Miksi puhut ummet ja lammet asioista, jotka eivät liity kysymykseen?
Joiltain ei voi edes kelloa kysyä, kun tulee selitys mistä kello on ostettu, minkälainen se kauppa oli, mitä myyjä sanoi, kuinka he kumartuivat ihmettelemään.
Mistä tässä on kyse? Siitäkö, ettei näe olennaista?
Kommentit (24)
Ota ero. Älä jää katsomaan kauempaa!
Yksinäinen olen minäkin ja teen samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava ilmiö nykyään on tämä lampien umpeutuminen. Olen sitä mieltä, että tämmöiset rehevöitymiset on saatava kuriin esimerkiksi keinolannoitteita vähentämällä. Kalatkin tykkää.
Kotimaisen kalan käyttöä pitäisi kyllä lisätä.
Olisko jonkintyyppisestä verohelpotuksesta apua? Esim. kirjoillakin on pienempi alvi. Nobel-palkinto meni muuten oikeaan osoitteeseen.
Osoitteenmuutos on muuten sellainen, mikä monelta jää tekemättä. On sitten ärsyttävää lähetellä edellisen asukkaan Aku Ankkoja ja Seiskoja eteenpäin.
Tiesittekö, että seitsemän on alkuluku? Muita ovat mm. 2, 3 ja 5. Viitonen oli tuttu numero koulusta.
Mulla oli liikunta koulussa vitonen, mutta ihan hyvin olen elämässä pärjännyt. Liikunnassa tärkeintä on ilo eikä numerolla mitattava kilpailusuoritus. Ihan liikaa nykyään kilpaillaan ja kilpailutetaan. Mutta sähköyhtiö kannattaa kilpailuttaa, siinä voi kuulkaas säästää euroja! Nyt alkaakin taas tulla viileät ja pimeät ilmat, että sitä sähköä kuluu paljon. Ihan on syksyn näköistä, lehdet on kellastuneet ja tippuneet.
Tippalukko! Nyt ois kuulaa hakusessa kahvinkeitin, jossa olisi oikeasti toimiva tippalukko. Osaatteko auttaa?
Aamukahvi on parhautta, vaan kyllä se tänä aamuna oli jo pimeää kun lapset vein hoitoon. Niin se vaan syksy tuli ja talvi lähestyy. Kohtahan se voikin jo sukset kaivella varastosta.
Ap kuulostaa samanlaiselta kuin tuttavani, jolla on asperger. Hän ei jaksa yhtään keskustelua aiheen ympäriltä vaan hermostuu välittömästi. Juttele siinä sitten.