Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaako nettitreffi kaverille

Vierailija
12.10.2016 |

Antaa numeron? Kirjoteltu jonkun aikaa ja sovittu treffit. Nyt haluaisi jutella ja kuulla äänen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla. Siellä treffeilläkin parempi vaan pitää suu aivan täysin kiinni.

Vierailija
2/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ratkaissut ongelmaan hommaamalla prepaid-liittymän, joten numeron antaminen ei ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa kannata numeroaan antaa. Seuraavaksi haluaa nähdä ja silloin haluaa heti seksiä. Tulee myös anal, vaikka sinä et haluaisi.

Vierailija
4/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin uskaltaa, ei toista ihmistä ole kiva lähteä tapaamaan jos ei ole edes numeroa.

Äänen kuuleminen etukäteen on hyvä juttu.

Vierailija
5/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerotiedot saa helposti salaiseksi jos epäilyttää! Ja nykyään numerot saa tarvittaessa estettyä jos alkaa häiritsemään jatkossa. Eli hyvin riskitöntä.

Vierailija
6/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa kyllä antaa mutta numerotiedot salaisiksi eka. Mieti jos tyyppi ihastuukin suhun ja sä et siihen niin onko kiva jos sua stalkataan. Mulla oli stalkkeri (vaikka on myös mieskaveri) niin koska oli salanen puh.nro. se ei koskaan muuten voinut soitella. Muuten kyllä vainosi, tuli hienosti kotio ja näin. koska ties nimen.

Todennäkösesti kiva tyyppi ja voit myöhemmin kertoa koko nimesi. Eli joko muutat salaseks tai sitte et anna.

Vierailija
7/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan työnumeroni, koska sen löytää vaikka googlaamalla, mutta siihen ei ole liitetty kotiosoitettani, vaan työpaikan osoite. Henkilökohtainen numeroni on salainen.

Vierailija
8/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salainen numero. Se kyllä näkyy soittajalle mutta numeron perusteella ei saa tietoja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi