Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhä ja raskaana

Vierailija
13.10.2016 |

Rv 9 menee nyt. Haluaisin lapsen mutta pelkään todella ettei rahat riitä kun nykyselläänkin niin vaikeaa. Lapsen isän kanssa hankala parisuhde joka todennäköisesti päättyy pian eroon. En yhtään tiedä mitä tehdä. Haluaisin lapsen ja olin kaikesta huolimatta iloinen huomattuani raskauden. Lapsi syntyisi kuitenkin hyvin hankalaan tilanteeseen. Mitä tekisit minun asemassani? Vastatkaa jooko.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhden lapsen kanssa pärjäät, yhteiskunta auttaa. Mutta jätä se siihen yhteen.

Vierailija
2/5 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellainen asia jonka sinun on kyllä nyt päätettävä itse, sillä sinä olet siitä lapsen hyvinvoinnista ja hoidosta vastuussa mikäli päädyt synnyttämään lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Itse tulin raskaaksi juuri kun valmistuin, ei ollut työtä ja 90-luvun lopun lama pahimmillaan. 

Vvoisitko hyväksyä abortin,jos tekistit sen raha ainoana motiivina?

Vierailija
4/5 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen vähän vastaavaassa elämäntilanteessa. Köyhiä ollaan edelleen, ollaan erottu ja lapsi on muutaman vuoden. Raskausaikana hirvitti, vauva-aika oli rankka. Elämän tasaannuttua on ollut helpompaa. Voimia tilanteeseen ja ratkaisujen tekoon sinulle ap.

Vierailija
5/5 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako edes miettiä. 20v päästä olet edelleen onnellinen, kun katsot lastasi :)