Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävät vatsakipukohtaukset

Vierailija
13.10.2016 |

Mulla leikattiin 2.5 viikkoa sitten pahasti tulehtunut umppari, joka oli puhjennut ja aiheuttanut vatsakalvon tulehduksen. Tehtiin tähystämällä. Olin sairaalassa 5 päivää iv ab hoidossa.

Nyt 2 viikkoa leikkauksen jälkeen saan aamupäivisin kamalia kramppeja peräsuolen ja vatsan alueella. Kuin kuukautiskipuja potenssiin 100 mutta perseen puolella. Uloste tulee, löysää (enne leikkausta lähes poikkeuksetta olin aina kovalla). Kipu on voimistuvaa, kamppailevat, tuntuu ettei pysty ees huutamaan, vaan täytyy maata jäykistyneenä vuoteessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai sä ny vaa lääkäri tarttis?

Vierailija
2/3 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kipu on päällä, pitäs tavata se lääkäri. Sitten kun tää menee ohi, niin voin liikkua ja hoitaa asioita. Jos olis esim leikkauksen jälkeinen abskessi niin kai kipu olis jatkuvaa? Mut tää tulee niin yllättäen ja lähtee myös pois. Ennen kokematon tuska. Lapsesta saakka ollu ns peräsuolen vihlontaa harvoin, mutta tässä ei voi puhua vihlonnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Keskustelemme tällä palstalla raskauteen, synnytykseen, lastenhoitoon, ehkäisyyn ja perhesuunnitteluun liittyvistä kysymyksistä. Muissa asioissa voit olla yhteydessä esim. omaan terveysasemaasi tai sinua hoitaneeseen lääkäriin.