Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä väittää raskautuneensa ”neitsyenä"

Vierailija
13.10.2016 |

Ihan normaali, fiksu ja terve ihminen kyseessä. Ystävä siis sai vähän aikaa sitten tietää olevansa raskaana, ja väittää kivenkovaa ettei ole niin pitkään aikaan ollut miehen lähelläkään että raskaus olisi siitä lähtöisin. Ei siis ole oikeasti neitsyt enää ollut pitkään aikaan, mutta seksiä (edes mitään koskettelua) ei ole ollut moneen kuukauteen. Hän erosi edellisestä suhteesta reilu puoli vuotta sitten, ja raskaus ei ole vielä niin pitkällä että ex olisi isä. Ystävä siis sanoo, etteivät exän kanssa ole eron jälkeen olleet missään sellaisissa tekemisissä että raskaus olisi mahdollinen. En keksi mitään selitystä tälle enkä tajua, miten tällainen olisi mahdollista. Ystävä on aika shokissa eikä ole vielä päättänyt, mitä tekee raskauden jatkon kanssa. Ja raskaus on siis todettu jo sekä useammalla kotitestillä että terveyskeskuksessa. Eikä muuten myöskään ole mahdollista että olisi tyyliin ollut juhimassa ja tiedottomana raiskattu, koska missään sellaisessa tilanteessa ei ole ollut eikä sellaista harrasta muutenkaan.

Ja joo, ihan käsittämättömältä tää mustakin kuulostaa. Hiljaa mielessäni epäilen että olis kuitenkin harrastanut ihan normiseksiä joko exän tai sitten jonkun muun kanssa, mutta ystävä on kuitenkin luotettava (ollaan tunnettu vuosikausia) ja väittää kivenkovaa ettei näin ole tapahtunut. En tajua miksei mulle voisi kertoa. Oon pakostakin miettinyt, että voisiko raskaus mitenkään alkaa vaan jotenkin ”itsestään”? Joskus jossain muistan kuulleeni tällaisestakin teoriasta, mutta tuskin on ollut mikään luotettava lähde.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeraskaus?

Vierailija
42/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava muistisairaus ja vakava sellainen. Tai sitten valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamiakin pieniä ja hoikkia naisia, joilla on taaksepäin kallistunut kohtu ja kun siihen vielä lisätään vähäinen taipumus nesteen kertymiseen ja suht pienikokoiset sikiöt, niin ei heilläkään näkynyt ulkoisia raskauden merkkejä vartalossa ennenkuin olivat 6.-7. -kuulla. Sitten taas toisella ystävälläni alkoi alamaha pömpöttämään jo toisella kuulla. 

Luulenpa siis, että raskaus on saanut alkunsa jonniiverran aiemmin kuin mitä ystäväsi luulee.

Vierailija
44/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tämä ystävä onkin oikeasti huomionhakuinen hullu eikä ole edes oikeasti raskaana.

Pian kertoo kuinka tuli keskenmeno tai oli abortissa ja haluaa lisää huomiota ja sääliä.

Vierailija
45/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitenkään mahdollista että raskaus alkaisi ja jotenkin "loppuisi" niin että testit näyttää positiivisia vaikka raskaus ei kehity mihinkään?! Onko tällainen mahdollista vai tuleeko aina automaattisesti keskenmeno?

Joo en ole opiskelemassa lääkäriksi ei huolta. :DD

Vierailija
46/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia on, että munasolu voi hedelmöittää itse itsensä. Historia ei tunne yhtään tapausta, mutta biologit ovat selvittäneet, että tälläinen on teoriassa mahdollista.

Mutta luulen, että ystäväsi on raskaana eksälleen ja raskaus on paljon luultua pidemmällä.

Vierailija
47/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Jos toi olis totta niin olis se lääkärissä möläyttäny lekurille ettei ole mahdollista josta taas lääkäri olisi varmasti kiinnostunut.

Vierailija
48/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jaksako enempää tätä provoa ruokkia.

Vierailija
49/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole mennyt ultraan?! :D

Vierailija
50/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sitä paksuksi itsestään pamahdeta voi apua :DDD

Vierailija
51/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku tuntematon voima sitten tehnyt kaverillesi ikävästi temput! Tai sitten hän on vaan synnyttämässä uutta vapahtajaa.

Vierailija
52/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai tietää 3kk ennen synnytystä olevansa paksuna. Että eipä tuo kaikilla mihinkään näy, nyt kk ennen laskettua aikaa se näyttää lähinnä saaneen pienen pömppiksen.

Ihmisillä ei myöskään tapahdu neitseellistä hedelmöittymistä. Eli kaveris kusettaa, on paksuna exälleen tai on oikeesti jokin matelija.

Vierailija
53/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä kekkasin, tämä olikin kompajuttu.

Kyseessä on kohdunvuokraus sen takia voi olla raskaana, mutta ei ole ollut sillai...

Vierailija
54/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ultraan on ystäväni tietysti menossa, en muista koska oli aika mutta ihan lähiaikoina kuitenkin. Varasi ajan kyllä heti kun pystyi. Ihan nyt vasta vähän aikaa on siitä kun raskaus ilmeni, joten ei ole ollut mahdollisuutta aikaisemmin. Yhdet menkat on ystävältäni nyt jääneet tulematta, ja siinä vaiheessa teki testin. Korostan nyt vielä kerran sitä, että itsekin kyllä vahvasti epäilen jotain ihan luonnollista syytä, mutten tajua miksei ystävä voisi mulle asiasta kertoa. Tulipahan vaan mieleen kysellä että onko kukaan missään koskaan mahdollisesti kuullut sellaisesta että raskaus voisi alkaa ilman sitä kaikkein ilmeisintä selitystä, mutta kuten sanottu, järjellä ajatellen niin ei tietenkään voi tapahtua. En pidä itsekään mitenkään mahdottomana sitä että ex olisi lapsen isä, mutta silloin kyllä täytyy olla varmaan jotain rakenteellista erityisyyttä (ja tosiaan varmaan tosi pieni sikiö) kun raskaus ei tosiaan päällepäin näy. Ja noista raskaudenaikaisista "valemenkoista" oon kyllä kuullut ennenkin, ystävä on kyllä sanonut että menkat on olleet ihan normaalit, mutta ei toisaalta varmaan ole erityisesti kiinnittänyt huomiotakaan ennen kuin nyt. Jos vaikka onkin olleet kuitenkin niukemmat tms. T:ap

Vierailija
55/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä kuulee että menkat tulee koko raskauden ajan eikä näy päälle vaikka olis hoikkakin, ja sitten vaan mennään mahakipujen takia lääkäriin ja sit sieltä tuleekin se vauva. Eli varmaan voi olla raskaus jo pidemmällä vaikka ei näkyiskään.

Vierailija
56/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sitten tulla koiranpentu.

Vierailija
57/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on vaikka tuikauttanut naapurin vaimoa, on hänen vaginassaan ollutta siemen nestettä saattanut kulkeutua koiran peniksestä ystäväsi vaginaan.

Vierailija
58/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joskus ollut juttua jostain unissakävelijästä... vai oliko se joku tv-sarja...

Vierailija
59/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tapana masturboida intiimi saippuoihin ja usjuttaa ne sitten takaisin kaupan hyllylle.

Vierailija
60/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun yhdessä joulussa ei olisi jo ollut tarpeeksi. Kai se ottaa abortin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme