Tokmannin kukissa hämähäkkejä, mistä maasta mahtaa olla?
Ostin roikkuvia huonekasveja ja toisessa kukassa oli seitti ja ruskeita pienehköjä 0,5cm hämähäkkejä & seittiä. Mistä maasta nämä mahtaa nämä roikkvat huonekasvit tulla? Olisi mielenkiintoista tietää, jotta voi tietää ettei nuo ole myrkyllisiä.
Kommentit (12)
Hollannin kukkatarhoista. Ei niitä villinä viidakosta poimita.
No hollannissa tuskin on myrkyllisiä hämähäkkejä? Suihkutin raidia siihen kukkaan.. Se vaan ehti jo puolipäivää olla tuossa ja vasta kun olin ripustanut sen huomasin.
ap
ökölmölkpo kirjoitti:
No hollannissa tuskin on myrkyllisiä hämähäkkejä? Suihkutin raidia siihen kukkaan.. Se vaan ehti jo puolipäivää olla tuossa ja vasta kun olin ripustanut sen huomasin.
ap
Eli nuo hämähäkit (0,5cm) ovat automaattisesti myrkyllisiä? Harmittomia mamu-lurkkeja vaan.
Mulla joskus ihan sama, monta vuotta sitten jo. Kukka lähti samantien roskiin.
En tiedä hämähäkeistä mitään, siksi kysyn :)
Pelkään hämähäkkejä.
ap
Eikö suomessa mikään taho vahdi tänne tuotavia kasveja?
Eli niissä voi olla vaikka mitä myrkyllisiä otuksia?
No mitä siinä purkissa lukee? Jos ei lue niin soita sinne kauppaan. Jos eivät tiedä niin kysy mistä ne kukat tulee ja soita sinne. Tosin mahtaako kukaan tietää missä vaiheessa ne ovat hypänneet kyytiin. Tarjoo niille salmiakkia, jos tykkää niin ihan ovat suomalaisia.
lkölkfölsd kirjoitti:
Eikö suomessa mikään taho vahdi tänne tuotavia kasveja?
Eli niissä voi olla vaikka mitä myrkyllisiä otuksia?
Meinaatko että mikään ei yliluonnollinen-taho voisi tarkistaa joka ikisen maahan saapuvan banaanin?
En jaksa soitella, myrkytin sen kasvin raidilla
Veikkan Eritreaa.