Hankaako satula pillua ikävästi pyöräillessä
Näin miehenä joskus mietin, mille satula tuntuu naisen pillussa? Jotkin satulat hankaavat inhottavasti sitä perä-aukon etupuolella sisäpuolella olevaa peniksen osaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla edes osu pimppa pyöränsatulaan. Pakarat siinä on, pimppa on sillai eteenpäin enemmän. Eli se satula ei tunnu. Mutta noin yleisesti, jos se pimppa osuisi satulaan ja siinä hankaisi, niin pahaltahan semmoinen hankaus tuntuu. Ratsastan kerran viikossa, ja oikeassa ratsastusistunnassa pimppa ei ole satulalla, vaan paino on istuinluilla. Kun aloitin ratsastuksen teininä, oli istunta vähän etukeno. Ja ei, ei tuntunut hyvältä kun minuutissa koko pimpsa oli vereslihalla eikä pystynyt pissaamaan kivutta viikkoon. Ei nuo pyörän- ja ratsastussatulat mitään pehmeitä ole, ja alapään limakalvot ovat tosi herkät naisella, eivät kestä semmoista rajua hankausta rikkoutumatta. Miehillä tuntuu olevan usein luulo, että kaikki pillunhankaus olisi ihanaa. Ei ole.
Juu, ei ole mulla ollu koskaan luuloa, että kaikki hankaus olisi ihanaa. Hyvä kun kuvailit tilanteen myös ratsastuksessa.
Mites satulan leveys, onko kapeilla satuloilla ikävä istua? Miehelle ne ovat ainakin myrkkyä pitkillä matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut joskus ison O:niin pyöräillessä :)
Eli siis se satula on hangannut ainakin sinua?
Joskus on kiva jouduttaa pyörömatkaa hinkkaamalla klitorista siihen satulaan 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla edes osu pimppa pyöränsatulaan. Pakarat siinä on, pimppa on sillai eteenpäin enemmän. Eli se satula ei tunnu. Mutta noin yleisesti, jos se pimppa osuisi satulaan ja siinä hankaisi, niin pahaltahan semmoinen hankaus tuntuu. Ratsastan kerran viikossa, ja oikeassa ratsastusistunnassa pimppa ei ole satulalla, vaan paino on istuinluilla. Kun aloitin ratsastuksen teininä, oli istunta vähän etukeno. Ja ei, ei tuntunut hyvältä kun minuutissa koko pimpsa oli vereslihalla eikä pystynyt pissaamaan kivutta viikkoon. Ei nuo pyörän- ja ratsastussatulat mitään pehmeitä ole, ja alapään limakalvot ovat tosi herkät naisella, eivät kestä semmoista rajua hankausta rikkoutumatta. Miehillä tuntuu olevan usein luulo, että kaikki pillunhankaus olisi ihanaa. Ei ole.
Tähän tosiaan vaikuttaa ihan se, onko se pillu enemmän eteen-, alas- vai taaksepäin sojottavaa sorttia. Lisäksi jos on "lihaisa", niin toki silloin myös satula painaa enemmän. Itselläni on alkanut satula sattumaan kovasti vasta aikuisiällä, kun pilluhuuletkin kasvoi. Nuorena ei tuntunut juurikaan missään, tosin silloin sitä pyöräili niin paljon, että oli toki enemmän tottumustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut joskus ison O:niin pyöräillessä :)
Eli siis se satula on hangannut ainakin sinua?
Jep. Ja sopivasti hankasikin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän tosiaan vaikuttaa ihan se, onko se pillu enemmän eteen-, alas- vai taaksepäin sojottavaa sorttia. Lisäksi jos on "lihaisa", niin toki silloin myös satula painaa enemmän. Itselläni on alkanut satula sattumaan kovasti vasta aikuisiällä, kun pilluhuuletkin kasvoi. Nuorena ei tuntunut juurikaan missään, tosin silloin sitä pyöräili niin paljon, että oli toki enemmän tottumustakin.
Kyllä näin on helppo miehenäkin kuvitella, että tuntuma riippuu siitä, onko ns. takapillu vai etupillu. Ja tietysti siitä, kuinka "lihaisa" takapuoli on :D
Riippuu varmaan anatomiasta kuinka paljon osuu ja osuuko. Mun konttori on sen verran taaempana että kyllä se satulaan osuu. Sisemmät häppärit sen verran pienet että pysyvät suojassa, ei aiheudu mitään hankausvammoja. Paitsi jos on jokin hiertymä jo valmiiksi, niin silloin tietää pyöräilevänsä...
Vierailija kirjoitti:
Joskus on kiva jouduttaa pyörömatkaa hinkkaamalla klitorista siihen satulaan 😀
Aijai, tästä täytyy olla miehenä kateellinen!
Hankaahan se, ja tuntuu ikävältä. Mulla on sellainen keskileveä satula, ei siis mikään mummopyörän satula, mutta ei sellainen kilpapyörämallikaan. Mummopyörässä on ihana istua, mutta koska sellainen sopii huonosti matka-ajoon, niin mennään sellaisella citypyörällä ja sen satulalla.
Muistan, että nuorena likkana pyöräily oli helpompaa. Ei hangannut mikään eikä väsyttänyt polkeminen muuten kuin kaikkein pahimmissa ylämäissä.
Ei ainakaan mulla hankaa. Kokemusta on sekä superisoista ja -pehmeistä mummusatuloista että maantiepyörän kapeasta ja kovasta satulasta. Spinning-tunnilla joskus tosin puutuu persaus (puuduttava kipu pakaran ja reiden yhtymäkohdassa), mutta oikealla fillarilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mä haluisin haistella naisen polkeman pyörän satulaa.
No haistele? Meillä on ainakin kerrostalon sisäpiha täynnä fillareita. Varmaan haisee muovilta.
Vierailija kirjoitti:
Hankaahan se, ja tuntuu ikävältä. Mulla on sellainen keskileveä satula, ei siis mikään mummopyörän satula, mutta ei sellainen kilpapyörämallikaan. Mummopyörässä on ihana istua, mutta koska sellainen sopii huonosti matka-ajoon, niin mennään sellaisella citypyörällä ja sen satulalla.
Muistan, että nuorena likkana pyöräily oli helpompaa. Ei hangannut mikään eikä väsyttänyt polkeminen muuten kuin kaikkein pahimmissa ylämäissä.
Eli pidemmän matkan jälkeen on pimppi hellänä?
Minulla se pillu osuu kyllä satulaan eli takapillu olen. Kuitenkin sisemmät häpyhuuleni ovat aika pienet niin ei tuota mitään ongelmia että hankaisi. Välillä muistan sen että pillu osuu suoraan satulaan mutta en ole ikinä erityisemmin siitä kiihottunut. Useimmiten en edes ajattele tätä tosiasiaa että pimppini on satulassa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin tyttöjen ratsastusinnostuksen...
Naisten lempiharrastus on ratsastus, hevosella tai miehellä...