Miesystävä sanoi että häpeää Michael Kors-laukkuani, koska "joka toisella teinillä" on sellainen
Pyysi myös etten käyttäisi laukkua hänen seurassaan. Mitä mieltä miehen käytöksestä ja kommentista?
Kommentit (39)
Mies on ihan oikeassa.Korsin laukku on nolo ja muovinen, ja sitä käyttävät pääasiassa teinit.
Pyydä miestä ostamaan sinulle sellainen merkkilaukku, jota ei tarvitse hävetä.
Mitä sanoisit miehellesi, jos hänellä olisi sandaalit ja valkoiset tennissukat?
Järkevä mies ja ystävällinen, että kertoi ajatuksensa eikä vaan antanut sinun nolata itseäsi.
Onko oikeesti teineillä noita laukkuja? Nehän on arvokkaita. Ei tietenkään verrattuna johonkin chaneliin, mutta useamman satasen maksaa.
Mä sain oman michael kors laukkuni mieheltä joululahjaksi.
Sun mies vaikuttaa lapselliselta, jos laukkua häpeää..
Miehenäsi pukisin vyölaukun, salihousut, vaimonhakkaaja paidan, suomi-korun paksulla kultaisella panssiriketjulla, sandaalit, tennissukat ja ajaisin itseni kaljuksi. Jos et tähän puuttuisi saisit pitää laukkusi.
Mut nythän sä voit käyttää Hullut Päivät -kassia sen Korsin päällä. Ei äijääs varmaan nolota niin kauheesti.
Minusta sinun pitäisi hävetä sitä, että teit tämän avauksen.
Pyydä sitä ostaan Hermesin laukku, ni ei tartte niin paljon hävetä.
Ottamatta muuhun kantaa, niin Korsin laukuista suurin osa ei ole muovia, vaan laadukasta nahkaa. Toisin kuin Vuittonit, jotka maksavat triplasti mutta ovat muovia.
En voi omalle kohdalleni edes kuvitella tuollaista tilannetta. Omaa miestä kun ei joidenkin satunnaisten teinien laukut ja asusteet niin paljon kiinnosta, että edes kiinnittäisi huomiota niihin.
No, koska kyse ei ole mistään selvästi epäasiallisesta taikka toista loukkaavasta asusteesta/tavarasta, katson että sinä saat käyttää laukkuasi juuri silloin kun haluat. Tosin tuo ajatus, että jotakuta miestä oikeasti kiinnostaisi randomteinien laukut ja että hän vielä pitäisi sellaisia noloina, tuntuu uskomattomalta. 😂😂😂
Sano että hän voi ostaa sulle joululahjaks laadukkaamman ja kalliimman, vaikka cuccin niin jätät korsin käytön vähemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti teineillä noita laukkuja? Nehän on arvokkaita. Ei tietenkään verrattuna johonkin chaneliin, mutta useamman satasen maksaa.
Mä sain oman michael kors laukkuni mieheltä joululahjaksi.
Sun mies vaikuttaa lapselliselta, jos laukkua häpeää..
Mitä, jos hän ei itse laukkua häpeä vaan aikuisen naisen pissislookia? Silloinhan on he ovat samalla tasolla.
Teineille ihan vanhemmat ostaa sekä vaatteet, että asusteet...
Vierailija kirjoitti:
En voi omalle kohdalleni edes kuvitella tuollaista tilannetta. Omaa miestä kun ei joidenkin satunnaisten teinien laukut ja asusteet niin paljon kiinnosta, että edes kiinnittäisi huomiota niihin.
No, koska kyse ei ole mistään selvästi epäasiallisesta taikka toista loukkaavasta asusteesta/tavarasta, katson että sinä saat käyttää laukkuasi juuri silloin kun haluat. Tosin tuo ajatus, että jotakuta miestä oikeasti kiinnostaisi randomteinien laukut ja että hän vielä pitäisi sellaisia noloina, tuntuu uskomattomalta. 😂😂😂
Minusta sekä laukku, miehen käytös ja nuo sinun hymiöt on noloja.
Onpas miehesi tyylitietoinen! Ja lapsellista hävetä jotain toisen vaatetta tai asustetta, kuulostaa ihan teiniltä itse. Mun miestä ei voisi vähempää kiinnostaa, millainen laukku minulla on, saati laukkumerkit muutenkaan…
Porvoossahan tämä tosin taisi tapahtua.
Michael Kors -laukut ovat huonolaatuisia hintaansa nähden, teinillä ok mutta ei aikuisella. Mulberry, Louis Vuitton tai joku muu laatulaukku aikuiselle, mutta ei Kors!
Ymmärrän miestäsi. En minäkään liikkuisi tyypin kanssa joka käyttäisi Kånkenia.
Miestäni ei kiinnosta minun laukkuni. Suosittelen hankkimaan vähemmän pinnallisen miehen.
Kuitenkin haluaa seurustella massateinin kanssa.
Vaihda mies sellaiseen jota ei kiinnosta teinitytöt ja heidän laukkunsa.
Miehesi on oikeassa.