Tekee mieli kirjoittaa kauhunovelli! Mikä teitä pelottaa?
Luetelkaa asioita mistä saatte kauhunväristyksiä! Jos saisin vaikka inspiraation :)
Kommentit (13)
Pelkään eniten köyhyyttä. Että pitäisi muuttaa johonkin ankeaan lähiöön, miettiä kaupassa mitä voi ostaa, alkaa syödä vain jotain makaronia ja paistettua kaalia, unohtaa matkustelu ja enintään käydä kerran vuodessa pakettimatkalla Turkissa. Ja ravintolat, haha, ehkä jossain Mäkkärissä kerran kuukaudessa. Hrrrh.
Vierailija kirjoitti:
Av:n kaatuminen
Haha, odotinkin jotain tämän suuntaista :D kohta varmaan ehdotetaan myös "Kånkenien vallankumous" tai "lompakkoloinen lompakolla" tai muuta vastaava.
-Ap
Mun pahimmat painajaiset ovat olleet sellaisia, joissa on joku luonnoton elementti. Pahimmassa mieheni hymyli ja hymy levisi hitaasti korvasta korvaan paljastaen viitisenkymmentä terävää hammasta. Viimeisimmässä joku tuijotti yöllä keittiön ikkunasta sisään, ja me asutaan toisessa kerroksessa.
Tuijottavat lapset. Nurkassa seisovat lapset. Nurkassa seisovat tuijottavat lapset.
Hyi puistatus.
Mitä tahansa rottia, raiskaajia, murhaajia, viiltelijöitä, hämähäkkejä, chuck norriseja ja hautuumaan kulkijoita vielä sietäisin, mutta nuo lapset pimeissä nurkissaan pelottavat oikeasti!
Ja olen äiti ja pph =))
Lapset. Kirkuvia vauvoja putkahtelisi esiin milloin mistäkin.
Kuolaa löytyisi joka paikasta kuin ektoplasmaa.
Mua hirvittää se Miljoonasateen Olkinainen-biisi. Sen tyyppinen "kauhu" on mun mieleen. Posliininuket on karmivia, samoin kaivot ja suonsilmäkkeet. Psykologinen kauhu, esim. se, että joku tulee hulluksi, on pelottavampaa kuin jotkut zombiet ja hirviöt.
Vierailija kirjoitti:
Av:n kaatuminen[ Näin tosta joskus painajaisen, päivittelin sitä palstalla ja palsta sitten romahti oikeesti :) Siellä me sitten muilla sivustoilla orpona etsittiin toisiamme.
Taudit, syvä vesi, yliluonnolliset ilmiöt
Vierailija kirjoitti:
Mun pahimmat painajaiset ovat olleet sellaisia, joissa on joku luonnoton elementti. Pahimmassa mieheni hymyli ja hymy levisi hitaasti korvasta korvaan paljastaen viitisenkymmentä terävää hammasta. Viimeisimmässä joku tuijotti yöllä keittiön ikkunasta sisään, ja me asutaan toisessa kerroksessa.
Juu, tämä. Huh, meni kylmät väreet.
Vierailija kirjoitti:
Tuijottavat lapset. Nurkassa seisovat lapset. Nurkassa seisovat tuijottavat lapset.
Hyi puistatus.
Mitä tahansa rottia, raiskaajia, murhaajia, viiltelijöitä, hämähäkkejä, chuck norriseja ja hautuumaan kulkijoita vielä sietäisin, mutta nuo lapset pimeissä nurkissaan pelottavat oikeasti!
Ja olen äiti ja pph =))
Nurkassa kasvot nurkkaan päin seisominen. En menisi samaan hissiin.
Kuulee yöllä kun joku creepy (en nyt keksi mikä otus) rymistelee talon välikatolla. Pelottava koska välikatolle pääsee vain yhdestä katossa olevasta luukusta
Av:n kaatuminen