Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä sanoi että häpeää Michael Kors-laukkuani, koska "joka toisella teinillä" on sellainen

Vierailija
12.10.2016 |

Pyysi myös etten käyttäisi laukkua hänen seurassaan. Mitä mieltä miehen käytöksestä ja kommentista?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten logiikalla on noloa käyttää jotain sellaista, joka joko on "kaikilla" tai jota ei ole kellään muulla.

Vierailija
22/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nolo hutsulaukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun miehesi välittää siitä minkälainen laukku sulla on? Eihän hän itse sitä kanna, joten en ymmärrä. Jos se on hyvä laukku, täyttää kaikki laukun ominaisuudet ja on sopivan kokoinen ja susta vielä kivan näköinen, niin ei sillä merkillä ole mitään merkitystä. Ja ovatko teini-iässä olevat todella jokin huonompi ihmisryhmä, jonka kanssa ei voi olla samankaltaisuuksia? Ei ymmärrä. Mun mieheni ei koskaan ole kysymättä kommentoinut yhtäkään vaate- tai asustekappalettani, enkä minä hänen - koska sillä ei ole mitään merkitystä! Jos todella laukun MERKKI häiritsee, niin millä muilla tavoin hän haluaa sinua hallita? Haluaako hän määritellä minkä näköinen saat olla, miten pukeutua että kelpaa hänen oletettavasti hyvinkin "laadukkaaseen" seuraansa ja miksi hän kokee laukun merkin uhaksi statukselleen... Ei voi ymmärtää.

Vierailija
24/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukun merkki on sivuseikka. Olennainen ja huolestuttava asia on, että mies ei näe sinua ja itseään erillisinä ihmisyksilöinä vaan pitää sinua itsensä jatkeena tai omistamanaan esineenä.

Vrt mieheni vaati yhteen aikaan, että hymyilen aina kävellessämme ulkona. Perusteluna se, että kuulemma muut ihmiset arvioivat häntä sen perusteella, miltä minä näytän. Oli myös muita ulkonäkövaatimuksia. Ei tervettä.

Vierailija
25/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies tuijottaa teinejä laukkuineen?

Vierailija
26/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies.

Samasta syystä en ostaisi itselleni koskaan Korsin laukkua

Vierailija
27/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tuijottaa teinejä laukkuineen?

On tavattoman paljon asioita joita näkee ilman että tarvitsee erikseen ja sen tarkemmin katsoa. Tämä on yksi niistä.

Vierailija
28/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehesi on oikeassa (Kors on nolo teinilaukku), hän ei saisi siltikään vaatia sinua käyttäytymään hänen haluamallaan tavallaan, koska se on vallankäyttöä. Jättäisin moisen tyypin ja etsisin miehen joka arvostaa minua sellaisena kuin olen! :)

Vierailija
29/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista oikein yhtäkään laukkumerkkiä tai valmistajaa. Laukku kuin laukku.

T: Mies

Vierailija
30/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa neiti mieheksi. Mutta Porvoostahan tämän onkin..

Vierailija
31/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Kors -laukut ovat huonolaatuisia hintaansa nähden, teinillä ok mutta ei aikuisella. Mulberry, Louis Vuitton tai joku muu laatulaukku aikuiselle, mutta ei Kors!

Itse asiassa Korsit jos mitkä ovat laadukkaita hintaansa nähden. Jos vertaat nyt vaikka siihen LV:iin (monogram neverfull Usd 1700, muovia) vrt Kors (Jetset large usd 268, saffianonahkaa) niin miten voi perustella LV:a "laadukkuudella"?

Ökympi, kauniimpi, hienompi, kadehdittavampi, kalliimpi kyllä joo, mutta "laadukkaampi hintaansa nähden"? Ei ikinä.

Vierailija
32/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsin nahka on huonolaatuista, kuten ompeleet, työn jälki. LV:n canvas on lähes ikuinen materiaali ja laukkujen nahkaosat vaihdettavissa. LV:tä myydään vain omissa liikkeissään, Kors-on markettikamaa, kuten Tommy Hilfiger, Ralph Lauren ym muut keskiluokalle suunnatut brändit.

Kors on keskiluokkaa johon köyhälläkin on varaa jos säästää. LV ja Chanel ylempää keskiluokkaa. Mutta esim. Hermekseen keskiluokkaisellakaan ei ole varaa.

Vierailija
33/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi myös etten käyttäisi laukkua hänen seurassaan. Mitä mieltä miehen käytöksestä ja kommentista?

Just juttelin laukuista mieheni kanssa ja sanoin että MK:n laukut ovat vähän liian yleisiä jotta mä laittaisin rahaani kiinni sellaiseen.

Vierailija
34/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä, joka katselisi toisten käsilaukkuja noin intensiivisesti. Varmaan johtuu siitä, että olen seurustellut vain duunareiden kanssa. Ei se mielestäni kuulu ukolle minkälainen veska sinulla on.

Vierailija
35/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö farkkuja ja jos niin mitä hän sanoo niistä?

Vierailija
36/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korsin nahka on huonolaatuista, kuten ompeleet, työn jälki. LV:n canvas on lähes ikuinen materiaali ja laukkujen nahkaosat vaihdettavissa. LV:tä myydään vain omissa liikkeissään, Kors-on markettikamaa, kuten Tommy Hilfiger, Ralph Lauren ym muut keskiluokalle suunnatut brändit.

Kors on keskiluokkaa johon köyhälläkin on varaa jos säästää. LV ja Chanel ylempää keskiluokkaa. Mutta esim. Hermekseen keskiluokkaisellakaan ei ole varaa.[/

quote]

Korsin nahka on samankaltaista kuin luksuslaukuissa, esim. Prada. Ei siitä voi puhua samana päivänä muovin (eikun anteeksi, canvaksen :D) kanssa. Myös Korsin laatu esim. ompeleissa on hyvää, tämä on ihan tunnustettu fakta vaikkapa suurimmilla handbagfoorumeilla jos minun sanani ei vakuuta. Minulla on ollut useita merkkilaukkuja ja MK laatu on aina yllättänyt minut positiivisesti. Olen silti myynyt ne pois, koska en pidä siitä että ne ovat niin yleisiä. Kuten sen itsekin totesit, laatu ei tunnu laadulta jos siihen on köyhilläkin varaa.

Vierailija
37/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tulee mieleen entinen työkaveri, jolla oli joka päivä Korsin laukku näkyvästi mukana töissä.Lastenhoitaja joka eli kiinteistönvälittäjä-miehensä rahoilla :,)

Vierailija
38/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava juuri suu vaahdossa kertoi kuinka hänen tyttärensä oli löytänyt kirppikseltä ihan aidon Guessin laukun😂Oli niin ylpeä...Kyseessä tälläinen wannabe-nousukas

Vierailija
39/39 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa mieheltä hävetä asustetta. Mutta pakko kyllä myöntää, että on täysin oikeassa. MK ei ole mikään merkki, samaa roskaa guessin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi