Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laske tai tarkkaile kaloreita ikinä ja silti olen aina pysynyt hoikkana

Vierailija
13.10.2016 |

En koskaan ole laskenut tai tarkkaillut kaloreita tai rasvojakaan, eikä se ole tehnyt minusta ylipainoista tai sairasta. Syön sen verran, että vatsa tulee täyteen, kuuntelen kehoani. Syön kuitenkin ihan terveellisiä juttuja, kasvisruokapainotteisesti, vältän kovin prosessoituja juttuja. Käytän ehdottomasti täysrasvaisia juttuja mielummin kuin kevyt tuotteita. Ruoka on minulle nautinto todellakin, sen pitää maistua hyvälle, joten mausta en tingi. Herkuttelen usein, mutta teen sen terveellisemmin. En ymmärrä kaloreiden laskijoita. Minusta se ei ole tervettä.

Uskon muuten, että suurin syy ylipainolle on se, että ihmiset eivät kuuntele kehoaan ja elä kehon viestien mukaisesti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muuten oikeasti roimasti ylipainoinen. Kehonkuuntelu ja oletus kalorien laskemisen sairaudesta kertoi sen.

Vierailija
2/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Kylläisyyden tunne ja nälänhallinta on hukassa keinotekoisen ruuan ansiosta. Keho menee sekaisin kaikesta muka-ruuasta eikä osaa ilmaista ravinnon tarpeesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan paska.

Vierailija
4/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kehoni rakastaa juustonaksuja. Kuunnellen viestejä syön juuri sen verran kuin pitääkin ja paino on asettunut täysin normaaliin kehon omaan ihannepainoon 90 kg tienoille. Ei ole ikinä tarvinnut laihduttaa tai olla häpeissä uimarannalla. Halveksun kaikkia laihduttajia ja niitä jotka silmääni näyttävät ylipainoisilta. Ei voi olla niin vaikeaa laihduttaa, menisivät metsään keräämään puolukoita.

Vierailija
5/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kalorien laskeminen on ollut elämäni paras päätös.

Vierailija
6/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään, mutta en sen kummemmin edes ajattele mitä syön, mutta kun liikun paljon ja tykkään kasviksista enkä pidä makeasta, ei paljon edes tarvitse. Mutta jos housut alkaa kiristää, vähän aikaa pidän kirjaa syömisisistä ja tarkkailen painoa ja sitten kun on hyvä olla, palaan vanhaan. 

Vierailija
7/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mässään suklaata ja sipsiä ja oon tehny niin viimeset 20 vuotta. Olen normaalipainon keskivaiheilla BMI-taulukossa. Mitä sitten? Ihmisillä on erilaiset aineenvaihdunnat. Painoni tippuu myös nopeasti jos vaan jaksan katsoa mitä syön. Ei se ole mikään saavutus. Ole vain tyytyväinen ja tsemppaa niitä keillä ei ole yhtä helppoja painonhallintageenejä annettu.