Mulla on kohta virtsarakon tähystys
Ja selviää onko mun syöpä uusinut. Pelottaa aivan kamalasti.
Onko kenelläkään muulla täällä vastaavasta kokemusta?
Kommentit (27)
mulle tehty tuo tähystys verivirtsaisuuden takia. Kipu ainakin minulla oli kovinta kipua, mitä ikinä olen tuntenut. Synnytin kuukausi ennen tuota toimenpidettä, eikä edes se sattunut yhtä paljon.
Mulla normaalia pienempi rakko ja kun täyttivät rakon, verta tuli oikein kunnolla. Sattui niin paljon, että itku tuli ja toimenpide jouduttiin jättämään kesken. Joskus jos vielä joudun toimenpiteeseen, en anna tehdä sitä missään nimessä ilman nukutusta.
Kiitos vastauksestasi! Kuulostaapa aivan kamalalta :o
Mistä sinulla johtui tuo verivirtsaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Kuulostaapa aivan kamalalta :o
Mistä sinulla johtui tuo verivirtsaisuus?
munuaiskivistä.
Tsemppiä! Pyydä tarvittaessa kipulääkettä.
Tsemppiä!
Mulle on tehty sama tähystys ja se ei sattunut yhtään, vaikka olikin epämiellyttävä kokemus.
Mutta kyseessä ei ollut noin vakava sairaus, joka varmasti tekee tilanteesta hirveän.
Itsekin käyn syöpäkontrolleissa ja yritän aina muistuttaa itseäni, että on hienoa että niihin pääsee ja että kasvaimeni löydettiin ja hoidettiin.
Kiitos :) juu sitä minäkin tässä itselleni aina sanon..
hienoa että sullakin on hyvin hoidossa :)
Noh, kohta se on ohi ja tiedän enemmän..
Voimia sinulle ja kaikkea hyvää! ☺
Minäkin olin juuri viime viikolla syöpäkontrollissa. Onhan se aina piinallinen kokemus.
Miten ap sun syöpä oireili?
Mulla ei oireillut mitenkään. Menin ihan muista syistä vatsan ultraan ja siellä sitten näkyi jotain hämärää..
Kymmenen minuuttia aikaa vielä. Todella piinaavan pitkät minuutit. Ja kaikenlisäksi olen aivan varma että on uusinut :(
Ei oo kokemusta. Suolen- ja mahalaukun tähystykset on tehty useamman kerran. Viimes oli kyllä tosi tuskaa mutta hengissä selvisin. Kannustava lääkäri ja hoitaja auttoi jaksamaan.
Voisko ennen tähystystä jo ottaa särkylääkettä ja vaikka rauhoittavaa lääkettä?
Tsemppiä tosi paljon!
Tsemppiä kovasti. Mä luultavasti joudun lähipäivinä tuohon tutkimukseen kun mua pissattaa jatkuvasti. Ja virtsakokeissa ei ole tulehdusta.
Kiitos tsempeistä kaikille :)
Täytyy noista lääkkeistä kysyä.
Toivon mukaan on mukavat hoitajat itsellänikin, sekin jo rauhoittaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä kovasti. Mä luultavasti joudun lähipäivinä tuohon tutkimukseen kun mua pissattaa jatkuvasti. Ja virtsakokeissa ei ole tulehdusta.
Onko lääkäri sanonut mistä muusta voisi johtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkäri sanonut mistä muusta voisi johtua?
On epäillyt sokeritautia, sjögrenin syndrooman etenemistä kun mulla se diagnoosi jo on. Nyt vaan tutkitaan mikä voisi olla syynä. Vielä sitä ei tiedetä.
Tsemppiä! Kerro sitten miten meni!
Heippa!
Syöpä ei ollut uusinut :) (jos se nyt jotakuta kiinnostaa).
Mutta lääkäri pyysi lupaa laittaa lähete perinnöllisyysklinikalle, jossa selvitettäisiin onko minussa joku geenivirhe. Onko kenelläkään tämmöisestä kokemusta?
Ei ole. Tsemppiä sulle!