Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naaman punaisuus

sallamainen
13.10.2016 |

Mahtaako täältä löytyä kohtalotovereita, punanaamaisia ihmisiä?

Mun ongelma on naaman punaisuus. Jos mä nauran, itken tai välillä vaan olen, naama saattaa muuttua ihan punaiseksi. Eikä ole mikään kevyt, tai söpö pieni punaisuus poskilla kun koko naaman vetää aivan punaiseksi. Ja se vielä pahentaa, jos joku mainitsee siitä, minusta siinä ei ole mitään hauskaa enkä jaksa ymmärtää miksi ihmisten pitää sanoa siitä? Se on mennyt osaltani jo siihen, että jos ihminen, jonka tiedän kommentoivan naamani punaisuutta, tulee lähelleni, niin automaattisesti punastun.

No, anyway, kaipailisin vinkkejä millä sitä saisi helpotettua? Ajatusleikit, esim. että kuvittele että kaadat naamallesi kylmää vettä ei toimi, kun joku sitä on itselle ehdottanut..

Ja tämä ei ole mikään teinitytön vaiva, vaan liki kolmekymppisen naisen.. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on couperosa. Parantavaa punaisuuden poistavaa hoitoa ei ole. Rasittavaa! Olen kuin paloauto. Meikillä saa onneksi peitettyä.

Vierailija
2/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hikoilee kasvoista couperosan ja punastumisen vuoksi eli meikki ei pysy. Neurologi johtui punastelun johtuvan jostain neurologisesta vaarattomasta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavasti. Auringonvalo on auttanut joskus ettei punoita niin paljoo, mutta ei ikinä parannu.

Vierailija
4/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinniä? Varaa aika ihotautilääkärille, sain kuvan ettei sinun kasvojen punoitus ole kokoaikaista. Eli tuohon sun vaivaan auttaa varmasti vain couperosa-ihon hoitotuotteet ja täytyy vain elää asian kanssa. Ei missään nimessä liikaa aurinkoa, voi pahentaa couperosan ruusufinniksi asti. Vältä myös mausteisia ruokia, saunomista ja suojaa ihosi pakkasella.