Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet sosiaalisesti taitamattomia?

Vierailija
14.10.2016 |

En ole nainen, joten tämä ei ole miesvihaa. Olen kuitenkin pannut merkille, että lähes kaikkien miesten käyttäytymisessä on jotain korjattavaa, kun taas naiset ovat pääsääntöisesti empaattisia ja tuntuvat ymmärtävän toisten tarpeet. Miehet yleensä sortuvat pätemään tai dominoimaan keskustelua. Naiset ovat parempia kuuntelijoita. Naiset tuntuvat olevan myös hienovaraisempia, eli ymmärtävät pienistä vihjeistä miten toimia.

Sanomattakin selvää että kummastakin osapuolesta löytyy sosiaalisesti tarkkanäköisiä, mutta naisten osuus heistä on paljon suurempi. Eikä tällä tunnu olevan mitään tekemistä älyn kanssa. Älykkäätkin ihmiset saattavat olla sosiaalisesti aivan pihalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Naiset eivät vain kestä tai halua kuulla mitään muuta kuin sitä heidän omaa pumpuli-unelmaansa myötäileviä asioita.

Vierailija
2/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Naiset eivät vain kestä tai halua kuulla mitään muuta kuin sitä heidän omaa pumpuli-unelmaansa myötäileviä asioita.

Kommenttisi kertoikin kaiken tarpeellisen. Ymmärrän että harmittaa kun naiset ei siedä sua, mutta se on kyllä ihan oman vittupäisyytesi aiheuttamaa. Mä oon pärjännyt ihan hyvin naisten kanssa ilman mitään "pumpuliunelman myötäilyä".

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytyy sanoa että olen välillä aika tönkkö sosiaalisesti. Iän myötä olen oppinut ymmärtämään asioita ja sosiaaliset taitoni on parantuneet, mutta ainakin jotain 20-vuotiaana olin aika karsea.

m35

Vierailija
4/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OO, ÄLÄ SAATANA TYHMIÄ KYSELE VITUN MIESVIHAPALSTAMAMMA!!!!!!!

Vierailija
5/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole aina näin yksinkertainen.

Itse en ole mitenkään naisellinen, mutta herkkä mies. Olen kokenut paljon karkeutta ja töykeyttä naisten osalta. Tälläkin palstalla metelöi monia, joiden naisellinen herkkyys ja tunteellisuus on jonnekin hukkunut..