Miksi pyöräilijä luulee, että suoraan ajava auto väistää?
Taas joku hullu pyöräilijä pui nyrkkiä, kun en antanut tietä. Nostaa perseensä pyörän selästä ja taluttaa sen suojatien yli, jos aikoo mennä ensin. Siinä ystävällinen neuvo.
Kommentit (46)
Tietyn ikäisillä miespyöräilijällä on tasan sama vamma kuin heillä on auton ratissa. Iso ego ja pieni muna. Siitä se kusipäisyys tulee.
Mun serkku oli samanlainen tollo ja ajoi pyöränsä auton alle. Tuli mäen päältä lujaa suojatielle ja silloin kolahti. Autoilija vei serkkuni sairaalaan, pyörä meni tuusan paskaksi.
Autoilija ei vaatinut korvauksia.
Autoilla on kiire kirjoitti:
Mulla on kanssa tapana hidastella suojatiellä ja antaa autojen odottaa ja kasvattaa kärsivällisyyttään. Erityistä mielihyvää saan kun kuulen agressiivisen kiihdytyksen äänen autosta. Silloin tiedän että se paska vittuuntui täysin ja päiväni on pelastettu.
Keski-ikäiset ukot on kovia kiihdyttelemään ja katselmaan tuimasti tuulilasin takaa. Ovat lihavia ja heitä ummettaa. Kova kiire pikaruokalaan paskalle.
Velottaja tas kirjoitti:
Autoilijat kyllä väistää tai jarruttaa elleivät halua tappaa.
Siinäpä se olikin. Monesti on kiva oikein hidastella ja antaa sen autoilijan odottamalla odottaa että pääsee menopelillään kaahailemaan. Saan erityisesti tyydytystä jos autoilija kaahaa äänekkäästi menemään, kun olen päässyt suojatien yli :D
Saatan jopa ihan avoimesti naureskella päin näköä tai hymyillä itsehyvä naamallani.
Sopii tosiaan tulla keskustelemaan ulos sieltä purkista. Ette te autoilijat ole turvassa sielä purkeissanne. Kuvittelette että olette maailman valtiaita mutta tulkaapa ulos keskustelemaan niin katsotaan kuka on kuka.
T: Velottaja
Milloin tahansa sulle apina sopii. Toivottavasti nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pyöräilijä uhoaa vauvapalstalla. Todellisuudessa on pissit housussa. D
Se on helppo tarkistaa siten että seuraavalla kerralla pysäytät auton tienreunaan ja tulet ihmistä vastaan kuin ihminen tulee ihmistä vastaan. Etkä murjota siellä koppissasi.
Jos uskallat tulla sieltä kopista ulos niin siinähän se nähdään.
Muuten olet kopissa hiljaa ja pidät ovet kiinni kun pelottaa.
Kyllä minä voin asiasta neuvotella tai riidellä.
ei mitään häpyä kirjoitti:
Auton rakenne aiheuttaa autoilijalle illuusion siitä että hän on ulkopuolella kaikesta.
Avoautoilijat kesäisin ovat paljon huomioon ottavampia liikenteessä ja se johtuu ihan suorasta kontaktista kanssakulkijoihin.
Siellä kopissa on tavallaan ihan eristyksissä muusta maailmasta. Sopisi autoilijoiden ottavan lapset ja pyöräilijät huomioon. Tänäkin syksynä on moni autoilija ja ihan ammattiautoilija tappanut koululaisen suojatielle tämän ollessa koulumatkalla.
Häpeäisitte. Olette nopeita ja nopeampia kuin muut, mutta silti on niin kova kiire että se menee jopa lapsen elämän edelle...
Nyt hävetkää jo!
Viestisi ei liittynyt aloitukseen mitenkään, mutta muuten puhut ihan asiaa.
Machoman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pyöräilijä uhoaa vauvapalstalla. Todellisuudessa on pissit housussa. D
Se on helppo tarkistaa siten että seuraavalla kerralla pysäytät auton tienreunaan ja tulet ihmistä vastaan kuin ihminen tulee ihmistä vastaan. Etkä murjota siellä koppissasi.
Jos uskallat tulla sieltä kopista ulos niin siinähän se nähdään.
Muuten olet kopissa hiljaa ja pidät ovet kiinni kun pelottaa.
Kyllä minä voin asiasta neuvotella tai riidellä.
Mitä sä sekoilet? Noudata liikennesääntöjä kuten minäkin teen, niin ei ole ongelmaa. Vai etkö osaa liikennesääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Velottaja tas kirjoitti:
Siinäpä se olikin. Monesti on kiva oikein hidastella ja antaa sen autoilijan odottamalla odottaa että pääsee menopelillään kaahailemaan. Saan erityisesti tyydytystä jos autoilija kaahaa äänekkäästi menemään, kun olen päässyt suojatien yli :D
Saatan jopa ihan avoimesti naureskella päin näköä tai hymyillä itsehyvä naamallani.
Sopii tosiaan tulla keskustelemaan ulos sieltä purkista. Ette te autoilijat ole turvassa sielä purkeissanne. Kuvittelette että olette maailman valtiaita mutta tulkaapa ulos keskustelemaan niin katsotaan kuka on kuka.
Milloin tahansa sulle apina sopii. Toivottavasti nähdään.
Toivottavasti nainen ja lapset on mukana niin voin näyttää miten pöllytän törkyturpia jotka kuvittelevat omistavan maan jalkojeni alla.
Minä olen sen maan isäntänä ja näytän kyllä mieluusti kuka omistaa maan jalkojeni alla.
Kai tuo hullu pyöräilijä on yksi ja sama ihminen? Vai onko yhtä sairaita useampi palstalla uhoamassa? D
Heh. Parasta viihdettä, kun pyöräilijä uhoaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sekoilet? Noudata liikennesääntöjä kuten minäkin teen, niin ei ole ongelmaa. Vai etkö osaa liikennesääntöjä?
Pää kiinni kun olisi jo.
Noudata sinä niitä vitun sääntöjä ja vähän äkkiä.
Lihaksikas Mies 38v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku hullu pyöräilijä pui nyrkkiä, kun en antanut tietä. Nostaa perseensä pyörän selästä ja taluttaa sen suojatien yli, jos aikoo mennä ensin. Siinä ystävällinen neuvo.
Siksi että autoilija saa luvan jarruttaa tai maksaa korvauksia tai lähteä linnaan tappajana.
Siinä on ne valinnat. Ei autoilijalla ole niin kiire kuin pyöräilijällä. Autohan on paljon nopeampi kulkuväline joten pyöräilijä on etuasemassa siinä kummalla on kiire.
Autoilijat saisivat luvan oppia ajamaan hitaammin ja kärsivällisemmin. Liian moni on päästään vialla. Sopii tulla ulos autosta ja vaikka tuuppia niin katsotaan kuka tuuppii ja ketä tuuppii.
Minä tuupin ja sinua. Jos se tuottaa ongelmia, niin minä väännän sinua korvasta, sinä vingut kuin pieni possu ja minä tuupin sinua rasvaamatta kakkoseen.
T. Karhumies 37v
Autoilijat tappavat vuosittain enemmän ihmisiä kuin aseet...
Autoilija on potentiaalinen murhaaja :/
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo hullu pyöräilijä on yksi ja sama ihminen? Vai onko yhtä sairaita useampi palstalla uhoamassa? D
Yks ja sama ja sillä on selkeästi ongelma tai haluaa vaan provota. Ja näin saadaan suututettua kaikki pyöräilijöitä vastaan.
