Mä en jaksa enää
Mitä tahansa teen ja yritän niin mikään ei onnistu ja jos meinaakin onnistua, sattumuksen kautta sekin epäonnistuu AINA. Ehkä vain lopetan tämän surkeuden. Kiitos näistä yhteisistä ajoista AV-palsta.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa teen ja yritän niin mikään ei onnistu ja jos meinaakin onnistua, sattumuksen kautta sekin epäonnistuu AINA. Ehkä vain lopetan tämän surkeuden. Kiitos näistä yhteisistä ajoista AV-palsta.
Mutta kun tarpeeksi pitkään yrittää, niin jo sattuman kautta jokin lopulta onnistuu.
Ei kannata stressaantua, sillä ne jotka näyttävät menestyneiltä, yleensä teeskentelevät sitä ja ovat yhtä epäonnistuneita kuin muutkin.
Ja on myös niin, että kannattaa iloita pienistä asioista.
Itse söin juuri muutaman Domino-keksin ja minulla on niiden takia nyt hyvin onnistunut olo.
Jaksa vielä. Parempaa aikaa voi olla tulossa vaikka huomisesta tai ensi viikosta lähtien.
Tsemppiä <3
Hakeudu terapiaan tai psykiatrille saamaan apua.
Älä luovuta beibe
En muista enempää mut kuuntele muutama tsemppibiisi :D Mikael gabrielilla Ja elastisella ainakin jotain.
Katse eteen ja suupielet ylöspäin, tee vastoinkäymisistä voimaa
Sinä sentään jaksat yrittää ja se on hiton hienoa!! Me jotkut luuserit emme tee edes sitä. Eli sulla on 100% paremmat mahdollisuudet kuin monilla muilla elämässä. Älä lopeta yrittämistä, se vielä palkitaan.
Mieti, onnesi voi kääntyä hetkenä minä hyvänsä!! Se pitää nähdä!!