen merkiksi. Toimii mulla tosi hyvin, silloin kun pitää opiskella eikä aloittaminen tunnu kivalta. Ikään kuin huijaan itseni tekemään vähän jotain.

Minä olen joskus tehnyt niin, että joka tunnista eka vartti pitää tehdä jotain hyödyllistä. 

Vierailija
7/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä pakoilen tenttiin lukemista. Tänään olen kyllä jo muutaman tunnin lukenut, mutta lisää töitä pitäisi tehdä.

Vierailija
8/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin täällä pakoilen tenttiin lukemista. Tänään olen kyllä jo muutaman tunnin lukenut, mutta lisää töitä pitäisi tehdä.

Mutta hei ajattele, kello on puoli kaksi ja olet jo lukenut muutaman tunnin! Olet ollut ahkera. :)

Vierailija
9/9 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyllä jumitan vain palstalla. Pakko oli pitää vartin tauko kun piti soittaa yksi tärkeä puhelu ja hakea kaljaa. Onneksi kauppa on lähellä. Nyt voi taas jumittaa niin kauan kuin perse kestää ja sehän kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi