Noi "opettaja sekoaa" viseot tapahtuvat aina wt-kouluissa,
Eli jossain itä-helsingissä ym. Meidän lapsen espoolaiskoulussa ei ole yhtään mamua,mannea tms, eikö myöskään yhtään järjestyshäiriöitä. Vanhemmat pääosin varakasta, hyvinkoulutettua ja normaalit käytöstavat omaavaa sakkia, joiden lapset osaavat käyttäytyä kuten kuuluu. Nämä lähiölapset ovat juuri tuollaisia pikkukoviksia,hyi olkoon!
Kommentit (20)
En muuta tiedä, mutta mielenvikainenhan tuo opettaja on. "Olen paras, koska minulla on lisensiaatin tutkinto". Yksi tyttö ihan osuvasti totesikin, että sillä ei ole mitään tekemistä hyvän opettajuuden kanssa.
Hysteerinen hullu videon perusteella.
Toivottavasti erotetaan.
Ihan totta, jos vanhemmat ovat wt ja/tai matuja, totta kai oppilaatkin ovat sitten huonosti käyttäytyviä.
Kävin itse oman yläasteeni yläluokkaisella alueella ja olin siitä todella kiitollinen jo kouluaikana.
Kyllä vaan niissä varakkaissa ja hyväosaisissa perheissäkin on lapsia jotka ei osaa käyttäytyä, älä edes yritä väittää muuta.
Olisko kans ap kyse siitä että parhaat opettajat ei jää kouluihin, joissa on huono henki muutenkin? Kyllähänä tuo burnout vähän kanssa kertoo koulun hengestä, miksi rehtori on valinnut tuolaisen täysin epäpätevän opettamaan? Olen ollut opettajana useassa eri koulussa, sekä ns yläluokkaisella alueella että ns pahamaineisen alueen lähiökoulussa. Näissä kouluissa oli kivaa opettaa ja oppilaat ihania ja kunnioittavia sekä työyhteisö tukeva. Siiten tuli vastaan eräs ns. yläluokkaisen alueen hirviökoulu, jossa rehtori täysin kykenemätön työhönsä, sairas työyhteisä ja oireilevia oppilaita. Aika nopeaa vaihdoin parempaan kouluun. Ei se alue aina kaikkea kerro.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan niissä varakkaissa ja hyväosaisissa perheissäkin on lapsia jotka ei osaa käyttäytyä, älä edes yritä väittää muuta.
On, mutta paljon vähemmän.
Ehkä wt-lapset osaavat käyttää omaa järkeään ja ovat muutenkin vaikeammin hallittavissa kuin täysuunot aivopestyt lampaat, joita tämän maan hyväosaiset nykyisin ovat. Luovuus ja pelottomuus taas asuu juuri näissä "wt- ja mamuhäiriköissä". Kyllähän se kertoo yläkoululaisen henkisestä pokasta, että saa jonkun lisensiaatin paljastamaan todellisen karvansa: lapsellisen, pätemishaluisen sketsihahmon, joka ei saa edes huudettua sujuvasanaisesti.
AP:n kaltaisten ajatusmaailmasta ne ongelmat kumpuavat. Kuvitellaan olevan parempia ihmisiä kuin muut. Lapset kun kasvavat moiseen, on tiedossa hankaluuksia.
Olin opetusharjoittelussa Ratakadun Norssissa (maan vaurain asuinalue) ja siellä oli yläkoulussa luokkia, jotka täynnä apinoita. Paljon pahempaa kuin nuo videon pikkumulkut.
Vierailija kirjoitti:
En muuta tiedä, mutta mielenvikainenhan tuo opettaja on. "Olen paras, koska minulla on lisensiaatin tutkinto". Yksi tyttö ihan osuvasti totesikin, että sillä ei ole mitään tekemistä hyvän opettajuuden kanssa.
Toivottavasti erotetaan.
Aikuinen ihminen käyttäytyi täysin ala-arvoisesti verrattuna 14-vuotiaisiin lapsiin.
ei se huono käytös rahaa katso. samanlaisia perseilijöitä on joka koulussa, joka tuloluokassa, yyhoo-, ydinperhe tai uusioperheissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti erotetaan.
Aikuinen ihminen käyttäytyi täysin ala-arvoisesti verrattuna 14-vuotiaisiin lapsiin.
Esillä olevista videoista ei näy, miksi tilanne on äitiynyt tuohon pisteeseen. Mutta vaikka olisi ollut mitä tahansa, niin täysin epäammattimasesti opettaja käyttäytyy.
Tuo olisi huono käytöstä jopa ostarin juoppohullulta. Oppilaat ovat täysin rauhallisia, vaikkakin käyttävät toki moitittavaa kieltä. Eivät kuitenkaan lähde solvaamaan kyseisen opettajan vanhempia, kuten tämä kansankynttilä tekee.
Kyllä on tässäkin ketjussa seurauksista säikähtäneitä äitejä ja isiä puolustamassa lapsosiaan... Go Lahti! :D
Ihan oikeasti, näiden kakaroiden perhe, myös ne vanhemmat tarvitsevat todella, todella kipeästi lastensuojelun apua. Käsi pystyyn, kenen mielestä on ihan normaalia kanssakäymistä kehottaa jotakin imemään munaa? Saa olla aika perverssi äiti/isi, jonka mielestä tuo on normaalia puhetta tuonikäiseltä, mutta kaipa ne kotoa oppii.
Mielikuva perheistä, joissa nämä lapset kasvavat on aika karu. Kaljamahainen iskä wife-beater-paidassa vittuilee kossupullo kädessä sohvalla lojuen, kananrasvalta haiseva äiti käärii sätkää keittiössä. Perheen ihku isi huutelee keittiöön, että "ime munaa, mummo!" Olette varmasti todella ylpeitä anarkistilapsistanne, jotka uskaltavat nousta auktoriteetteja vastaan.
Mä en ihan oikeasti tiedä mikä teillä on päässä vikana. Todennäköisesti ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Eli jossain itä-helsingissä ym. Meidän lapsen espoolaiskoulussa ei ole yhtään mamua,mannea tms, eikö myöskään yhtään järjestyshäiriöitä. Vanhemmat pääosin varakasta, hyvinkoulutettua ja normaalit käytöstavat omaavaa sakkia, joiden lapset osaavat käyttäytyä kuten kuuluu. Nämä lähiölapset ovat juuri tuollaisia pikkukoviksia,hyi olkoon!
Missäs päin Espoota tälläinen "onnela" mahtaa sijaita? Ei yhtään järjestyshäiriötä? Ihan Porvoon rajalla? Nimim. espoolaisäiti
Aika yksinkertainen kuva joillakin ihmisillä wt-porukoista. :D Itse varmaan kuulun jälkimmäiseen, koska saatan joskus kiroilla kovallakin äänellä, enkä usein viitsi lapsiakaan rangaista kiroilusta. En myöskään arvosta yhteiskunnallista pyrkyröintiä ja typerää pönötystä ja pätemistä, jonka näen halvauttavan koko suomalaisen yhteiskunnan. Sanon tämän kotonakin ääneen. Päihteitä en juurikaan käytä, mutten myöskään tuomitse toisten päihde- tai mt-ongelmia, paitsi jos kyseessä on ilmiselvästi itsehankittu ja helposti vältettävissä oleva vaiva.
Olen lisäksi yh ja asun huonolla alueella. Lapset saavat tehdä mitä tykkäävät, myös pelata. Itsekin sain lapsena tehdä mitä halusin. Kirjoitin aikanaan kuusi ällää, mutten viitsinyt lähteä mukaan yhteiskunnalliseen teatteriin, jossa paska nousee pinnalle ja viisaimmat etsii vaan lähimmän rannan ja loikoilevat auringossa.
Olen ylpeä anarkistilapsistani, ja vastustan kaikkia auktoriteetteja, jotka ovat nousseet asemiinsa ilman omaa ansiota. Hyvää opettajaa arvostan aina, mutta huonoja, narsistisia ja ilkeitä en. Sama pätee poliiseihin, lääkäreihin ja kaikkiin muihinkin ihmisiin, joilla on valtaa yli toisten. Huonoa auktoriteettia kunnioittavat ihmiset mahdollistavat perusteettoman alistamisen/alistumisen jatkumisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tässäkin ketjussa seurauksista säikähtäneitä äitejä ja isiä puolustamassa lapsosiaan... Go Lahti! :D
Ihan oikeasti, näiden kakaroiden perhe, myös ne vanhemmat tarvitsevat todella, todella kipeästi lastensuojelun apua. Käsi pystyyn, kenen mielestä on ihan normaalia kanssakäymistä kehottaa jotakin imemään munaa? Saa olla aika perverssi äiti/isi, jonka mielestä tuo on normaalia puhetta tuonikäiseltä, mutta kaipa ne kotoa oppii.
Mielikuva perheistä, joissa nämä lapset kasvavat on aika karu. Kaljamahainen iskä wife-beater-paidassa vittuilee kossupullo kädessä sohvalla lojuen, kananrasvalta haiseva äiti käärii sätkää keittiössä. Perheen ihku isi huutelee keittiöön, että "ime munaa, mummo!" Olette varmasti todella ylpeitä anarkistilapsistanne, jotka uskaltavat nousta auktoriteetteja vastaan.
Mä en ihan oikeasti tiedä mikä teillä on päässä vikana. Todennäköisesti ihan kaikki.
Normaalilla ihmisellä ei ole mitään tarvetta nimitellä lapsia kakaroiksi eikä muutenkaan käyttää noin huonoa kieltä.
Espoo on hyvin monikulttuurinen, joten tää on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs päin Espoota tälläinen "onnela" mahtaa sijaita? Ei yhtään järjestyshäiriötä? Ihan Porvoon rajalla? Nimim. espoolaisäiti
Tapiolassa.
Pääsit kehuskelemaan itseäsi, onnea!
Mutta se, että kiinnostaako ketään on asia erikseen...