Suhde kaverin äitiin
Hei! Olen 18v poika ja mulla on säpinää mun kaverin äidin kanssa. Kuulostaa todella oudolta joo. Meillä on ollut "juttua" jo n. 2kk salaa kaikilta. Olemme harrastaneet seksiä monia kertoja ehkäisyn kanssa. Ensimmäinen kerta tapahtui kun olimme juomassa kaverillani, kunnes kaverini sammui ja hänen äiti tuli juttelemaan minulle itsekkin pienessä humalatilassa. No, siinä kaikki sai alkunsa kun aloin flirttailla hänelle tuhannen tuutelissa ja kuinka ollakkaan, päädyimme lopulta sänkyyn. Tuntuu että olen ihastumassa häneen, mutta ongelma on siinä, että meillä on 21v ikäeroa ja hän on mun parhaan kaverin ÄITI! Mitä teen? AUTTAKAA!
Kommentit (23)
En tiedä mikä mua kiinnostaa teissä kokeneimmissa naisissa, mutta te ootte jotenkin ihania ja tykkään vanhemmista naisista todella paljon. Tässä tapauksessa vain nyt tapahtui näin, vaikka alunperin ei ollut tarkoitus mitään "seksisuhdetta" rakentaakkaan. :)
Kannattaa kertoa poliisille tästä miehestä ja nostaa syyte naisesta, hyväksikäyttää nimittäin sinua!
Ei uutta eikä niin ihmeellistäkään.
Aika moni parikymppisen poikani kaveri on yrittänyt mua, 38 vuotiasta kuumaa ja nuorekasta, hyvävartaloista naista, mutta yhdellekään en ole antanut..!
Minua luullaan nuoremmaksi, papereiden kysyminen tosin loppui 37-vuotiaana.
Tykkään kyllä flirttailla mutta taidan tehdä sitä ihan tiedostamattakin :)