Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon panostat ulkonäköön ollessasi parisuhteessa?

Vierailija
11.10.2016 |

Otsikossa olikin kysymys. Itse kun pidän huolen, että olen meikittäkin nättinä (pidän kevyitä luonnollisia ripsipidennyksiä ja värjään kulmat), en harrasta ikinä seksiä sängen kanssa, laitan nätit alusvaatteet, jos tiedän, että mies ne näkee jne..

Olin tosi yllättynyt, kun kavereiden kesken tuli ilmi, että moni tekee juuri päivastoin. Että alussa on panostettu, mutta se on sitten jäänyt. Itse olen aina ajatellut, että mitä pidempi suhde, sen tärkeämpää se on. Miten teillä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan ulkonäköön, kuten sinkkunakin, mutta en kyllä miehen takia, vaan ihan itseni takia. Itselläni on parempi fiilis, jos olen huoliteltu ja tyytyväinen ulkonäkööni.

Vierailija
2/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itsestäni huolta vaikkei edes olisi parisuhdetta. Olen puhdas, ajan karvat, laitan hiukset, pukeudun puhtaisiin ja nätteihin vaatteisiin kotonakin. En edes omista mitään likaisia ja rikkinäisiä riepuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin sinkkunakin. Työ vaatii että pitää olla laitettuna, niin kotona tykkään olla ilman meikkiä ja missä sattuu vaatteissa. Jos taas mennään  vaikka juhliin niin sitten viimeisen päälle kaikki.

Käyn kosmetologilla ja kampaajalla säännöllisesti ja uudistan garderobia. Huolehdin että paino pysyy kurissa.

Vierailija
4/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin itsestäni samalla tavalla kuin ennen suhdetta. Nyt toki sheivailun suhteen on rennompaa, koska miestä ei häiritse esim. viikon ajamatta olleet jalat. Itseä ne häiritsee enemmän :D Olen ihan perusnätti, enkä aiemminkaan käyttänyt kovin paljon meikkiä ym. Päivittäisen työssäkäynnin takia(kin) tulee kuitenkin katsottua, että on siistin näköinen. Mulle tärkeämpää on kuitenkin liikunta, ei niinkään meikkaaminen. Itsestä huolehtiminen kun tarkoittaa kuitenkin niin montaa asiaa.

Vierailija
5/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme miehen kanssa tavanneet armeijassa metsäleirillä, neljän päivän paskat naamassa. Esiinnyn mielelläni tukka puhtaana ja pidän kunnostani huolta, mutta meikkaaminen ja tukan värjääminen jne ei ole koskaan ollut "minun juttuni", joten en sitä harrastanut ennen enkä jälkeen parisuhteen alun. Olemme olleet 7v yhdessä.

Vierailija
6/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole IKINÄ ymmärtänyt, että mitä pahaa siinä on, että panostaa miehen vuoksi? se on joku suomalainen vanha uskomus, että miehen takia Ei saa missään nimessä laittautua eikä pukeutua seksikkääksi.

Mitä jos mies sanoisi, että todellakaan aio panostaa naisen vuoksi? :) olisi varmaan helvetti irti monessa taloudessa. 

Mielestäni on enemmän kuin tervettä ja suoranainen edellytys parisuhteessa, että panostetaan erinäköisiin juttuihin - kuten ulkonäköön - sen toisen vuoksi eikä katsella vain sitä omaa napaa ja tehdä vain itsenvuoski asioita. Suomalainen nainen on itsekäs parisuhteessa. 

Vierailija
7/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin kuin kaikilla muilla. Eukko laittaa luomiin ja ripsiin väriä, kun mennään kauppaan lasten kanssa. Joskus ajaa kainalokarvat. Siinä kaikki. Kampaaja 2 krt/vuosi.

Kuulemma minun takiani ei kannata, koska en kumminkaan huomaisi.

Vierailija
8/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin sinkkunakin. Meikkaan hyvin vähän, minulla ei ole mitään ripsien- tai hiustenpidennyksiä, enkä juurikaan puunaile itseäni perusjuttuja enempää. Harrastan seksiä myös sängen kanssa. No, rönttövaatteita en omista. En omistanut sinkkunakaan. 

Vierailija
9/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin sinkkunakin. Meikkaan hyvin vähän, minulla ei ole mitään ripsien- tai hiustenpidennyksiä, enkä juurikaan puunaile itseäni perusjuttuja enempää. Harrastan seksiä myös sängen kanssa. No, rönttövaatteita en omista. En omistanut sinkkunakaan. 

Pitääkö sun mies sängestä..?

Vierailija
10/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan eniten siihen, että pysyn hoikkana ja timminä. Hoidan kynsiäni, koska ne on miehen mielestä kivat lyhyinä ja lakattuina. Ajelen sääret ja kainalot jne siten, että sänkeä ei juuri koskaan ole. Mitään sen kummempaa en kyllä tee. Yleensä haluan töidenkin takia näyttää ihmiseltä.

Kun mennään vaikka viikonloppuna ulos, haluan näyttää mieheni silmään seksikkäältä ja pukeudun usein hyvin istuvaan mekkoon ja laitan alle ne kauneimmat alusvaatteet.

Vierailija
11/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta nyt tajusin, että monet muut tekee ilmeisesti toisinpäin! Sinkkuna en ite huolehtinut ulkonäöstäni lainkaan, perushygienialla mentiin. Parisuhteessa taas ajelen sääret, pimpin ja kainalot, käytän vartalovoidetta että iho olisi pehmeämpi, käyn kampaajalla parin kuukauden välein, käytän hajuvettä, meikkaan melko usein, kiinnitän huomiota vaatteisiin ja kenkiin. Lisäksi olen leikkauttanut ja värjännyt hiukseni miehen toiveen mukaan. Koska itselleni sillä ei ole mitään väliä niin voin hyvin tehdä hänelle mieliksi jos asia häntä ilahduttaa.

Vierailija
12/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin aamulla kävin salilla. Kun vielä saisi emännänkin sinne.

Vierailija
13/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sun mies sängestä..?

Ei se ehtiä sitä siinä intohimoissaan edes huomaamaan. 

Vierailija
14/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sänki on paha?

Voisin ehkä panostaa enemmän siihen, etten heiluisi kotona naama kiiltäen, koska se häiritsee minua itseänikin. Siis tunnen itsekin rumaksi, tosin olenkin sitä nykyisin, mutta kun kerran ulosmennessäkin meikkaan ja laitan, niin... 

Vierailija
15/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus kirjoitti:

Tänäänkin aamulla kävin salilla. Kun vielä saisi emännänkin sinne.

Mun mies käy myös työpäivisin salilla, työaikana ja palkallisena. Harmi ettei mulla ole tällaista työsuhde-etua.

Vierailija
16/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai panostan ihan omaksi iloksenikin. Laitan ainakin hiukseni joka päivä, en osaa olla tukka tappuralla. Kotona tulee joskus oltua hupparissa ja lökäreissä.

Vierailija
17/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään miehen takia tälläydy. Miehen vaatetus on työhaalarit tai sohvalla verkkareissa (raksa-alan yrittäjä). Kys. lökäpöksyverkkareita en ikinä harrasta, inhoan niitä ja kelpaavat minulle korkeintaan remppahommiin. Alusvaatteet on aina kohdillaan, koska inhoan epäsopivia pareja, käytän paljon alusmekkoja- ja hameita, ja ostan alusvaatteita usein ja aina setteinä, joissa on parit pöksyt per rintaliivit. Minun kummallinen kauhukuvani on nimittäin kuolla eriparin alusvaatteissa....Kesällä on stay-upit, koska paljaat kintut ei meillä töissä oikein käy.

Olen virastotyössä ja tapaan paljon ihmisiä. Minä tälläydyn joka arkipäivä työn takia, pakko katsoa mitä on päällä ja vähän laittaa tikkurilaakin naamaan. Töissä on kaapissa korkkarit. Sitten kun on etäpäivä, nykäisen vaan kaapista farkkuhameen ja väljän paitapuseron, istahdan työpöydän ääreen töihin pyyhe päässä.  Videopuhelusta ei oo pelkoa. Jostain syystä tämä asustus on meillä se "mahoton" seksihoukutin, ei tuo virallinen sotisopa.

