Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö teille muka yksi hampurilainen mäkissä, esim big mac?

Vierailija
11.10.2016 |

Ihan naurettava ilmaleipä.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin niitä neljä. :P   162 cm  / 135 kg    Pitäis vissiin laihduttaa?

Vierailija
22/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa syödä kuin puolet.

Oletko joku keskonen?

Meidän perheessä on keskonen ja se vasta syökin, vaikka on laiha luikku! Roskaruokaa tosin harvemmin.

T. 10v suursyömärin äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BigMac-hampurilaisia (tai niitä muita isompia) en syö kuin yhden. Sen sijaan niitä euron juustohampurilaisia voi mennä kaksi, jos oon kovin nälkäinen.

Vierailija
24/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön pojan happymealin :D hampurilainen, porkkanat ja kevytcokis. Painan 86 kiloa kun lääkkeet turvottavat, jos vähänkään repsahtaa samoihin ruokiin kuin lapsi, paino nousee välittömästi. Tässäkin painossa on 170 senttiselle kantamista. Lapsi on tosin hoikka, voi syödä ihan mitä tahansa lihomatta!

Vierailija
25/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tykkää yhtään niistä ranskalaisista, niin mielummin söisin kaksi hampurilaista, esim. McFeastin ja vaikka siihen päälle juustohampurilaisen tai kanahampurilaisen. Mutta sitten tuntuu että tosta tulee jo paha olo. Eli Se yksi iso hampurilainen on  pikkuisen liian vähän, mutta toinen on jo överi.

Muistan kun Carrolssissa oli Big Carolina, se oli just hyvä. Riitti ilman ranskalaisia. Hesellä on se joku iso hampurilainen, mutta se on sitten taas pahaa, kuten Hesen hampurilaiset yleensäkin, niin ei ole ratkaisu.

Mietin kyllä miten pieniruokainen on ihminen, joka ei jaksa syödä tavallista hampurilaista?

Vierailija
26/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut Big Maceja viime aikoina syötyä, mutta kun ostan niitä, ostan yleensä neljä ja syön ne yhteen menoon. Ne ovat niin pieniä, että yhdestä tulee vain vihaiseksi, kahdesta alkaa tehdä mieli lisää jne. Neljästä tulee jo mukavasti täyteen.

Vierailija
27/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateria on liikaa, kun lapset syö mäkkäriruokaa, syön itse usein esim.wrapin tai salaatin.

Vierailija
28/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, enkä aina edes jaksa syödä sitä kokonaan vaan jätän miehelle perät. T: 115 kg nainen

Vierailija
29/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pikahampparit on kyllä siitä turhia, että niillä itsensä ähkyyn hyvin nopeasti mutta ne eivät pidä jälkää juuri minkään vertaa.

Vierailija
30/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ja otan tavallisen juustoaterian. Siis sen pienen juustohampurilaisen, ranskalaiset ja tuoremehun. Oikein hyvin riittää.

Olen hoikka, siinä ehkä selitys

Vierailija
31/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää, enkä aina edes jaksa syödä sitä kokonaan vaan jätän miehelle perät. T: 115 kg nainen

Mietin uskallanko kysyä, mutta rohkea rokan syö:

Paljoks ukkos painaa?

Vierailija
32/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Big Macista jää nälkä, on mielestäni vika syöjässä eikä hampurilaisen koossa. 

Hahomottele mielessäs tämmönen lihaksikas, 105-kiloinen salilla rankkaa voimatreeniä tekevä mies. Jos ei ennen sen big macin syömistä ollut kummemmin nälkä, niin se vasta heräs sen purilaisen jälkeen...

No enää en noita nälkääni vetele, ne sämpylät on ihan kamalia. Koskahan tulee lopultakin täysvehnäsämpylät hampurilaisravintoloihin?

Vierailija
33/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin uskallanko kysyä, mutta rohkea rokan syö:

Paljoks ukkos painaa?

En tiedä, voi olla että vähemmän kuin minä.

Vierailija
34/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule täysjyvävehnäsämpylää koska se on pahaa.

Vierailija
35/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule täysjyvävehnäsämpylää koska se on pahaa.

Nehän on parhaita! Sekotatkohan johonkin sekaleipäsämpylöihin?

Vierailija
36/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää pikkunälkään, mutta jos haluaa syödä kunnolla niin juoma ja ranskalaiset seuraksi.

Vierailija
37/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen ja otan tavallisen juustoaterian. Siis sen pienen juustohampurilaisen, ranskalaiset ja tuoremehun. Oikein hyvin riittää.

Olen hoikka, siinä ehkä selitys

Ohis mutta onko tämä sitä humblebragia kun hampurilaisia syödessä mainostetaan ettei jaksa syödä paljon kun on niin laiha. Eihän hoikkuudella/ paksuudella ole itsessään mitään tekemistä sen kanssa että paljonko jaksaa syödä tai minkäkokoisista aterioista lähtee nälkä.

Vierailija
38/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi, ei. Välipalaksi, joo. Kaloreitahan kyllä on, mutta sämpylähän se vain on, ei sen enempää. Oletan että pelkkä hampurilainen, ilman ranskalaisia tai limpparia.  Terveisin normaalipainoinen, pienikokoinen, terve ja liikkuva nainen. Mutta en minä noita syö kuin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, jos sitäkään, ja itse asiassa mäkissä vain kerran vuodessa. Enemmän muissa paikoissa. Scanburgerin hampurilainen on suosikkini, sopivan kokoinen ja siis pelkkä hampurilainen, ei ranskalaisia. Niitä on siinä annoksessa jo ihan liikaa. 

Vierailija
39/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä big mac/hesen kerroshamppari tyydyttää hyvin kovankin nälän mulla, jos otan ateriana niin jaksan syödä sen lisäksi noin puolet ranskalaisista. Kyllä loputkin tietysti saisi alas ahdettua, mutta ähky ei ole mun tavoite. Pitsasta syön kerralla noin kolmasosan ja tulen täyteen, puolikkaasta tulee jo ähky. Paljonko te syötte pitsaa kerralla? Kiinnostaa :D

N20

Vierailija
40/69 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Big Macista jää nälkä, on mielestäni vika syöjässä eikä hampurilaisen koossa. 

Hahomottele mielessäs tämmönen lihaksikas, 105-kiloinen salilla rankkaa voimatreeniä tekevä mies. Jos ei ennen sen big macin syömistä ollut kummemmin nälkä, niin se vasta heräs sen purilaisen jälkeen...

No enää en noita nälkääni vetele, ne sämpylät on ihan kamalia. Koskahan tulee lopultakin täysvehnäsämpylät hampurilaisravintoloihin?

Olen seurustellut sellaisen kanssa. Ei silti mäkissä ole syöty kuin korkeintaan yksi ateria ja sitten lisäksi jotain normiruokaa myöhemmin, jos jäi nälkä. Useamman hampparin syönti kerralla on vaan mielestäni porsastelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi