Sattuuko kukaan teistä olemaan Laukaasta, tai tuntemaan porukkaa Laukaasta?
Kommentit (12)
Olisin kysellyt tunteeko joku paikallista, todennäköisesti vaarallista, porukkaa. Alkoholisteja ovat ja asuvat kaiketi samassa talossa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kysellyt tunteeko joku paikallista, todennäköisesti vaarallista, porukkaa. Alkoholisteja ovat ja asuvat kaiketi samassa talossa kaikki.
Ahaa, olet siis törmännyt Laukaan mafiaan. Noh, pian sinultakin kysellään suojelurahoja.
Täällä asunu pari vuotta ja kuullukkaa tommosesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, olet siis törmännyt Laukaan mafiaan. Noh, pian sinultakin kysellään suojelurahoja.
Oletko tosissasi? Heidän kanssaan pyörii myös nainen joka on usein silmä mustana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. No mitä sä niistä kyselet, ootko utelias vai
Olen utelias tietämään kuinka vaarallisina heitä pidetään vai onko se vain tiettyjen tiedossa jotka ovat heihin jollain tapaa sotkeutuneet. Kuitenkin pahoinpitelyjä ovat tehneet ja eikö heidän joukossa ole vankilassakin istunut. Ap
Kuten sanottu ikinä kuullukkaan tommosesta "jengistä" enkä haluakkaan ja jos täällä pitää heidän vaarallisuutta kysellä ni kannattaa sinunkin kaukana pysyä. Ei varmasti tee kellekkään hyvää pyöriä tuommoisten ihmisten kanssa.
Minä en heidän kanssa pyöri. Olen huolissani sukulaisesta. Ap
Kui varte?