lähihoitajat hoi
olisko kellään myydä tai lainata valmista opinnäytetyötä? lähinnä mielenterveys ja päihdetyön koulutusohjelmaan soveltuvaa.. esimerkiksi nuorten masennus...aikaa ja mielenkiintoa sellaisen tekemiseen ei juuri nyt ole, joten koitampa onneani, jos joltakulta täältä sellainen löytyisi... vinkitkin otetaan vastaan mistä muualta voisi sellaisia tiedustella nim. laiskuri
Kommentit (7)
kouluilla on tietokannassaan aika paljon töitä...
toivottavasti et jää kiinni....
Olen kyllä lapsiin ja nuoriin suuntautunu, mutta tein päättötyön just siitä lasten ja nuorten masennuksesta... Siitä löytyi kyllä ihan kivasti kirjoja ja muuta aineistoa esim.kirjastosta, eli ei kun penkomaan vaan... Aika monimutkanen aihe, mutta suht helppo silti...
Jokainen päättötyö menee arkistoon ja nopsaan jää nalkkiin jos ihan sanasta sanaan kopsaa.
Ja ei se niin kauheeta ollut. Itse tein toiminnallisen jossa kirjallinen ja toiminnallinen osuus.
tuollaiset laiskat paskat pitäisi tappaa. itse en ainakaan haluisi lapseni, itseni tai vanhempieni joutuvan noin ammaattiinsa motivoitumattoman luuserin hoidettavaksi. mikä asenne!! ota seuraavan kerran kaikki lääkkeet kerralla.
Vierailija:
tuollaiset laiskat paskat pitäisi tappaa. itse en ainakaan haluisi lapseni, itseni tai vanhempieni joutuvan noin ammaattiinsa motivoitumattoman luuserin hoidettavaksi. mikä asenne!! ota seuraavan kerran kaikki lääkkeet kerralla.
Päättötöiden tekeminen ei olekkaan mikään pikkujuttu.Me tehtiin 10 hengen porukalla myös sellanen valistuspaketti sama suuntautuminen
himpun verran liian kallis...opiskelijalle...heh.. hyvä aihe sulla oli.. olen kyllä itsekkin tehnyt päättötyön edellisessä koulutuksessani, että tiedän kyllä miten se pitäisi tehdä.. nyt on vaan tuo ajan puute ongelmana.. enkä kyllä kopsaisi suoraan mitään tekstiä.. mutta olisi hyvä kun olisi ollut joku osviittaa antava malli... no täytynee alkaa uudelleen miettiä aihetta... kiitos..
Tuleeko kaupat?