Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyteaine tummiin silmänalusiin

Vierailija
13.10.2016 |

Kävin juuri ottamassa elämäni ensimmäisen pistoshoidon. En kertonut kenellekään!

Jännitti todella paljon. Mietin asiaa pari vuotta. Toimenpide oli helppo eikä megakallis. Minulle tämä tuli tarpeeseen.

Otin täyteainetta silmien alle. Olen 34v ja näytän muuten alle 30-vuotiaalta, mutta silmänaluset haittasivat. Nyt näyttää hyvältä! Ihanaa kun ei tarvitse peittää meikillä. Maksoi 330€ ja Helsingissä otin. Ei jälkikomplikaatioita tai jälkiä toimenpiteestä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on silmäpussit :( niihin ei taida auttaa kuin kirurgin veitsi?

Googleta Smile eye lift.

Vierailija
22/26 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sulla meni aikaa siihen että lopputulos näkyi lopullisesti? Kävin itsekin 5 päivää sitten laittamassa hyaluronihappooa (1ml) tummiin silmänalusiin ja tuntuu että ero ei vielä ole kovin kummoinen, pelottaa että muuttuuko tämä tästä enää paremmaksi vaikka laittaja kertoi että kolmekin viikkoa voi mennä ja mustelmia syntyä ja turvotusta. Minulla ei näitä mitään ilmennyt .. en tiedä olenko vaan malttamaton mutta pelottaa meniköhän rahat turhaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvominen kyl voi aiheuttaa mut ei pitkäks aikaa, unen puute voi merkin tummista silmänaluksista. Epäilen vahvasti geneettistä, jos vanhemmilla on semmoset ni lapset voi saada ne, mitä oon nähny niitä ni tuntuu pitävän paikkansa. Joillakin jopa pelottavan näköiset, ku ois zombie. Yks teoria on kans että luonto on antanu että erotumme joukosta. Itellä ei ole, ei ollu vanhemmillakaan, aina kirkas katse on.

Vierailija
24/26 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvominen kyl voi aiheuttaa mut ei pitkäks aikaa, unen puute voi merkin tummista silmänaluksista. Epäilen vahvasti geneettistä, jos vanhemmilla on semmoset ni lapset voi saada ne, mitä oon nähny niitä ni tuntuu pitävän paikkansa. Joillakin jopa pelottavan näköiset, ku ois zombie. Yks teoria on kans että luonto on antanu että erotumme joukosta. Itellä ei ole, ei ollu vanhemmillakaan, aina kirkas katse on.

Wtf?

Kuka erottuu joukosta ja miksi?

Vierailija
25/26 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvominen vaikuttaa, raudanpuute, vitamiinit puute ja liika sisälläolo. Jollain ohuempi iho silmän alla myös se vaikuttaa.

Sitten, oon kuullut useammalta ihmiseltä, ja myös mulle kävi näin, eli roaccutan-kuuri teki tummemmat silmänaluset,kun ohensi ihoa. Mut onhan se pienempi paha kuin akne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi