Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi autoilijat luulevat, että yöllä ei pitäisi antaa jalankulkijoille tietä?

Vierailija
11.10.2016 |

Vaikka on muuten autiota, niin jalankulkija on silti liikenteen aatelinen, jota autoilija suojatiellä aina pokkaa! Onko selvä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalankulkija huolehtikoon että hän näkyy. Pelkät liikennevalot eivät auta sinua näkymään, kyllä niitä heijastimia pitää olla, mieluiten monta. Jos on pimeä aika, et muuten näy.

Vierailija
2/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kuljet tummissa vaatteissa ja ilman heijastinta, niin se on ihan fifty-sixty, näkeekö se autoilija sua. Siinä sitten lasaretissa intät, että ku sulla on se Oikeus mennä suojatielle koska vaan...

No, tämä on näitä evoluutiojuttuja, että viisaat säilyy elossa ja jatkaa geenejään, tyhmät eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla