Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittavaa, kun minulta eräs jos toinen utelee minut hyljänneen ja haukkuneen ihmisen vakavasta sairaudesta

Vierailija
12.10.2016 |

Olen kylläkin saanut tietooni, että ihminen, joka ei enää ole itse halunnut olla kanssani tekemisissä vuosiin, on sairastunut vakavasti, mutta en voi vaan millään muotoa käsittää, että minulta tulevat sellaiset ihmiset utsimaan, joille olen aikoinani jo valistanut, että en ole kyseisen vakavasti sairastuneen ihmisen kanssa ollut noin kahteenkymmeneen vuoteen minkäänlaisissa väleissä, tulevat edes kyselemään minulta kyseisen ihmisen vointia!
Mitä itse vastaisitte tuollaisille hölmöille utelijoille, joilla ei ole minkäänlaista tilannetajua tulla edes kyselemään minulta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että en tiedä miten ko. henkilö voi.

Vierailija
2/5 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä! Kysy häneltä itseltään." Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vain että soittaa itse ko henkilölle että et tiedä.  Ja sitäpaitsi miten voisit levitellä toisen sairaustietoja vaikka tietäisitkin.

Näin joskus käy että välit menee poikki sekä sukulaisiin että tuttaviin.

Vierailija
4/5 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samanlaisessa tilanteessa. Kaikki tutut kyseli sellaisen henkilön voinnista joka oli varastanut minulta rahaa ja valehdellut. Jostain syystä kaikki olettivat että olisin hänen kanssaan vielä tekemisissä. Sanoin suoraan etten ole puhunut tälle henkilölle vuosiin, eikä minua kiinnosta vaikka kyseinen henkiö heittäisi henkensä huomispäivänä.

Vierailija
5/5 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 1/2:lle vastaan, että noin olen vastannutkin, vaikka kyllähän minua ovat tietyt ihmiset valistaneet, miten tuolla kyseisellä ihmisellä menee, mutta en kerro niitä kuulemiani juttuja kenelläkään eteenpäin kenellekään muulle. Tosiaan olenkin sanonut, että kysykööt henkilökohtaisesti kohteelta itseltään, eikä minulta, mutta ihmetyttää vaan, että onko tuo jonkin sortin kiusaamista tulla edes kyselemään minulta etenkin, kun nämä henkilöt tietävät, että en ole keskusteluväleissä ko. sairastuneen ihmisen kanssa ollut enää vuosikausiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi