Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä väittää raskautuneensa ”neitsyenä"

Vierailija
13.10.2016 |

Ihan normaali, fiksu ja terve ihminen kyseessä. Ystävä siis sai vähän aikaa sitten tietää olevansa raskaana, ja väittää kivenkovaa ettei ole niin pitkään aikaan ollut miehen lähelläkään että raskaus olisi siitä lähtöisin. Ei siis ole oikeasti neitsyt enää ollut pitkään aikaan, mutta seksiä (edes mitään koskettelua) ei ole ollut moneen kuukauteen. Hän erosi edellisestä suhteesta reilu puoli vuotta sitten, ja raskaus ei ole vielä niin pitkällä että ex olisi isä. Ystävä siis sanoo, etteivät exän kanssa ole eron jälkeen olleet missään sellaisissa tekemisissä että raskaus olisi mahdollinen. En keksi mitään selitystä tälle enkä tajua, miten tällainen olisi mahdollista. Ystävä on aika shokissa eikä ole vielä päättänyt, mitä tekee raskauden jatkon kanssa. Ja raskaus on siis todettu jo sekä useammalla kotitestillä että terveyskeskuksessa. Eikä muuten myöskään ole mahdollista että olisi tyyliin ollut juhimassa ja tiedottomana raiskattu, koska missään sellaisessa tilanteessa ei ole ollut eikä sellaista harrasta muutenkaan.

Ja joo, ihan käsittämättömältä tää mustakin kuulostaa. Hiljaa mielessäni epäilen että olis kuitenkin harrastanut ihan normiseksiä joko exän tai sitten jonkun muun kanssa, mutta ystävä on kuitenkin luotettava (ollaan tunnettu vuosikausia) ja väittää kivenkovaa ettei näin ole tapahtunut. En tajua miksei mulle voisi kertoa. Oon pakostakin miettinyt, että voisiko raskaus mitenkään alkaa vaan jotenkin ”itsestään”? Joskus jossain muistan kuulleeni tällaisestakin teoriasta, mutta tuskin on ollut mikään luotettava lähde.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain lähempää kanssakäymistä on ollut koska ei niitä siittiöitä lentele ilmassa.

Vierailija
2/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi alkaa itsestään. Ystävälläsi on joku muistihäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla joku trauma ja ei halua itsekään uskoa/tietää että oli seksiä...oli se sitten vapaaehtoista tai raiskaus. Mieli on kummallinen.

Vierailija
4/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas, ny oon kaiken nähny

Vierailija
5/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miesystävä on isä, eikä kehtaa tunnustaa mitään ettet epäilisi?

Vierailija
6/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jestas, ny oon kaiken nähny

Et oo nähnyt vielä puoliakaan:) Aina tulee uusia usko tai älä juttuja.

Vierailija
7/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus onkin pidemmällä, kun ystävä arvelee. Eihän raskaus välttämättä näy pitkään aikaan, esim. juuri tuon puolen vuoden aikana, jos kohtu on kallistunut taakse ja/tai naisella on ylipainoa. Kaikilla ei tule edes mitään oireita ja kiertokin voi olla niin epäsäännöllinen, ettei raskautta osaa epäillä.

Vierailija
8/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt pitäiskö hankkia lapsi hedelmöityshoidolla... Olisin silloin ihka oikea neitsytäiti ;).

Onko ystävä ollut viime aikoina niin humalassa, että täysi "muistinmenetys" voisi olla mahdollinen?

Vierailija
9/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee. Oletko valmis?

Vierailija
10/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, Jeesuksen uusi tuleminen!

Missä on kulta, mirha ja suitsukkeet?

Vierailija
11/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse miettinyt pitäiskö hankkia lapsi hedelmöityshoidolla... Olisin silloin ihka oikea neitsytäiti ;).

Onko ystävä ollut viime aikoina niin humalassa, että täysi "muistinmenetys" voisi olla mahdollinen?

Aa, pahoittelut, onnistuin skippaamaan juuri tuon lauseen aloitusviestistä.

Vierailija
12/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi odottaa Herran lasta.

