Miesten työttömyys suurempaa kuin naisten
https://www.thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/tyo/tyollisyys-ja-tyott…
Työttömyys miehillä 9.9% ja naisilla 8.8%. Tämä on feministien voitto. Miehille työnteko on luonnollisempaa kuin naisille, jos miehet eivät saa tehdä töitä miehet sairastuvat. Ennen miehillä oli lähes täystyöllisyys, nyt töitä ei ole?
Kommentit (14)
Naisia on vähemmän ja naisilla on aloja mitkä ovat pääsääntöisesti naisvaltaisia. Lisäksi mamut on suurimmaksi osaksi miehiä jotka ei työllisty.
"Työttömistä miehiä oli 137 000 ja naisia 115 000." Tuossa ei ole otettu huomioon, että miehiä on määrällisesti monia kymmeniä tuhansia enemmän.
Miehelle ei ole mitään niin pahaa rastia kuin työttömyys. Syvästi masentunut narkkarikin voi tuntea kelpaavuutta, kunhan hän vaan on töissä. Työtön ei tuntea sitä koskaan.
Naisen työttömyysprosentti on 0,88 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on miehelle pahempi asia, pariutumisenkin kannalta. Useimmat naiset sanovat työttömälle miehelle ehdottomasti ei, miehelle taas naisen työttömyys ei ole välttämättä mikään merkittävä juttu.
Valehtelet. Naisen työttömyys on miehelle erittäin merkittävä juttu viimeistään siinä vaiheessa, kun mies haluaa aloittaa omakotitalon rakentamisen ja nainen ei pysty maksamaan puolta siitä.
Miesten työllisyysaste on naisia korkeampi. Työttömät naiset porsivat, joten moni oikeasti työtön nainen ei näy luvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei ole mitään niin pahaa rastia kuin työttömyys. Syvästi masentunut narkkarikin voi tuntea kelpaavuutta, kunhan hän vaan on töissä. Työtön ei tuntea sitä koskaan.
Johtuu vaan siitä että naista ei saa kuin rahalla Suomessa, työtön mies ei saa naista.
Tiesin jo ennen linkin avaamista, että aloituksessa tullaan syyllistämään NAISIA siitä että MIEHILLÄ ei ole töitä. Jos jompi kumpi sukupuoli pitää vastuuseen vetää, niin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu vaan siitä että naista ei saa kuin rahalla Suomessa, työtön mies ei saa naista.
Mene loispummi töihin.
koska matalapalkka-alat ovat naisten hallussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene loispummi töihin.
Oon jo. Mene itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene loispummi töihin.
Oon jo. Mene itse.
Joko olet ryypännyt kaikki sossun rahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene loispummi töihin.
Oon jo. Mene itse.
Joko olet ryypännyt kaikki sossun rahat?
On mulla vielä pari sataa tuhatta.
Työttömyys on miehelle pahempi asia, pariutumisenkin kannalta. Useimmat naiset sanovat työttömälle miehelle ehdottomasti ei, miehelle taas naisen työttömyys ei ole välttämättä mikään merkittävä juttu.