Miten "erota" ystävästä?!
Minulla on "ystävä", jolle tunnun olevan olemassa vain jos hän tarvitsee, kutsuu kuitenkin minua älyttömän läheiseksi "muruksi". Jos kysyn näkemistä ennakkoon hän käyttää tekosyynä sairaan läheisensä luo matkustamista, jos kysyn taas samana/edeltävänä päivänä, niin sairas läheinen muuttuukin joksikin muuksi, hauskemmaksi menoksi. Joskus taas näiden päivien iltoina saa yllätyksekseen lukea facebookista kuinka on tylsää ja kukaan ei halua tehdä hänen kanssaan mitään.
Hän ei koskaan siis näe tai puhu kanssani kun minä haluaisin, mutta häntä ja hänen miessähläyksiään varten minun on oltava kärppänä paikalla, vaikken välttämättä ehtisikään. Suhde on niin yksipuolinen ja kuluttava, tuntuu että hän vain ottaa minulta (kuten on tehnyt hiustyylin ja pukeutumisenkin kanssa...), enkä siksi halua enää jatkaa tätä.
Meillä on kuitenkin yhteisiä ystäviä, joten miten saisin katkaistua välit vain tähän yhteen vahingolliseen ihmiseen? Kokemuksia?
No et ota yhteyttä? Jos hänkään ei yhteyksissä ole. Ja jos kysyy lyhyellä varoitusajalla johonkin niin sanot,että ei sovi. Äkkiä se kysely sitten loppuu..näette vaan "pakollisissa" yhteisten kaverien jutuissa