Vierailija
13/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon pakostakin miettinyt, että voisiko raskaus mitenkään alkaa vaan jotenkin ”itsestään”? Joskus jossain muistan kuulleeni tällaisestakin teoriasta, mutta tuskin on ollut mikään luotettava lähde."

AP, tuo viittaamasi lähde/teoria on 2000 vuoden takaisiin perustuva uskonnollinen teos, jonka tapahtumien todenperäisyys on hyvin epävarma.

Mutta ei, raskaaksi ei ole mitenkään mahdollista tulla "itsestään", vaan siihen vaaditaan joko sukupuoliyhteys tai keinohedelmöitys. 

Vierailija
14/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oon pakostakin miettinyt, että voisiko raskaus mitenkään alkaa vaan jotenkin ”itsestään”? Joskus jossain muistan kuulleeni tällaisestakin teoriasta, mutta tuskin on ollut mikään luotettava lähde."

AP, tuo viittaamasi lähde/teoria on 2000 vuoden takaisiin perustuva uskonnollinen teos, jonka tapahtumien todenperäisyys on hyvin epävarma.

Mutta ei, raskaaksi ei ole mitenkään mahdollista tulla "itsestään", vaan siihen vaaditaan joko sukupuoliyhteys tai keinohedelmöitys. 

En ihan tuota "lähdettä" nyt tarkoittanut kuitenkaan, sen perusteella en neitseelliseen raskautumiseen uskoisi. :D En ole mitenkään uskovainen ihminen eikä ole ystävänikään, joten ei ole kyllä tullut kummallekaan mieleen että pyhä henki olisi ollut asialla. Joku sanoi että ystävällä olisi muistihäiriö tai ei haluaisi muistaa/hyväksyä että on ollut seksiä, mutta ystävä on kyllä käynyt kuulemma moneen kertaan päässään läpi että mitä on tehnyt viime kuukausien aikana, eikä mikään siellä selitä raskautta eikä hänellä myöskään ole muistissa mitään selkeitä aukkoja. Ei nyt tietenkään joka päivää tarkasti voi kukaan muistaa, mutta kai sen nyt huomaisi jos selkeästi olisi aikoja joista ei muista mitään, ja tosiaan ystävälläni ei ole mitään mt-ongelmia eikä traumoja, joista jotain muistihäiriöitä olisi kai voinut tulla. Edelleen ihan yhtä ymmllään ollaan tän asian kanssa. T:ap

Vierailija
15/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, etteivät Suomelle Pisa-pisteitä syytävät ikinä osu av-palstalle.

Vierailija
16/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sieltä kikkarapää tupsahda

Vierailija
17/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun miesystävä on isä, eikä kehtaa tunnustaa mitään ettet epäilisi?

Olen itse kyllä parisuhteessa elävä, mutta tuota pitäisin kyllä erittäin epätodennäköisenä vaihtoehtona. :D Mulla ja miehellä menee suhteessa hyvin, enkä usko että miehellä olisi mitään syytä pettää. Eikä ole kyllä koskaan tuntunut että mies ja ystäväni tuntisi mitään vetoa toisiaan kohtaan. T:ap

Vierailija
18/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos avaruusoliot eivät ole siepanneet ystävääsi, tämä valehtelee jostain syystä! 

kukaan ei tule raskaaksi siitä, että istuu bussissa miehen viereen..

Vierailija
19/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut ultrassa että tietää edes koska on tullut raskaaksi? 

Vierailija
20/71 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kannattaa mennä ultaraäänitutkimukseen, jossa lääkäri pystyy mittaamaan sikiön koon ja sen perusteella paremmin määrittelemään kuinka pitkällä raskaus on. Niin kuin joku jo kommentoikin, niin toisilla raskaus/raskausoireet eivät näy niin helposti (takana oleva kohtu ym), joten nainen ei edes tiedä olevansa raskaana, vaikka raskaus olisi jatkunut jo pitempäänkin. Todennäköistä siis, että näin on käynyt ystäväsikin kohdalla ja ex on se lapsen isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi