Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se KAUNEUS oikeasti on? Olen kauneussokea.

Vierailija
12.10.2016 |

En tunnista kauneutta tai rumuutta. Minusta kaikki vaan näyttävät erilaisilta ja neutraaleilta. Se miten ihmiset koen tulee 100% heidän persoonastaan. Olen siis sokea kauniille ja rumille ihmisille, jos näin järkyttävän karrikoidusti sanotaan. Toki on enemmän ja vähemmän puoleensavetäviä ihmisiä, mutta silloin pitää jo mennä niin pitkälle, että hygieniataso on niin huono, että henkilö haisee tai muuta vastaavaa.

Kun olen joskus puhunut tästä niin mut on heitetty päin seinää samantien: "Hyvähän sun on sanoa ku oot itse noin kaunis!!" - whaatt? Mulla on silmät ja nenät ja suut ja muut paikoillaan, mutta mikä niiden kokonaisuudesta nyt tekee niin "kauniin" tai ruman? Aika monilla on nämä samat ominaisuudet nimittäin. Samoin ottaa päähän kun minulle on sanottu, että ei olisi minun uskonut olla näin mukava ja aito ulkonäöstä päätellen. Ja kun kysyn, että mitä siitä sitten päättelit niin sen, että olen ylimielinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä samaa, tekopyhää ja jeesustelevaa jargonia, jota kuulen jatkuvasti niiden naisten suusta, jotka ovat itse kauniita. Helppohan se on viehättävän puhua kun saa kaiken koko elämänsä ajan käytännössä hopeatarjottimella tarjoiltuna nenän eteen, tarvitsematta tehdä mitään yhtään minkään asian eteen. Toista se on rumilla, kovasti joutuu todistelemaan että ei ole tyhmä, vammainen, paha, ilkeä eikä epäkelpo ihmisenä vaan ihan normaali niin kuin muutkin. Mutta niinpä se on että rumuuteen yhdistetään negativiisia piirteitä kun taas kauneuteen liitetään paljon hyviä ominaisuuksia. Kauniit tottuvat siihen omaan kauneuteensa, joten heille se oma olemus saattaa näyttäytyä hyvinkin tavanomaisena mutta muiden ihmisten reaktiot heitä kohtaan kertovat ihan jotain muuta. Kyllä ihmiset huomaavat joukosta ne yksilöt, jotka ovat viehtättävän näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla