Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitajana neuvolassa mutta en halua itse lapsia

Vierailija
12.10.2016 |

Työskentelen terveydenhoitajana neuvolassa ja asiakkaita ovat 0-6 vuotiaat pienet lapset. Pidän työstäni todella paljon ja ylipäätään pienistä lapsista, kunhan ne ovat jonkun muun. Itse en usko hankkivani lapsia ollenkaan, vaikka ikää onkin jo 33v.

Olen tavannut todella mukavan miehen, hieman vamhemman kuin minä itse. Olemme seurustelleet vasta vuoden, mutta hän puhuu jo nyt lasten hankkimisesta, johon ilmaisin kantani. Siihen hän tuhahti vihaisena pitävänsä typeränä sitä yhtälöä, että kuitenkin työskentelen päivittäin pienten lasten kanssa niitä itse haluamatta. Kuulema ajatteli minun varmana haluavan lapsia, koska työskentelen lasten kanssa?

Nyt ero luultavasti erossa, en kuuntele kenenkään kiukuttelua asiaan liittyen....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/7 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ero luultavasti erossa, en kuuntele kenenkään kiukuttelua asiaan liittyen....

Sun kanssa on varmaan  muutenkin helppo tulla toimeen? Sanot kiukutteluksi, kun puhutaan siitä halutaanko lapsia vai ei. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero

Vierailija
4/7 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon miehen logiikalla kaikki Alkon myyjät ja ravintoloissa työskentelevät tykkäävät juoda vapaa-aikana alkoholia. Siivoojat pitävät kotonakin siivoamisesta ja kirjanpitäjät tekevät mielellään naapureiden veroilmoituksia ja -valituksia.

Vierailija
5/7 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helppo ihminen tulla toimeen, mutta miesystäväni alkoi todella haastaa riitaa asiaan liittyen. Itse en halua riidellä.

Vierailija
6/7 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehesi pettymyksen. Miksi et kertonut heti?

Vierailija
7/7 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa ole muuta mahdollisuutta kuin erota. Teillä on niin erilaiset tulevaisuuden haaveet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan