Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei pysty puolustamaan miestä

Vierailija
13.10.2016 |

Mies on fyysisesti paljon ylivertaisempi kuin nainen. Nainen ei ikinä puolusta miestä, jos tilanteessa vaaditaan fyysistä voimankäyttöä. Miehet suojelevat naisia, miehet ovat suojelijoita. Miehet ovat ylivertaisempia, naiset heikompia.

Suomi turvalliseksi maaksi, jotta mummot ja naiset uskaltavat iltaisin kävellä pimeässä yksin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä??

2/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) huomenta vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiltako niitä naisia ja mummoja pitää suojella vai, oi ylivertainen mies?

Vierailija
4/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on fyysisesti paljon ylivertaisempi kuin nainen. Nainen ei ikinä puolusta miestä, jos tilanteessa vaaditaan fyysistä voimankäyttöä. Miehet suojelevat naisia, miehet ovat suojelijoita. Miehet ovat ylivertaisempia, naiset heikompia.

Suomi turvalliseksi maaksi, jotta mummot ja naiset uskaltavat iltaisin kävellä pimeässä yksin.

Kannatetaan. Aloitetaan telkeämällä kaikki miehet sisään pimeän ajaksi.

Vierailija
5/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina noin mene, usko pois.

Vierailija
6/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan rupea puolustamaan ketään miestä, pitäkööt itse huolen itsestään.

Vierailija
7/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain naiselta turpaan ja potkun mahaan kun ärsytin sen miestä.

Vierailija
8/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eäääähhh.. Miehet voivat olla pääsääntöisesti fyysisesti ylivertaisen voimakkaita naiseen rinnastettuna, mutta tuollainen yleistys että miehet ovat ylivertaisempia on melko harkitsematon lausahdus. Ja niinkuin tuolla aiempi kirjoittaja jo kyseli, että keneltäs ne naiset ja mummot sitä suojelua tarvitsevat?

Vierailija
9/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi puolustaa miestä? Millaisissa tilanteissa esim?

Vierailija
10/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies jää siinä toiseksi, kun mies käy kimppuun.

Ja yleensä toiseksi jää se, jonka kimppuun yllättäen käydään. Miksi hyökkääjä kävisi sellaisen päälle, jonka näkee olevan itseään vahvempi? Se hyökkääjä joka sieltä puskasta syöksyy kimppuusi, on 100 %:n varmuudella sinua isompi ja vahvempi, olit sitten mies tai nainen.

Mies pystyy luultavasti suojelemaan minua naiselta tai isokokoiselta lapselta, jos sellainen hyökkää kimppuuni. Mutta ei nainen tai lapsi todennäköisesti alun perinkään hyökkää kimppuuni, jos näkee minun olevan jonkun seurassa. Eikä varmaan mieskään. Kaksi yhtä vastaan on ikävä tilanne kenelle tahansa, vaikka ne kaksi olisivat lapsiakin. Toinen pääsee todennäköisesti pakoon ja soittaa poliisit.

Vierailija
11/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö useimmat tilanteet joissa puolustamista vaaditaan, ole muuta kuin fyysistä väkivaltaa? Esim. kiusaaminen, syrjiminen, huijaaminen, laiton irtisanominen ym. Sanallisesti olen joutunut puolustamaan itseäni ja muita monta kertaa, fyysisesti en kertaakaan. Fyysisen väkivallan uhatessa on ensimmäinen vaihtoehto juosta karkuun ja huutaa, ei jäädä paikalle leikkimään sankaria sukupuolesta riippumatta. Poliisiinkin kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä.

Vierailija
12/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pystyn puolustamaan miestäni jos sen kimppuun käydään. Hyökkääjä luultavasti  kuolisi.Ei se vaadi voimaa, se on tekniikkalaji.

Vierailija
13/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kelkannaru täällä kaipaa suojelusta?

Vierailija
14/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin uskallan jo nyt kävellä pimeässä yksin :) Koskaan ei oo päälle käyty ja jos joskus käydään niin sitten varmaan käydään. Pari kertaa oon menny tappeluun väliin, mun mies ei menis.

Vierailija
15/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taas oo ihan tässä maailmassa :D

Vierailija
16/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on tähän mennessä onnistunut

T. Puolustusasianajaja

Vierailija
17/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö useimmat tilanteet joissa puolustamista vaaditaan, ole muuta kuin fyysistä väkivaltaa? Esim. kiusaaminen, syrjiminen, huijaaminen, laiton irtisanominen ym. Sanallisesti olen joutunut puolustamaan itseäni ja muita monta kertaa, fyysisesti en kertaakaan. Fyysisen väkivallan uhatessa on ensimmäinen vaihtoehto juosta karkuun ja huutaa, ei jäädä paikalle leikkimään sankaria sukupuolesta riippumatta. Poliisiinkin kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä.

'

Totta. En ole koko elämäni aikana tarvinnut puolustamista fyysiseltä väkivallalta. En ole koskaan edes ollut uhkaavissa tilanteissa, vaikka olen 10 vuotta asunut isoissa kaupungeissa (Suomen mittakaavassa), käynyt yökerhoissa ja kulkenut töihin kaikkina vuorokaudenaikoina.

Henkistä väkivaltaa, työpaikkakiusaamista, sopimushuijauksia, varkaita ja valehtelijoita olen kohdannut sitten sitäkin enemmän. Kukaan ei ole puolustanut minua milloinkaan enkä ole kyllä sitä tarvinnutkaan.

Vierailija
18/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan rupea puolustamaan ketään miestä, pitäkööt itse huolen itsestään.

Sama.

T. Feminismiä vastustava mies

Vierailija
19/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei taas oo ihan tässä maailmassa :D

Fyysisellä voimalla uhoaa se, joka ei pärjää tosielämässä. Ja tosielämässä fyysisellä voimalla on hyvin vähän merkitystä.

Vierailija
20/37 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä pystyn puolustamaan miestäni jos sen kimppuun käydään. Hyökkääjä luultavasti  kuolisi.Ei se vaadi voimaa, se on tekniikkalaji.

Niin aina palstalla, joka toinen mamma hakkaisi miehen kuin miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi