Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole maininnut minusta vanhemmilleen

Jenna123
14.10.2016 |

En oikein tiedä mitä ajatella, ihan mielenkiinnolla kyselen, että mitä te muut mietitte.

Olemme olleet yhdessä yli vuoden päivät. Olen avoimesti kertonut omille vanhemmille, että minulla on joku tai jos he soittavat kun olen miehen luona, voin sanoa että missä olen ja mitä kuuluu. Mies ei ole vanhemmillani käynyt, mutta koen että on hyvä hänestä mainita ennen "näytille" viemistä.

Mies ei minusta ole omilleen edes maininnut. Kerran kaksi hänen äitinsä on soittanut ja kysyi ihan yleisesti missä mies menee, niin hän vastasi, että kaverilla :D

Miehen sisarukset ja ystävät tietävät kyllä olemassa olon, mutta niin he ovat tietäneet myös miehen edellisestä lyhyemmästä suhteesta.

Olisin itse ihan halukas tapaamaan jo kumppaniin perhettä ja hän minun, mutta tuntuu vähän oudolta että hänen vanhempansa eivät tiedä ja mun tietävät.

Olenko vähän hämilläni turhaan?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain hänen panonsa. Thats it!

Vierailija
2/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies vie sinut näytille siinä vaiheessa, kun on vakavissaan. Ethän tosin itsekään ole vienyt miestä tapaamaan vanhempiasi. MInusta outo tilanne puolin ja toisin. Ehkä tuo on sitä nykyajan tapailua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Itse olen hyvin yksityinen ihminen enkä puhu asioistani perheelleni tai muillekaan. En koe tarpeelliseksi rikkoa käytösnormistoani tämänkään asian suhteen ilman erityistä syytä (esim. se kun on aika käydä vierailulla). Toisilla ihmisillä taas on ihan toisenlainen viestintäkulttuuri. Jos joku päivittää facebookiin käyneensä juuri kakalla, niin on tietysti ihan selvä että viestittää myös tyttökaverista aktiivisesti ja kaikkialle. Itselleni olisi todella omituinen ajatus soittaa äidille ja kertoa, että minulla on uusi tyttöystävä.

Vierailija
4/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Itse olen hyvin yksityinen ihminen enkä puhu asioistani perheelleni tai muillekaan. En koe tarpeelliseksi rikkoa käytösnormistoani tämänkään asian suhteen ilman erityistä syytä (esim. se kun on aika käydä vierailulla). Toisilla ihmisillä taas on ihan toisenlainen viestintäkulttuuri. Jos joku päivittää facebookiin käyneensä juuri kakalla, niin on tietysti ihan selvä että viestittää myös tyttökaverista aktiivisesti ja kaikkialle. Itselleni olisi todella omituinen ajatus soittaa äidille ja kertoa, että minulla on uusi tyttöystävä.

Vertaatko kakkaa ja tyttöystävää?

Vierailija
5/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on näissä asioissa vähän turhan utelias. Alkaisi touhumaan tapaamisia suunnilleen koko suvun kesken ja kirjoittamaan hääkutsuja ja virkaamaan vauvan vaatteia. Joten mielun pidän vähän matalampaa profiilia näissä miesasioissani.

Mitä mies on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?

Vierailija
6/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eronnut ties kuinka monetta kertaa ja äiti kyllästynyt tilanteeseen, eikä kaiken maailman hoidoista enää halua kuulla...

Vierailija
7/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut poikani satunnaisista naisystävistä, joten hämääntyisin, jos hän toisi näytille jonkun random-naisen tai edes kertoisi, että tämmöinen on nyt lakanoissa. Oletan, että naisystävä esitellään minulle siinä vaiheessa, kun hääpäivästä on sovittu, sitä ennen en ole erityisemmin kiinnostunut poikani seuraelämästä. Silloinkin riittää se yksi esittelykäynti, poika hoitakoot ihmissuhteensa jossain muualla kuin mamman valvovan silmän alla.

Vierailija
8/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on sekin mahdollisuus, että hän ei halua esitellä vanhempiaan sinulle. Siis häpeää heitä syystä tai toisesta.

Vierailija
9/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia liittyy miehen vanhempiin, jos kuitenkin sisaruksilleen kertoo suhteistaan. Jos vanhemmat ovat vaikka ääriuskiksia ja odottavat pikaista avioitumista tms? Syitä voi olla monia.

