Minkälaisia sisätossuja käytät kotona?
Kommentit (14)
Minä myös käytän villasukkia. Käytän usein myös itse neulomiani tai virkkaamiani tossuja.
Villasukat. Joskus käytän crocseja.
Käytän nykyään ruotsalaisia kumisaappaan sisään tarkoitettuja vuoriosia. Vastaavia siis kuin Suomen armeijan huopatöppöset, mutta nämä ruotsalaiset ovat pehmeämpää kangasta eivätkä huopaa. Tilattu armeijatarvikeliikkeestä puoli-ilmaiseen hintaan. Syy miksi käytän näitä on se, että en pidä kovista kumipohjista (kuten reinot) koska pidän jalkoja usein ristissä tai istun niiden päällä sohvalla ja muutenkin asennot kotona ovat sillä tavalla rennompia, ettei kumipohja ole mukava. Ja toisaalta pelkkä villasukka kuluu liian nopeasti puhki. Siispä täydellinen kompromissi on Ruotsin armeijan saapasvuori. Suosittelen.
Haloselta ostetut kumipohjaset sisätohvelit, niissä on sellanen palmikkoneuleinen pinta..ovat oikein mummomalliset😅 Makso miun mittapuulla ihan liikaa:25€ . Mutta raskausaikana oli pakko hankkia kaariholviakin tukevat tossut kun edellisessä kämpässä oli tosi viileät lattiat. Jos oli ilman tossuja jalkapohjat veti kireäks ja sitten tuli selkä kipeäks. Nykyään riittää lämpösukat uudessa kämpässä kun tehdään remonttia ja lattiat on vielä betonilla.
Ihan sukkia ja talvella sellaisia polyesteriä tmv. olevia paksumpia. Villasukkia käytin ennen, mutta meillä on noita turkiskuoriaisen toukkia. :(
En mitään. Avojaloin niin pitkään kun tarkenee, sitten sukat. Villasukkia tarvitsen äärimäisen harvoin.
Villasukat, mulla on tosi monet, äiti neuloo aina jouluksi <3
Villasukat on mun sisätossut