Ammattikorkea on yhtä lastentarhaa
Suoraan sanottuna v*tuttaa. Tunneilla ei kuule opettajan puhetta eikä tuntitehtäviin pysty keskittymään kun nämä "aikuiset" pissikset kiljuvat, karjuvat, huutavat, rellestävät, kiroilevat ja käyttäytyvät kuin apinat tunneilla. Kyse on ETENKIN tytöistä, pojat ovat hieman rauhallisempia. Sanoisin, että ainakin yhdeksän kymmenestä tytöstä käyttäytyy tällä tavalla. Opettajiakin ottaa päähän ja yrittävät sanoa asiasta, mutta eivät nämä prinsessat kuuntele. Itse olen kymmenisen vuotta vanhempi kuin nämä suoraan lukiosta/amiksesta tulleet eikä kukaan minun ikäiseni tai vanhempi käyttäydy noin. Ei meillä lukiossakaan käyttäydytty noin. Mikä on mennyt pieleen näiden ihmisten elämässä, kun käyttäytyvät KORKEAKOULUSSA noin epäkunnioittavasti ja häiritsevästi? Eikö nykyään lukiossa pidetä kuria? Vai pitääkö syyttää vanhempia? Vai kenties litkitty liikaa energiajuomaa läpi teini-iän? 19-20-vuotiaana pitäisi olla jo jonkinlaiset käytöstavat!
Kommentit (62)
Valitettavasti yliopistolla törmännyt samaan... luennolla takarivi höpöttää omiaan, häiriten muita, tai jos ovat hiljaa, niin näpyttelevät läppärillä jotain täysin aiheeseen kuulumatonta. Hirveästi oppiikin siellä luennolla, kun ei edes teeskentele kuuntelevansa....
Mihin tulokseen tultiin?