Peukutatko omia kommenttejasi?
Kommentit (14)
En peukuta ekana, eli siis jos on nolla niin saa ollakin. Samoin jos peukutuksia on jo useampia, sanotaan nyt enemmän kuin viisi niin jätän yleensä peukuttamatta, ellei peukkutilanne ole erityisen tiukka.
tietenkin, mutta vasta sen jälkeen kun joku muu on jo peukuttanut mun kommenttia
Etenkin silloin, jos huomaan vastapuolen olevan multipeukuttajatrolli, niin käyn proxyn kautta lisäämässä reilusti peukkuja itselleni. Muuten en kauheasti peukuttele omia viestejäni. Minusta nuo nuolet tulisi poistaa kokonaan tuon epäkohdan takia.
Laitan aina yläpeukun heti kun oon kommentoinut😁
En. Se olisi ihan hullua. Kai sitä nyt tietää kirjoittaessaan seisovansa sen takana. Näytän olevan vähemmistöä, vai?
En ole ikinä peukuttanut, mielestäni se kuuluu muille.
En. Annan muiden olla väärässä, jos alipeukuttavat. Monet fiksut ja asialliset kommentit saavat alipeukun. Sitten on toki "huumorikommentit". Peukun ylös saavat kommentit tyyliin "kuole asperger", "jumala on olemassa" ja "Tauski-setämies sitä ja tätä".
Vierailija kirjoitti:
Etenkin silloin, jos huomaan vastapuolen olevan multipeukuttajatrolli, niin käyn proxyn kautta lisäämässä reilusti peukkuja itselleni. Muuten en kauheasti peukuttele omia viestejäni. Minusta nuo nuolet tulisi poistaa kokonaan tuon epäkohdan takia.
En itse toimi noin, mutta olen kyllä samaa mieltä, että nuolet voisi poistaa.
-3
Joskus harvoin, kun tiedän olleeni oikeassa ja silti tulee pelkkää alapeukkua.
Totta helvetissä. Kukas niitä sitten peukuttaisi?