Mua ihmetyttää, miten aikuiset ihmiset jaksavat tätä: kaikki pyöräilijät tätä, kaikki autoilijat sitä ja kaikki jalankulkijat aina jotain. Tolloja riittää kaikkiin ryhmiin, suurin osa on ihan tolkun porukkaa, mutta urpot erottuu aina, ei silti pitäis leimata kaikkia.
terv. pyöräilijä, autoilija ja jalankulkija
Pyöräilijä voittaa autoilijan tappelussa, koska on paljon paremmassa kunnossa. Autoilijat ovat vetelyksiä, eikä heillä ole kärsivällisyyttä. Juoksevat suoraan pyöräilijän nyrkkiin.
Roud raige on tieraivo suomen kieleksi. Psyykkinen häiriö joka vaivaa usein autoilijoita. Autoilijan olisi syytä vähentää autoilua jos tuntee verenpaineensa kohoavan autoilun myötä.
Velottaja tas kirjoitti:
Sulla taitaa olla melkoisesti asenteissa vikaa. Auton ajajaksi tuommoisesta ei kyllä ole. Eikä oikein pyöränkään.
Vaikka pyöräilijällä olisi etuajo-oikeus, niin miksi moni ei katso ollenkaan tuleeko autoja? Kyllä mä ainakin aina katson kun ylitän suojatien, enkä vaan kävele sokkona tielle ja auton alle. Ja pyöräilijöitä on usein vielä paljon vaikeampi havaita kuin jalankulkijoita, jos tulevat täysiä jostain kulman takaa. Itse väistän lähes aina pyöräilijöitä, koska pelkään niitä. Joskus kun eivät katso ollenkaan sivuille vaan ryntäävät vaan suojatielle, niin saatan töötätä, ihan vaan että tajuisivat että oli taas "läheltä piti" tilanne.
T. eräs työkseen autoa ajava
Lihaksikas Mies 38v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että autoilija saa luvan jarruttaa tai maksaa korvauksia tai lähteä linnaan tappajana.
Siinä on ne valinnat. Ei autoilijalla ole niin kiire kuin pyöräilijällä. Autohan on paljon nopeampi kulkuväline joten pyöräilijä on etuasemassa siinä kummalla on kiire.
Autoilijat saisivat luvan oppia ajamaan hitaammin ja kärsivällisemmin. Liian moni on päästään vialla. Sopii tulla ulos autosta ja vaikka tuuppia niin katsotaan kuka tuuppii ja ketä tuuppii.
Hyvää sarkasmia, mutta ei tainnut mennä oikein kohteeseen.
Roudraige kirjoitti:
Pyöräilijä voittaa autoilijan tappelussa, koska on paljon paremmassa kunnossa. Autoilijat ovat vetelyksiä, eikä heillä ole kärsivällisyyttä. Juoksevat suoraan pyöräilijän nyrkkiin.
Roud raige on tieraivo suomen kieleksi. Psyykkinen häiriö joka vaivaa usein autoilijoita. Autoilijan olisi syytä vähentää autoilua jos tuntee verenpaineensa kohoavan autoilun myötä.
Entäs mä? Suurimman osan matkoista kaupunkialueella pyöräilen, mutta joskus ajan autollakin. Muuttuuko kuntoni sen mukaan, minkä kulkupelin otan?
Auton rakenne aiheuttaa autoilijalle illuusion siitä että hän on ulkopuolella kaikesta.
Avoautoilijat kesäisin ovat paljon huomioon ottavampia liikenteessä ja se johtuu ihan suorasta kontaktista kanssakulkijoihin.
Siellä kopissa on tavallaan ihan eristyksissä muusta maailmasta. Sopisi autoilijoiden ottavan lapset ja pyöräilijät huomioon. Tänäkin syksynä on moni autoilija ja ihan ammattiautoilija tappanut koululaisen suojatielle tämän ollessa koulumatkalla.
Häpeäisitte. Olette nopeita ja nopeampia kuin muut, mutta silti on niin kova kiire että se menee jopa lapsen elämän edelle...
Nyt hävetkää jo!