Riittääkö teille muka yksi hampurilainen mäkissä, esim big mac?
Kommentit (69)
Mies syö 2/3 ja minä 1/3, riittää molemmille ihan hyvin.
Joskus olen tilannut kaksi juustohampurilaista pelkästään ja ne kyllä jaksaa syödä. Jos tilaan aterian, esim sen big macin, niin hampurilainen riittää varsin hyvin. Yleensä syön hampurilaisen kokonaan ja mies syö ranskalaisistani vähintään puolet, oman ateriansa lisäksi. Mies on alipainoinen ja minä olen lievästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä big mac/hesen kerroshamppari tyydyttää hyvin kovankin nälän mulla, jos otan ateriana niin jaksan syödä sen lisäksi noin puolet ranskalaisista. Kyllä loputkin tietysti saisi alas ahdettua, mutta ähky ei ole mun tavoite. Pitsasta syön kerralla noin kolmasosan ja tulen täyteen, puolikkaasta tulee jo ähky. Paljonko te syötte pitsaa kerralla? Kiinnostaa :D
N20
Pakko lisätä, että tää ei ollut nyt mikään humblebrag "siis oon niin laiha etten jaksa syödä kuin siivun pitsaa ja siitä tulee viikoksi ähky!!!" koska olen 160cm ja painan 60kg, lähempänä siis ylipainoa kuin alipainoa... Ei oo painosta kiinni paljonko jaksaa syödä kerralla!
mikähän muuten on, että itsetehtyjä hampurilaisia voi vetää kaksi mutta ajatuskin kahdesta Bic Macista etoo..?
Jo pelkkä juustoateria tuntuu liian isolta syötäväksi.
Syön mieluummin pelkät 2-3 hampurilaista kuin aterian. Ranskalaiset ja sokerijuoma ovat se lihottavin ja epäterveellisin osuus
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä big mac/hesen kerroshamppari tyydyttää hyvin kovankin nälän mulla, jos otan ateriana niin jaksan syödä sen lisäksi noin puolet ranskalaisista. Kyllä loputkin tietysti saisi alas ahdettua, mutta ähky ei ole mun tavoite. Pitsasta syön kerralla noin kolmasosan ja tulen täyteen, puolikkaasta tulee jo ähky. Paljonko te syötte pitsaa kerralla? Kiinnostaa :D
N20
Kotipizza normikoko, kokonaan. Ählypizzasta puolet-kaks kolmannesta. Olen 155 cm ja BMI n. 24. Mutta jos syön pizzan, syön muuten aika kevyesti. Aika paljonhan se on kiinni siitä, mitä muuta syö. Mutta kun syön pääasiassa aamupalan, lounaan ja päivällisen, niin ihan liian vähän on yksi hampurilainen lounaaksi tai päivälliseksi, jos jompi kumpi noista on kevyt. Jos on kunnon lounas tai päivällinen, toisen korvaa hampurilaisella, mutta sitten tarvitsen lisäksi jonkun välipalan, esim. hedelmä.
Pitsasta jaksan syödä yleensä 1/4.
Riittää, johan useampi alkaisi ällöttää. Mutta viimeistään parin tunnin päästä onkin sitten jo uudelleen nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Big Macista jää nälkä, on mielestäni vika syöjässä eikä hampurilaisen koossa.
Hahomottele mielessäs tämmönen lihaksikas, 105-kiloinen salilla rankkaa voimatreeniä tekevä mies. Jos ei ennen sen big macin syömistä ollut kummemmin nälkä, niin se vasta heräs sen purilaisen jälkeen...
No enää en noita nälkääni vetele, ne sämpylät on ihan kamalia. Koskahan tulee lopultakin täysvehnäsämpylät hampurilaisravintoloihin?
Olen seurustellut sellaisen kanssa. Ei silti mäkissä ole syöty kuin korkeintaan yksi ateria ja sitten lisäksi jotain normiruokaa myöhemmin, jos jäi nälkä. Useamman hampparin syönti kerralla on vaan mielestäni porsastelua.
Niin että miehelles aterian jälkeen jäi nälkä, mutta purilaisia ei saanut yhtä enempää koska olis sillon porsastellut?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin noita syön, mutta jos syön, niin riittää semmoinen pieni euron hamppari. Ilman juustoa. Mut syönkin viisi kertaa päivässä, jotta sokerit pysyy tasaisena.
MUT EURON JUUSTOT ON PARHAIT HAMPPAREIT, MITÄ STADIS ON!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ole käynyt mäkkärissä moneen vuoteen, mutta tiedän kyllä, että jaksaisin syödä useamman :D t.172cm 56kg, joka hämmästelee ihmisiä, jotka eivät jaksa syödä kuin 100g ruokaa kerralla (miten pysytte hengissä? )
Vedän yleensä 6 juustohampurilaista tai pari big mac ateriaa
Itse käyn noissa hampurilaispaikoissa yleensä vain kupongeilla ja varmaan ensimmäinen kuponki, jonka käytän Hesen arkista on se, millä saa kaksi kerroshampurilaista. Ja syön ne kyllä yhdellä aterialla. Paljon järkevämpi ostos, kuin suunnilleen samaan rahaan saatava kerrosateria.
Jos otan aterian niin en jaksa syödä kaikkea. En tosin koskaan ota bigmac ateriaa. QB ateria menee nippa nappa jos on tosi nälkä.
Mulle riittää se pieninkin hampurilainen mäkkärissä. Maistuu niin pahaltakin, että nälkä vain jotenkin katoaa jo puolivälissä. Se kosteus on jotain kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos otan aterian niin en jaksa syödä kaikkea. En tosin koskaan ota bigmac ateriaa. QB ateria menee nippa nappa jos on tosi nälkä.
Tarkoitatko QP?
Vierailija kirjoitti:
Mä syön pojan happymealin :D hampurilainen, porkkanat ja kevytcokis. Painan 86 kiloa kun lääkkeet turvottavat, jos vähänkään repsahtaa samoihin ruokiin kuin lapsi, paino nousee välittömästi. Tässäkin painossa on 170 senttiselle kantamista. Lapsi on tosin hoikka, voi syödä ihan mitä tahansa lihomatta!
Pysyyhän se hoikkana, kun sinä syöt senkin ateriat...
Vierailija kirjoitti:
Riittää, enkä aina edes jaksa syödä sitä kokonaan vaan jätän miehelle perät. T: 115 kg nainen
Jotain olet kuitenkin jaksanut syödä trukkilavallisen. Että kehtaatkin valehdella.
Ei riitä, mutta aina silti otan yhden koska jotain itsehillintää pitäisi olla. Kun ei niitä hamppareita vedä hemmetisti ihan kylläisyyteen ja oksetukseen saakka, niin seuraavan kerran ku taas haet hampparin niin se maistuu taivaalliselta.