Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten fwb:tä / fuck-buddya tms. pystyy pitämään ihastumatta..???

Vierailija
13.10.2016 |

ETenkin jos tavoitteena on kuitenkin jollain aikavälillä löytää uusi kumppani/puoliso, niin miten te pystytte olemaan jonkun kanssa vaan semmoisessa fwb / fuck-buddy tms. tyyppisessä hengailussa... (vaikkei näin olisi sovittukaan suoraan mutta jos se on kovin ilmeistä)... siis ilman että kuitenkin ihastutte siihen kaveriin?

Ainakin minun luonteelle vaikeaa vaikka kuinka muuta yritän päättää...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fuckbuddyna oma serkku joka ei ole omaan makuuni ihmisenä mutta seksi on aivan käsittämäätöntä.

Vierailija
2/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aika vaikeaa se onkin. Meinaa tunteet tulla kuvioihin väkisinkin. Se on aika raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jonkin tasoinen ihastuminen on välttämätöntä fuckbuddy-suhteessa, tai ainakin siis mulle. En haluaisi seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään. Mulla on toiminut hyvin fwb-suhteet tyyppien kanssa, joihin olen jollain tasolla ihastunut, mutta joista olen tiennyt, että suhteesta ei tulisi mitään, ei ole esim. yhteisiä elämänarvoja tai millään tasolla yhteensovitettavia tavoitteita/elämäntapaa tms.  Ihastun helposti mutta pidemmän päälle olen tosi nirso enkä jaksa suurimpaa osaa ihmisiä joten varmaan nämä fwb-suhteet on mulle tavallista helpompia, pystyn nauttimaan ihastumisen tunteesta ilman että alan haikailla syvällisempää suhdetta. 

Vierailija
4/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä yhteyttä muuten. Älä soittele tai viestaile. Äläkä jää kainaloon kihnuttamaan.

Vierailija
5/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fuckbuddyna oma serkku joka ei ole omaan makuuni ihmisenä mutta seksi on aivan käsittämäätöntä.

Hyi helvetti.

Vierailija
6/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus kävisi ilmi, että ennen minua olet ollut tuollaisessa nussintasuhteessa, niin lentäisit pellolle alta aikayksikön. Jotain arvostelukykyä ja moraalia sentään kumppaniltani edellyttäisin. Ole vaan varovainen, ettei se tuleva oikea puolisosi ole joku kaltaiseni. 

Vierailija
7/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "fuckbuddyna" pariskunta. Jos naisetkin kiinnostavat, niin toimii. :) Jää juuri se kahdenkeskinen intiimiys pois.

Vierailija
8/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus kävisi ilmi, että ennen minua olet ollut tuollaisessa nussintasuhteessa, niin lentäisit pellolle alta aikayksikön. Jotain arvostelukykyä ja moraalia sentään kumppaniltani edellyttäisin. Ole vaan varovainen, ettei se tuleva oikea puolisosi ole joku kaltaiseni. 

Helpottiko? Tunnetko itsesi nyt vielä vähän paremmaksi kuin muut?

Vierailija
9/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pidä yhteyttä muuten. Älä soittele tai viestaile. Äläkä jää kainaloon kihnuttamaan.

Mut jos se toinen välillä pitää yhteyttä ja viestittelee...? Siitä se ihastuminen just lähteekin... kun on muutakin yhteyttä kuin vain seksi tai siihen suoraan liittyvät viestit.

Sitä jotenkin alkaa kuvitella että jospa se olisikin kiinnostunut ehkä vähän muutenkin... (kunnes taas tulee jotain niin suoraa vihjausta että... alkaa tulla jo fiilis alistunko tässä kuitenkin nyt vaan panopuuksi - vaikka itsekin nauttisi siitä).

Ja onhan se kainalossa kihnuttaminenkin osa sitä kokonaisuutta, siksihän sitä sekstailee mieluummin jonkun toisen kanssa kuin yksinään (mikä olisi muuten takuuvarmempaa), että saisi myös sitä läheisyyttä.

Onko miehille sitten helpompaa vaan erottaa tunteet toiminnasta kokonaan??

ap

Vierailija
10/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ei ole ihan 100-varma tämän jutun luonteesta.. muttei viitsi pilata tätä muuten hyvin toimivaa juttua alkamalla heti tivaamaan mikä homman nimi.. kun kai se pitäisi olla aika selvää.

ap

Vierailija
11/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jonkin tasoinen ihastuminen on välttämätöntä fuckbuddy-suhteessa, tai ainakin siis mulle. En haluaisi seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään. Mulla on toiminut hyvin fwb-suhteet tyyppien kanssa, joihin olen jollain tasolla ihastunut, mutta joista olen tiennyt, että suhteesta ei tulisi mitään, ei ole esim. yhteisiä elämänarvoja tai millään tasolla yhteensovitettavia tavoitteita/elämäntapaa tms.  Ihastun helposti mutta pidemmän päälle olen tosi nirso enkä jaksa suurimpaa osaa ihmisiä joten varmaan nämä fwb-suhteet on mulle tavallista helpompia, pystyn nauttimaan ihastumisen tunteesta ilman että alan haikailla syvällisempää suhdetta. 

Tämä. Fuckbuddyn pitää olla mies, jonka kokee fyysisesti vetovoimaiseksi ja joka on hauska, mukava ja älykäs (nokkela), mutta hänen kanssaan ei voisi kuvitella yhteistä tulevaisuutta syystä tai toisesta.

Omat fb-suhteeni eivät ole olleet pelkkää panemista, jossa ei saisi viesteillä ja viettää aikaa muutenkin, vaan kyllä miehet ovat olleet mukavaa seuraa myös sängyn ulkopuolella ja käyneet kylässä myös ihan vain kirjaimellisesti päiväkahvilla.

Vierailija
12/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jos se toinen välillä pitää yhteyttä ja viestittelee...? Siitä se ihastuminen just lähteekin... kun on muutakin yhteyttä kuin vain seksi tai siihen suoraan liittyvät viestit.

Sitä jotenkin alkaa kuvitella että jospa se olisikin kiinnostunut ehkä vähän muutenkin... (kunnes taas tulee jotain niin suoraa vihjausta että... alkaa tulla jo fiilis alistunko tässä kuitenkin nyt vaan panopuuksi - vaikka itsekin nauttisi siitä).

Ja onhan se kainalossa kihnuttaminenkin osa sitä kokonaisuutta, siksihän sitä sekstailee mieluummin jonkun toisen kanssa kuin yksinään (mikä olisi muuten takuuvarmempaa), että saisi myös sitä läheisyyttä.

ap

Miehille se on vielä vaikeampaa, vaikka kovasti muuta yrittävät esittää ja vakuuttaa. Miehelle kun ihastumiseen yleensä riittää hyvä seksi.

Vierailija
13/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tällainen suhde menossa tällä hetkellä. Olen kokenut miesten puolelta aivan ällistyttävän törkeitä juttuja viimeisen vuoden aikana, joten nyt ei kiinnosta muu kun seksin saaminen :D ja baaritutut voi unohtaa, seksi on humalassa usein huonoa.

Käytiin siis tyypin kanssa treffeillä kerran joskus alkuvuodesta, totesin hänelle kuitenkin että luonteet eivät sovi tarpeeksi hyvin yhteen. Kerran pantiin sitten humalassa joskus kesän alussa kun satuttiin baariin samaan aikaan ja se sujui yllättävän hyvin. Sen jälkeen säännöllisen epäsäännöllisesti paneskeltu :)

Tärkeää tällaisen suhteen ylläpitämisessä varmasti onkin se, ettei toisen kanssa voisi kuvitella olevansa muuten kuin seksuaalisesti. Minulle se on selvää, eikä tuota ongelmaa paneskella ja halailla sekä jutella, ja seuraavana päivänä elää ihan omaa elämää :)

Vierailija
14/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa siltä, että tyydyt fuckbuddyyn vaikka haluaisit hänestä enemmän - tai siis ei vain kuulosta vaan juuri noinhan kuvaat. Silloin buddyilet vääränlaisen ihmisen kanssa ja tuossa voi käydä kipeästi. Jos haluat miehestä enemmän kuin vain fuckbuddyn, älä suostu hänen kanssaan pelkkään seksisuhteeseen.

Vierailija
15/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottiko? Tunnetko itsesi nyt vielä vähän paremmaksi kuin muut?

Helpottamisesta tässä ei ole kyse, ja kyllä, ainakin ap:tä korkeampi moraali minulla on. Vaikka muut ovat sikoja, ei se tarkoita sitä, etteikö sitä voisi tuomita.

Vierailija
16/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella lennät itse pellolle, joten ei ole huolta että päätyisin kaltaisesi kanssa parisuhteeseen. :) Kaksoisstandardit selvitetään ensimetreillä, niin ei mene aikaa hukaan. 984

Vierailija
17/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbuddyhan on nimenomaan KAVERI, ei potentiaalinen kumppani. Mulla on ollut sama kaveri jo vuosia. Tykätään toisistamme kavereina, enkä voisi mitenkään ihastua romanttisesti siihen. Se on hauska ja villi ja eläväinen mies, sen kanssa saa nauraa ja puhua, ja seksi on estotonta ja mukavaa. Meistä ei voisi tulla paria, sitä ei kumpikaan halua.

Vierailija
18/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä. Yhden illan jutut on eri juttu mutta en todellakaan haluaisi kumppania, joka pystyy kerta toisensa jälkeen kiihottumaan jostain samasta randomista, jota kohtaan ei tunne mitään. Tunne-elämän häiriö?

Vierailija
19/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fuckbuddy on tahollaan naimisissa kuten minäkin. Ihastusta on, mutta missään nimessä en voisi kuvitella hänen kanssaan parisuhdetta.

Vierailija
20/49 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä. Yhden illan jutut on eri juttu mutta en todellakaan haluaisi kumppania, joka pystyy kerta toisensa jälkeen kiihottumaan jostain samasta randomista, jota kohtaan ei tunne mitään. Tunne-elämän häiriö?

Yleensä se vaki-ihminen on sellainen, josta tykkää, mutta ei voi ihastua. Itsellä ainakin näin. Ihana tyyppi, mutta parisuhdemielessä nou-nou, esim. lastenhankkimisen suhteen olemme eri mieltä. Ei todellakaan mikään "random", vaan ihminen.

Ylläoleva huvittaa erityisesti siksi, että kännissä vieraan paneminenhan sitten sisältää tunteita tosi paljon. :,D