Miten olet valmistautunut sotaan
Itse tein juuri listan asioista, joita pakkaisimme mukaan lähtiessämme autollamme kohti muita maita heti, kun tilanne alkaa näyttää kyllin huolestuttavalta. Henkilöautoon ei tietenkään pakata kuin tärkeimmät. Meidän listaan kuuluu esim. teltta, makuupussit, vaatteita, ensiapupakkaus, tärkeimmät muistot, vähän kuivamuonaa, hygieniatarvikkeita...
Muistan, että isoäitini aikoinaan varastoi kahvia sodan varalle. Silloin pidin häntä pöljänä.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Olen kerännyt paljon lääkkeitä ja viinaa itsemurhaa varten. En todellakaan jää elämään sota-aikaa läpi, vaan tapan itseni heti kun sotatila julistetaan päälle.
Sekös hyvin sopisi venäläisille...totuus on kuitenkin että suomalainen ei ole pelkuri vaan hyvä sotilas.
Pakenen välittömästi suomesta tuttuni luo Euroopan ulkopuolelle, mitään aikomusta ei olisi mennä armeijaan puolustamaan Suomea. En näe itsenäisyyttä niin tärkeänä, että olisin valmis jopa kuolemaan, enkä muutenkaan näe, että kenenkään olisi sodittava itse aiheuttamatonta sotaa. Näin olen ajatellut jo vuosikausia. Eu:sta tulee lainsäädännöstä jo nyt noi 80%, onko se erityistä itsenäisyyttä.
Siten, että tulemme hakemaan omamme (meiltä ryöstetyt alueet, mm. Karjalan kannas) takaisin. :)
Olisi kiva taas pulahtaa uimaan Terijoen rannalta, kunhan se alue olisi ensin perusteellisesti puhdistettu.
Vai pitäisikö rajaa siirtää siitä vieläkin edemmäs, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti siellä Ulkomaassa ei ole Rajat kiinni -porukkaa ;-)
Niinpä!
Kykenisivätköhän nämä rajat kiinni -huutelijat mitenkään sellaiseen mielikuvitusleikkiin, että olisivatkin itse samassa tilanteessa joskus. Todella kiinnostaa, kuinka moni niistä huutelijoista ei jäisikään puolustamaan rakasta isänmaataan vaan poikkisivatkin pakoon heti tilanteen tullen.
Ap
En ymmärrä pointtia. Jos ei halua maahanmuuttajia on pakko sotia?
Vierailija kirjoitti:
Ydinsota se ei luultavimmin olisi. Maapallollahan on muillakin ydinaseita kuin yhdellä. Ei niitä uskalleta käyttää. Ei itänaapuri varmaan tässä lähellään mielellään niillä pommittelisi.
Voi kuule. Taktiset ydinaseet ovat kehittyneet sitten Hiroshiman. Suomi on sodassa pelkkä Naton huoltoalue, joka voidaan tehdä vaarattomaksi parilla siistillä ydinkärjellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ydinsota se ei luultavimmin olisi. Maapallollahan on muillakin ydinaseita kuin yhdellä. Ei niitä uskalleta käyttää. Ei itänaapuri varmaan tässä lähellään mielellään niillä pommittelisi.
Voi kuule. Taktiset ydinaseet ovat kehittyneet sitten Hiroshiman. Suomi on sodassa pelkkä Naton huoltoalue, joka voidaan tehdä vaarattomaksi parilla siistillä ydinkärjellä.
Siistiä ei oo olemaskaan. Vetypommi voisi olla siistimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Kykenisivätköhän nämä rajat kiinni -huutelijat mitenkään sellaiseen mielikuvitusleikkiin, että olisivatkin itse samassa tilanteessa joskus. Todella kiinnostaa, kuinka moni niistä huutelijoista ei jäisikään puolustamaan rakasta isänmaataan vaan poikkisivatkin pakoon heti tilanteen tullen.
Ap
En ymmärrä pointtia. Jos ei halua maahanmuuttajia on pakko sotia?
Halla-aho ei tainnut käydä armeijaa, eikä se taida haluta mamujakaan?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Pakenen välittömästi suomesta tuttuni luo Euroopan ulkopuolelle, mitään aikomusta ei olisi mennä armeijaan puolustamaan Suomea. En näe itsenäisyyttä niin tärkeänä, että olisin valmis jopa kuolemaan, enkä muutenkaan näe, että kenenkään olisi sodittava itse aiheuttamatonta sotaa. Näin olen ajatellut jo vuosikausia. Eu:sta tulee lainsäädännöstä jo nyt noi 80%, onko se erityistä itsenäisyyttä.
Mulla tähän yhdistyy vielä se, että tässä maassa estetään tervettä nuorta miestä rakentamasta itselleen taloa. Eipä paljoa jää puolustettavaa..
Vierailija kirjoitti:
Olen kerännyt paljon lääkkeitä ja viinaa itsemurhaa varten. En todellakaan jää elämään sota-aikaa läpi, vaan tapan itseni heti kun sotatila julistetaan päälle.
Mielummin vaadi päästä eturintamalle.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on monin verroin suomeen verrattuna ja hyvä kun on rajat kiinni,( kuka hullu haluaa maahan jossa ne on auki kaikille?) töitä tekevä ihminen passin kanssa ja asiat kunnossa pääsee minne vain.
En mitenkään. Jos sota tulee niin puolustan tätä maata viimeiseen asti. Siihen asti elän elämääni ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vaadi päästä eturintamalle.
Musta tuntuu, että WW3:ssa ei ole eturintamia.
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaikka virolaisilta, voiko EU:ta verrata venäläismiehitykseen. Heillä on kokemusta molemmista. Tässä sen näkee, missä pumpulissa täällä on saatu elää.
Olen mm. hamstrannut paljon erilaisia lääkkeitä, joilla käydä kauppaa. Perehtymällä mm cybersodankäyntiin. Verkostoitumalla. Harjoittelemalla venäjän kieltä. Harjoittelemalla taistelutekniikoita ja tappamista. Olen valmis, kun sota iskee, mutten ole pakenemassa vaan kokoamassa naisten kotirintaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaikka virolaisilta, voiko EU:ta verrata venäläismiehitykseen. Heillä on kokemusta molemmista. Tässä sen näkee, missä pumpulissa täällä on saatu elää.
Kysy unkarilaisilta haluavatko he pakolaisia vai ei
Vierailija kirjoitti:
Tapa pari vihollista ensin? Koko maailma tuhoutuu yhden Putinin takia, jos kaikki ajattelevat niinkuin sinä.