Onko sinut jätetty väärinkäsityksen tai juorun takia?
Kommentit (11)
En muista. Olen itse toiminut usein idioottimaisesti toista kohtaan kun en ole luottanut itseeni enkä viehätysvoimaani. Olen ollut todella typerä suhteissani ja nimenomaan sellaisten suhteen joista olisin pitänyt ja jotka ovat näyttäneet kiinnostustaan. Olen tyrinyt typeryyttäni tällaisia suhteen alkuja. Ei voi enää mitään. Tyhmä mikä tyhmä.
On. Eräs varsin lupaava miesehdokas tuli eka vierailulle. Hän huomasi satojen kirjojeni joukossa pari helluntalais ja jehovakirjaa jotka olivat ihan minulle merkityksettömiä. Hön puuskahti ai sinä ootkin nuita! Ja paineli pois!
Toinen oli kun mainitsinkin sanan kauniista ja rohkeista mies tuhahti ja sieltäkö sinä mallia haet?
Kolmas oli kirjastotapaaminen minulla oli muotilehti kädessä sellainen missä opastetaan vaatteitten tekoon, mieskaverini tuli siihen ja tuhahti: ja tuoltako sinä etsin elämänsisältöä!
Nämä kaikki siis eri miehiä. Ja olen syvällinen kotona iihtyvä tyyppi jolla akat koulutus. No itseppä menettivät:)!
Ystävän kanssa kävi näin. Ajattelen niin, että jos kuunteli puheita ilman, että selvitti asian mun kanssa, jouti mennäkin.
On. Mulla oli outo stalkkeri joka sittemmin sai tuomion stalkattuaan toista naista joka väitti kaikille tutuille ja kavereille että olen jehova ja mafian jäsen 😨 Kummasti jengi kaikkosi ympäriltä. Muutin toiselle paikkakunnalle kun en jaksanut olla enää ameeba-aivon sorsittavana. Tosielämässä olen ateisti ja lainkuuliainen yksityishenkilö.
Paskanpuhujat ovat yksi ihmisryhmä joiden ihmisoikeuksia soisin alennettavan.
Mut on muutama ihminen hylännyt väärinkäsityksen vuoksi, kyseessä ei tosin ole miessuhteet. Välit aivan totaalisen poikki, että en ole saanut edes tilaisuutta oikoa asioita. On harmittanut, mutta loppujen lopuksi olen tullut siihen tulokseen, että jos minulle ei edes anneta mahdollisuutta kertoa totuutta, niin olkoon sitten. Omapa on menetyksensä.
Te kaikki saatanan juoruilijat saisitte painua helvettiin! Sinne te kuulutte. On niin perkeleen kiva olla kaikkitietävä toisten asioissa. Joka saatanan juoruava ämmä ja äijä kuuluu sinne. Olisi ihan oikeasti kiva saada joskus faktoja näiden juorujen rinnalle. Että missä vitussa ne kaikki faktat ovat. Te saatanan perkeleet ette tajua mitä teette toisten elämille.
En tiedä. Ehkä jonain päivänä kuulen koko stoorin ja voin antaa oman vastineeni asiasta. On niin outo case, että pää hajoaa, jos vielä mietin :)
Töissä velloo minusta aivan hatusta vedettyjä huhuja. En tiedä kuka on niitä laittanut liikkeelle, tai miksi, enkä enää pysty edes puolustautumaan koska ihmiset haluavat ilmeisesti uskoa kaikkia päättömiä asioita mieluummin kuin kuulla totuuden. Masentavaa, kun kukaan ei halua edes puhua kanssani.
Ei jätetty, kun ei koskaan mitään ehtinyt olla, mutta osittain väärinkäsitys ja mun möhläys johti riitaantumiseen. Olisi kiva selvittää asia joskus. Nyt en viitsi häiritä, kun vasta vähän aikaa kulunut, enkä oikein tiedä mitä sanoisin. Anteeksipyyntö ei riittänyt tai kelvannut. Mietin, että onko parempi vaan antaa olla ja antaa molempien mennä eteenpäin elämissään.
On. Mun etu- ja sukunimikaima myi huumeita ja joku miehen kaveri sekoitti mut siihen ja tuli kyseleen mieheltä, että muijas myy huumeita. Mies ei voi sietää huumeita ja jätti mut ihan selittelemättä. Lopulta tää miehen kaveri tuli kyseleen multa että nii oisko aineita ja selvis koko juttu. Mies olis halunnut mut takaisin, mutta en alkanut enää, kun ei voinut edes yrittää selvittää pitääkö huhu paikkaansa vaan siitä vaan käski painua helvettiin kuulopuheiden pohjalta.