Naisen orgasmi
Olen itsetyydyttänyt parikin kertaa, mutta en tiedä onko tämä orgasmi: Kostuminen ja lihasten supistelu voimakkaasti ja hengityksen salpaantuminen, väsymys kohtauksen jälkeen. Netistä olen lukenut "tajunnan räjäyttävistä" orgasmeista, mutta en itse koe sitä (enkä ehkä haluaisikaan) +olen alle 18 vuotias, jos asialla on yhtään yhteyttä asiaan.
Kommentit (8)
Itselläni ainakin on selkeästi kahdenlaisia orgasmeja, toinen on sellainen fyysinen laukeaminen, kun ärsyke jatkuu tarpeeksi pitkään sopivalla intensiteetillä. Tällainen saattaa jatkua minuuttejakin ja sen jälkeen on kyllä väsynyt olo. Toinen lajinsa on sitten se "tajunnan räjähtäminen". Tapahtuu vain joko yksin tai sitten sellaisen miehen kanssa, ketä rakastan ja kehen luotan.
N39
joo kuulostaa orgasmilta mutta ei välttämättä kovin suurelta..Ostahan vibra ja uusi maailma avautuu sullekin:D muistan kun käytin ensimmäistä kertaa, kokemusta vois kutsuu just nimenomaan tajunnanräjäyttäväksi, tuntu niin hyvältä ettö huusin. Olin aina pitäny leffoissa yms niitä seksikohtauksia typerinä ja feikkeinä missä kiljuttiin, ajattelin etteihän se nyt oikeesti voi tuntua niin hyvältä. Oi jos oisinkin tiennyt..;)
Käyttäjä2870 kirjoitti:
Olen itsetyydyttänyt parikin kertaa, mutta en tiedä onko tämä orgasmi: Kostuminen ja lihasten supistelu voimakkaasti ja hengityksen salpaantuminen, väsymys kohtauksen jälkeen. Netistä olen lukenut "tajunnan räjäyttävistä" orgasmeista, mutta en itse koe sitä (enkä ehkä haluaisikaan) +olen alle 18 vuotias, jos asialla on yhtään yhteyttä asiaan.
Kuinka paljon olet alle 18v. ? Ja vasta pari kertaa harrastanut itsetyydytystä, uskomatonta ??????
Kannattaa runkata säännöllisesti ja pitkään. Eiköhän se sieltä löydy.
Orgasmien kanssa pätee yksinkertainen, mutta 100% varma sääntö. Jos sait orgasmin, niin tiedät, että sait sen. Eli ikävä kyllä et ole vielä saanut orgasmia, mutta kyllä se sieltä tulee, kun opit nauttimaan matkasta, etkä tavoittele pelkkää päämäärää.
Jos oikeasti haluaa loistavan orgasmin, suosittelen Womanizerin ostamista. Tosi kallis, mutta hintansa arvoinen +++ voi käyttää myös miehen pannessa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaa loistavan orgasmin, suosittelen Womanizerin ostamista. Tosi kallis, mutta hintansa arvoinen +++ voi käyttää myös miehen pannessa samaan aikaan.
Eikö orgasmin voimakkuuteen vaikuta ennemminkin mielentila kuin se, että miten orgasmi saavutetaan? Helppouteen tuollainen varmasti vaikuttaa. Itse ainakin saan parhaat orgasmit todella pitkän session päätteeksi, jolloin kiihotus on ehtinyt kasvaa valtaviin mittasuhteisiin. Toki joku erittäin eroottinen tilanne voi aiheuttaa voimakkaan orgasmin myös nopeasti.
Kyllä tuo O:lle kuulostaa. Vaimoni pimppi supistelee juuri voimakkaasti kun hän saa orgasmin. T:mies 31v