Mutta mieheen tekee vielä varmimmin himokkaimmain vaikutuksen, kun hommaa tukevan influenssan ja 40 asteen kuumeen ja ryömii silmät vuotaen peiton alle pärskimään, ja ykskaks on sen silmissä aivan Gina Lollobrigida. Toinen varma kärpäspyydys on harmaat siivouslegginsit ja kontillaan lattianpesu hiki valuen. Tätä ei tarvitse harrastaa kuin yksi minuutti, ja ukko on salamana kopeloimasssa persauksessa.

että mitäpä sitä liikoja tälläytymään...

Vierailija
18/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaudun miehen vuoksi. Odotan samaa myös häneltä. Sitä, että hän trimmaa partansa, käy säännöllisin väliajoin parturissa ja laittaa hiuksensa myös vapaapäivinä. Leikkaa kyntensä ja tuoksuu hyvälle. Ja näin hän tekeekin. Hälyttävää on silloin, kun tällainen loppuu. En minä itseni vuoksi ripsipidennyksiä ota tai poskipunaa laita. Jos yksin koko ajan kököttäisin ja tietäisin aivan varmasti, etten ole lähdössä ulos sunnuntaina niin voisin istua aamutakissa sohvalla tukka sykeröllä koko päivän. Haluan näyttää nätiltä mieheni vuoksi ja haluan, että hän myös tietää sen, että teen sen hänen ilokseen, en kenenkään muun. Plussaa on se, että itsestäkin tuntuu sitten kivalle mutta kyllä minä lakkaan kynnet ja ajelen sääret ihan, kuin olisin joka ilta menossa treffeille. Emme ole enää nuoripari ja yhdessä on oltu kuutisen vuotta ja asuttu siitä puolet yhdessä. Tämä sopii meille.

Vierailija
19/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussiisteys on ihan normi. En ala kuitenkaan miehen takia mitään kärrynpyöriä heittelemään päivittäin, kyllä hänkin oleilee täällä kollareissa ja muissa "kotivaatteissa". Miksen minä siis saisi? Vapaapäivisin en jaksa meikata ja olenkin tosi iloinen, että koen kelpaavani miehelle myös ilman meikkiä. No, meikkaankin hyvin luonnollisesti joka tapauksessa. Meillä on koira joka kaipaa ulkoilua säännöllisesti, siksikin vapaapäivinä vaatteet pysyvät käytännöllisinä.

Erikoistilanteisiin panostan kyllä mielelläni. Silloin siis, kun mennään vaikka treffeille tai juhliin tai syödään vaikka illallista hienommin kotona. Yhtä lailla ollaan päädytty petipuuhiin niin laittautuneina kuin likatukkaisinakin.

Vierailija
20/47 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole IKINÄ ymmärtänyt, että mitä pahaa siinä on, että panostaa miehen vuoksi? se on joku suomalainen vanha uskomus, että miehen takia Ei saa missään nimessä laittautua eikä pukeutua seksikkääksi.

Mitä jos mies sanoisi, että todellakaan aio panostaa naisen vuoksi? :) olisi varmaan helvetti irti monessa taloudessa. 

Mielestäni on enemmän kuin tervettä ja suoranainen edellytys parisuhteessa, että panostetaan erinäköisiin juttuihin - kuten ulkonäköön - sen toisen vuoksi eikä katsella vain sitä omaa napaa ja tehdä vain itsenvuoski asioita. Suomalainen nainen on itsekäs parisuhteessa. 

Nyt alkoi muuten kiinnostaa. Kerropas. Miten suomalainen mies panostaa ulkonäköönsä naisen vuoksi ja miltä näyttää mies joka jättää panostamatta? Millaista helvetin irtautumista tästä sitten seuraa?

Haluan tietää, mikä tekee minusta niin suunnattoman itsekkään ja minkä suomalainen mies hoitaa niin äärettömän paljon paremmin kuin minä, suomalainen nainen?

Anna palaa.