Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli etsiä osa-aikainen työ opintojen ohelle mutta en voi koska

Vierailija
13.10.2016 |

Kaikissa osa-aikaisissa töissä mitä olen sillä silmällä katsonut pitäisi tehdä viikossa töitä 20-25h ja se on liikaa koska tuloja tulisi liikaa ja tuet pienenisi niin se veisi taloudellisen hyödyn siitä työnteosta ja olisi rankkaa. Voi kumpa jostain löytyisi työ jota voisi tehdä 10-15h viikossa niin ei tartteis kelan kanssa tapella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaupan kassa, puhelinmyyjä, haastattelija?

Vierailija
2/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaupan kassa, puhelinmyyjä, haastattelija?

Puhelinmyyntiä en halua tehdä koska olen liian kiltti sellaiseen :/ Ravintolatyöntekijän töitä olen ajatellut hakevani koska se liittyy mun alaan samoin kuin tuo kauppa. Ainoa huono puoli on se että kaikki tässä kaupungissa olevat työt on sellaisia joissa pitäis se 20h tehdä viikossa joka on huono juttu tukien kannalta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te muut olette löytäneet töitä joita voisi tehdä 10-15h viikossa? Ap

Vierailija
4/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo ratkaisisi tämänkin. Ainakin se olisi enemmän kuin opintotuki, niin ei välttämättä tarvitsisi haalia keikkahommia -> valmistuisi nopeammin ja paremmin arvosanoin kun käyttää ajan opiskeluun! Sitähän hallitus haluaa!

Vierailija
5/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla on minun opiskeleva lapseni, tekee noin vuoron viikossa, välillä parikin.

Vierailija
6/6 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh lisäksi vaivaa se että liian monessa osa-aikaisessa työpaikassa pitäisi voida tehdä aamu, väli- sekä iltavuoroja. Enhän mä opiskelijana voi ihan mitä vuoroa tehdä kun olen koulussa :/ Viikonloput toisinaan olis hyvä tehdä töitä mutta sitten tulis niitä lisiä jotka saattas nostaa tulot liian suuriks ja siinä käy niin että tuet putoaa. No jospa mä jotain keksin :) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan