Voiko nainen saada jos ei pidä miestä seksuaalisesti haluttavana
Nyt puhutaan aidolla tavalla saadusta ei mistään sormi-kielipelillä tehdystä.
Kommentit (13)
Haluttavan partnerin kanssa ainakin tulee nopeammin
En tiennytkään että vain yhdynnässä saatu orgasmi hyväksytään. Mulle sormi ja kielihoito on yhtä aitoja juttuja kuin muna sisälläni.
Silmät kiinni ja fantasiat laukkaamaan, on se mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä en siis saa oikeita orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä en siis saa oikeita orgasmeja.
Sä saat vääriä. Opettele niin voit saada oikeita.
Naiselta ei saa edes vaatteita päältä ellei hän pidä miestä haluttavana. Näin ainakin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Tota.... sä et tiedä ilmeisesti naisen anatomiasta mitään koska kirjoitat noin. Itse asiassa tuntuu ettet sä tiedä naisista ja seksistä mitään "aitoine tapoinesi".Jospa ottaisit selvää asioista ja tulisit sitten pyytämään anteeksi tuota ylläolevaa asiantuntematonta kirjoitustasi joka heijastelee rajoittunutta tietämystäsi asiasta. Ainakin suosittelen tomuttamaan hämähäkinseitit tapulista.
Jos on riittävän iso ja kova, niin kyllä voi saada. Valot pois päältä ja takaapäin.
No enpä ole kokeillut. Miksi joku harrastaisi seksiä epähaluttavan kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole kokeillut. Miksi joku harrastaisi seksiä epähaluttavan kumppanin kanssa?
Puuteessa.
Ainoa tapa saada on klitoriksesta. Useimmilla se on niin kaukana 'aukosta' ettei onnistu kuin koskettamalla ulkopuolelta. Jos kuuluu pieneen vähemmistöön ja se sijaitsee lähellä 'aukkoa' niin voi saada yhdynnässä sisäpuolisella kosketuksella.
Myös p#niksen paksuudella on tietysti merkitystä kuinka kauas osuu sivusuunnassa. Synnytys voi vaikuttaa 'aukon' sivuseinämän kudoksiin ja helpottaa saamista. Mikään opettelu tai rentoutuminen ei voi muuttaa anatomiaa tai auttaa saamaan, jos kuuluu tuohon naisten enemmistöön.
Tässä tiivistetty tietoisku naisen orkusta noviiseille.
Voisimme toisaalta myös alkaa määritellä oikean tavan, jolla miehen kuuluu saada. Se tapahtuu hieromalla naisen hartioita käsillään. Jos mies ei onnistu saamaan sillä tavalla, niin hän on estoinen ja hänen pitää vain rentoutua ja opetella ottamaan vastuu omasta nautinnostaan...
Voi. Eihän se vaadi kuin mieleikuvitusta.