Vierailija
10/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mainitsin naisesta kuukauden tapailun jälkeen, eikä oltu harrastettu seksiäkään vielä. Naisen porukoillakin kävin 2 viikkoa tutustumisen jälkeen. :D Joillekin miehille on vaikea tunnustaa, että heidät on saatu loukkuun ja että heillä on jopa tunteitakin jotain kohtaan. 

Enimmäkseen kuitenkin yhdyn ykkösen mielipiteeseen.

Vierailija
11/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin nyksästäni vanhemmilleni melkein vuoden seurustelun jälkeen, koska en halunnut puhua asiasta heille ennen, kun olin varma, että haluan tästä vakavan suhteen. Minun perheessäni ei muutenkaan kerrota suhteista vanhemmille ennen, kuin suhde on vakava.

Poikaystäväni vanhemmat tapasin varmaan kolmen viikon yhdessä olon jälkeen.

Vierailija
12/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut poikani satunnaisista naisystävistä, joten hämääntyisin, jos hän toisi näytille jonkun random-naisen tai edes kertoisi, että tämmöinen on nyt lakanoissa. Oletan, että naisystävä esitellään minulle siinä vaiheessa, kun hääpäivästä on sovittu, sitä ennen en ole erityisemmin kiinnostunut poikani seuraelämästä. Silloinkin riittää se yksi esittelykäynti, poika hoitakoot ihmissuhteensa jossain muualla kuin mamman valvovan silmän alla.

Miksi alapeukkuja?

Miksi miehen äidin tulisi olla selvillä pojan petikumppaneista, siis myös niistä, joilla ei ole pojalle erityistä merkitystä?

Vierailija
13/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidossa ja pantavana...ei muuta😊

Vierailija
14/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on näissä asioissa vähän turhan utelias. Alkaisi touhumaan tapaamisia suunnilleen koko suvun kesken ja kirjoittamaan hääkutsuja ja virkaamaan vauvan vaatteia. Joten mielun pidän vähän matalampaa profiilia näissä miesasioissani.

Mitä mies on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?

Mumisee epämääräisesti. En minä häntä painosta, enkä ota asiaa jatkuvasti esille, mutta luulisi että mainitsisi tuollaisesta.

En minä oleta että hän soittamalla soittaisi tätä asiaa, mutta että aikuinen mies uskaltaisi mainita jos on kumppanillaan kylässä. On myös ikävää, että jos hän on kotona käymässä (ajaa sinne usein), ilmoittaa hän minulle erikseen, ettei tarvitse pitää yhteyttä kun ei ole puhelimella. En minä ole kuitenkaan sellainen persoona, että vaatisin edes niin.

Hän on kultainen mies, mutta tämä asia nyt kummastuttaa. Tiedän kuitenkin olevani enemmän kuin pano, mitä joku ylempänä ehdotti.

Voinhan minä ihmetellä turhankin, koska itse olen avoin. On kuitenkin jotenkin kiusallista enää kysyä häneltä tästä, jos saa vain muminaa takaisin.

-AP

Vierailija
15/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, ehkä mies ei ole kauhean läheinen vanhempiensa kanssa? Koska meillä on just toisinpäin! Miehet porukat tietää minusta, kun itse en ole kertonut vaikka mies tosi rakas onkin. En vaan jotenkin... Jaksa? En tiedä. En vaan ole läheinen vanhempieni kanssa.

Vierailija
16/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan todella hyvät välit sun lapseen. 😄

Vierailija
17/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkuja?

Miksi miehen äidin tulisi olla selvillä pojan petikumppaneista, siis myös niistä, joilla ei ole pojalle erityistä merkitystä?

Alapeukut siitä, että näet kaikki naiset panopatjoina, ellei ole päätetty naimisiinmenosta. Tiedätkös, jotkut pariskunnat eivät avioidu ikinä. Ällöttää kun naiset ylläpitää naisia halventavaa kulttuuria.

Vierailija
18/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että miehesi vie sinut näytille kun tubnette paremmin. Voithan aina ottaa asian puheeksi. Toivotan menestystä suhteeseenne.

Vierailija
19/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi jännittää kirjoitti:

Uskon, että miehesi vie sinut näytille kun tubnette paremmin. Voithan aina ottaa asian puheeksi. Toivotan menestystä suhteeseenne.

Ehkä niin. Katsotaan, ei kai tällaisesta jaksa stressata tai ottaa itseensä. ☺

-Ap

Vierailija
20/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen tytär on seurustellut nykyisen kanssa vuoden ja käyvät usein meillä syömässä.

Tyttö käy usein myös tämän nuoren miehen vanhemmilla ja mökillä.

Nuoret eivät asu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme